یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ تند رئیس جبهه اصلاحات استان به مدیرمسئول روزنامه ابتکار/ کفایی: آقای وکیلی همه دستتان را خوانده‌اند، بزرگ شوید!

کفایی در مطلبی خطاب به وکیلی نوشت: مثل کیهان و جوان سخن گفتن هنر نیست، خود ویرانگری در بازار خودفروشی است، احتمال هم دارد فردا بگوئید چمدان‌های پر از دلار و ام آی سیکس و جورج سوروس و .... در مدار خردورزی و اخلاق ورزی کودکانه گام نگذارید که بیراهه خواهید رفت و گم خواهید شد.

پاسخ تند رئیس جبهه اصلاحات استان به مدیرمسئول روزنامه ابتکار/ کفایی: آقای وکیلی همه دستتان را خوانده‌اند، بزرگ شوید!

اَفتونیوز|  محمدعلی وکیلی نماینده ادوار مجلس و مدیرمسئول روزنامه ابتکار اخیرا، مصاحبه‌ای با روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته و مواردی را در خصوص آینده اصلاح‌طلبان و انتخابات مطرح کرده است که سبب واکنش «علیرضا کفایی» رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

در یادداشت کفایی آمده است:  آقای محمدعلی وکیلی مطالبی را در روزنامه جوان! گفته‌اند که فارغ از مسائل سیاسی، وهن شخصیت و شأن انسانی و اخلاق‌مداری است.

انتخاب خانم «آذر منصوری» را به ریاست جبهه اصلاحات کودتا دانستن و تبری جستن از جبهه اصلاحات را که اکنون به صراحت بر زبان می‌آورد برای آنان که وی را می‌شناسند و از رقص و چرخش‌های او و همچنین ماموریت‌های ویژه‌اش آگاهی دارند، تازگی ندارد.

مسئله کاملاً به قدرت و تامین منافع شخصی بر می‌گردد، او در این دوران عسرت و در تنگناهایی که حاکمیت برای اصلاح‌طلبان پدید آورده به این نتیجه کودکانه رسیده است که عمری تلف نکند و علناً ذات سیاسی و فکری خود را نمایان ساخته تا بلکه کامی از قدرت بگیرد و بی‌نصیب نباشد.

ولی جناب وکیلی "تو باد پیمودی همچو غافلان و فلک / به کیل روز و شبان عمر بر تو بر پیمود"

جبهه اصلاحات باید خوشحال باشد که چون تویی اعلام کنی "... افرادی مثل من ۱۰۰ سال زیر بار جبهه‌ای که رئیس آن خانم منصوری باشد نمی‌رویم..." و البته اصلاح‌طلبان که هیچگاه شما را در دایره اصلاح‌طلبی و از اساس در مدار سیاست‌ورزی تعریف نکردند، بلکه از بد روزگار و در دوره‌ای آنان که مأموریت‌ها را ابلاغ می‌کنند!! به شما هم ابلاغ کردند که وقت آن است تا در آن حلقه اشتباهی!! وارد شوید.

امروز هم که در مدار معنایی جدیدی اخلاق و انسانیت را دور می‌زنید و "میل در چشم خرد" می‌کشید باز هم انشاء همان جایگاه‌های ویژه و مأموریت‌های جدید و منافع میلی و شخصی است، پروژه اصلاح‌طلبی!! خود را تمام شده می‌دانید و تلاشی برای نزدیکی به پایداری می‌کنید.

این نوع رفتار نخ‌نما شده پیشاپیش ناکام است، کودکانه و خطای مهلکی است که از جنبه حقد و کینه آن هم که بگذریم، صداقت و خردمندی را وا نهاده و خود را به دست خود ابزار کردن برای بهره چندروزه دنیوی است.

این بدگویی از جبهه اصلاحات و رئیس منتخب آن، تجلیل از آقای مهندس بهزاد نبوی نیست که در آن هم صداقت ندارید زیرا هم آقای نبوی با تاکیدات فراوان و اصرار و ابرام از سوی آقای خاتمی و قاطبه احزاب اصلاح‌طلب نپذیرفتند که رئیس جبهه باشند و هم خانم منصوری با رای اکثریت قاطع احزاب عضو جبهه اصلاحات انتخاب شدند.

مثل کیهان و جوان سخن گفتن هنر نیست، خود ویرانگری در بازار خودفروشی است، احتمال هم دارد فردا بگوئید چمدان‌های پر از دلار و ام آی سیکس و جورج سوروس و .... در مدار خردورزی و اخلاق ورزی کودکانه گام نگذارید که بیراهه خواهید رفت و گم خواهید شد.

بزرگ شوید، البته بزرگی، اسباب بزرگی هم می‌خواهد و آن اینکه چراغ خرد برافروخته بدارید و از آموزه‌های دینی و اخلاقی و انسانی وام بگیرید و راستگو باشید.

این تلاش برای گریز و دور شدن هرچه بیشتر از اصلاحات و آن مبانی لرزان و نااستوار فکری و اخلاقی‌تان و توافق و پیمان‌های پشت پرده شاید آدمی را به قدرت نزدیک کند اما از خرد و اخلاق و ... دورتر می‌سازد.

بیش از این "میل در چشم خرد" نکشید و مردم را نادان فرض نکنید، همه دستتان را خوانده‌اند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 11 نظر

  • 1 دوست 1402/9/22 8:4:59

    خیلی جالبه هر جایی که مطلبی در مورد اقای وکیلی تو سایت های استان ک ب می خونم یه عده ای میان و توهین می کنند که چرا برای استانشون کار نکرده نمیدونم خنگید یا خودتون رو به خنگی زدید مگه نماینده نداره استانتون مگه استاندار ندارید انقد بی صحاب هستید که نماینده تهران بیاد بزاره دهنتون تا جایی که من اطلاع دارم اقای دکتر بیشتر از پدرتون بهتون رسیده اقایونی که ادعا دارید مثل خر براشون کار کردید و چیزی بهتون نداده دوستان وکیلی نماینده تهران بودن و به استان خراب شده شما هیچ ارتباطی نداشتند در حد و اندازه خودتون صحبت کنید

    پاسخ
  • 2 پدر 1402/9/22 7:59:51

    جناب کفایی سلام امیدوارم که قبل از اینکه راجب هر کسی اظهار نظر کنی یه نیگاه به خودت بندازی ببینی کی هستی کجا بودی کلا گذشته خودت رو مرور کنی هرکی نشناسدت من خوب تو رو می شناسم ، پس یه جوری اظهار نظر کن و نقد کن که مجبور نشی فردا یه جایی اگر یکی ازت سوال کرد به پ ت ت پ تت بیفتی تاریخ خودت رو مرور کن حالا مونده تو و امثال تو به گرد پای دکتر وکیلی برسید

    پاسخ
  • 3 سپنتا 1402/7/22 18:37:32

    ایشون از اول هم به دنبال معاملات خودش بود از قطر و ابوظبی تا لواسون از شمال تا جنوب ...

    پاسخ
  • 4 علی 1402/7/20 23:19:27

    اصلا وکیلی از اول هم اصلاح طلب نبود نفوذی بود

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1402/7/20 23:2:46

    اولا زاویه دکتروکیلی باآذرمنصوری سگباز نشان استقلال وحریت وجوانمردی ایشان میباشد ثانیامطالعه اصل مصاحبه وکیلی میزان شجاعت وصراحتش دردفاع ازاصلاح طلبی موردقبول خودش رانشان میدهد ثالثا میتونم بجرأت بگویم دربین اصلاح طلبان کشورهیچکس رابه قدرت تحلیل ونظریه پردازی وکیلی سراغ ندارم چهارم مواضع کفایی درمقابل وکیلی سراسر حقدوکینه ودشمنی است پنجم یکی ازامتیازات وکیلی اینکه خودش میباشد وهمچون کفایی ....... .....رانمیکند

    پاسخ
  • 6 توانا 1402/7/20 18:34:8

    آقای کفایی یه سوال دارم،دو دوتا چندتا میشه؟

    پاسخ
  • 7 محسن 1402/7/20 13:13:58

    در ایران کنونی باید به سه عنوان پسنده کنیم و ختم کلام... اصلاح طلب، اصول گرا ، منفعت طلب

    پاسخ
  • 8 محمدباقرسپهر 1402/7/20 13:1:59

    باسلام من دیرزمانی از برای نشستن برکرسی وکالت مجلس ،برای آقای وکیلی ،همچون اسب تازی دربیان ریگی انتخابات تهران،بدوه هرچشمداشتی چه دوندگی هایی که نکردم وچه شب ها که نخوابیده ام! خدایی بدون هیچ چشمداشتی بجز اینکه این محترم جناب ،بچه ی استان وفرزند لر است وفردایی دربرهوت وخرابه های سیاست ،درآنجایی که قوم لر جایگاهی ندارد!(البته هرکجا که حکومت نیاز به قوم لر به عنوان سیاهی لشکر دارد بهره فراوان دارند!!) شاید بواسطه دمی یا قلمی حمایتی شود!! اما زهی خیال باطل که آب درهاون کوبیدن بود ،چون به کاهدان زدم وبی ریشه نتوان ریشه دار کرد! این .......... ، بسیار درقید نام ودر فکر بنای مجلل است ،کمر همت بر انسانمایی بست وخود را وقف ....... نموده است!

    پاسخ
  • 9 Eslahati 1402/7/20 11:57:58

    ..... نماد رانت و فساد و ویژه خواری شده است. هویت ایشان برای همه آشکار شد

    پاسخ
  • 10 اصلاحات 1402/7/20 10:27:16

    وکیلی و تاجگردون دو نفوذی منفعت طلبی اصول گرایی با لعاب اصلاح طلبی هستند این دو مانند ویروسی هستند که در این استان به جان سیاست افتاده اند

    پاسخ
    • 10 - 1 آریا پاسخ به : اصلاحات 1402/9/20 12:4:2

      این دو را به هم مقایسه کردن بی انصافی است. تاجگردون در هر منطقه ای از حوزه انتخابیه اش زیرساختی را به یادگار گذاشته که تا سالها جلو چشم مردم خواهد بود و رکود در تعدادی از پروژه های بزرگ که با پیگیری ایشان شروع و تا زمان حضور ایشان در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس فعال بودند، جای خالی ایشان در تصمیم سازی و تصمیم گیری و پیشنهادات راهگشا، به خوبی نمایان است.

سایر اخبار
برگزدیدها