یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز


کوهنوردی‌های سیاسی تاجگردون؛ از کوه‌گل تا توچال

تاجگردون بعد از سر و صدای جنجالی در مورد هیئت اجرایی به کوه‌پیمایی در توچال رفت و عکس‌های آن، در گستره‌ی وسیعی نشر داده شد

کوهنوردی‌های سیاسی تاجگردون؛ از کوه‌گل تا توچال

اَفتونیوز| پنج خرداد ۱۴۰۲ بود که غلامرضا تاجگردون و هواداران‌اش کوهنوردی سیاسی در کوه‌گل سی‌سخت برگزار کردند.

همایش غیررسمی تاجگردون خیلی زود با واکنش های سیاسی مواجه شد به گونه‌ای که فرماندار سابق دنا و معاون سیاسی و امنیتی استانداری در اظهارات عجیبی تاکید کردند این برنامه نیاز به مجوز دارد!

اما این برنامه در صحت هر چه تمام‌تر و شکوه جالب توجهی برای تاجگردون و دوستان‌اش برگزار شد.

در همان زمان با توجه به‌ شناختی که از تاجگردون وجود داشت، گفته شد که انتخاب سی‌سخت برای کوهنوردی محاسبه‌گرانه و حاوی یک پیام سیاسی بوده است.

در واقع، تاجگردون برای اعلام کاندیداتوری خود از کوه‌گل شروع کرد و یاران خود را به آنجا فرا خواند تا جو رسانه‌ای در کل استان ایجاد کند و مقبولیت مردمی‌اش را به همه یادآوری کند.

اما این روزها بعد از حواشی معرفی هئیت‌های اجرایی انتخابات، تاجگردون ابتدا واکنش شدیدی نشان داد و اعتراض خود را اعلام  کرد، وی در ادامه  با استوری دیگری حجم انبوه اعتراضات مردم را نشر داد.

در واقع به نظر می‌رسد وی  تلاش می‌کند نشان دهد با تمام قوا در صحنه است حتی اگر تمام هیئت اجرایی از آن رقیب باشد،  هر چند که دوستان سیاسی وی نیز در اعتراض و زیر سوال بردن انتخاب هئیت‌های اجرایی با او همراهی کردند.

شاید این روزها تاجگردون قصد دارد جمله معروف‌اش  را برای همگان مرور کند، «شاید ما نباشم اما ما تعیین می‌کنیم چه کسی حضور داشته باشد»

 تاجگردون بعد از سر و صدای جنجالی در مورد هیئت اجرایی به کوه‌پیمایی در توچال رفت و عکس‌های آن در گستره‌ی وسیعی نشر داده شد.

 عکس‌هایی که قبل از قرار گرفتن در پیج شخصی اینستاگرام وی در دیگر شبکه‌های مجازی منعکس شده بود  اما اینکه هدف او چه بود و چه پیامی در پشت این حرکت نهفته است، همه سوالاتی است که گذشت زمان می‌تواند به آن پاسخ دهد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 ناشناس 1402/7/22 0:11:1

    بره از اورست هم شروع کنه تکلیفش معلومه.

    پاسخ
    • 1 - 1 سادات پاسخ به : 1402/7/23 8:0:20

      تاج استاد استفاده تبلیغاتی از اینستاگرام هست. با یه پست تو اینستا کار هزارتا فاتحه خونی و مراسم را میکنه. موحد و روشنفکر و تمام افراد دور و بر اینها باید یه دوره فشرده پیش تاجگردون برن که یاد بگیرن چطوری از فضای مجازی استفاده کنند که دیگه نخواد تو مراسم هر دالو و پیرمردی شرکت کنی

  • 2 ناشناس 1402/7/21 22:28:7

    تاجگردون اینهمه ادعاش میشه جواب بده که اگه میگه رییس کمیسیون برنامه بودجه و و بوده و خیلی کار کرده بسم الله چرا استان و گچساران اینقد محرومه چرا اینقد بیکاری هست قطعا هیچ عقل سالمی نمیپذیره که اینهمه مشکلات فقط در این دو سال بوجود آمده باشه بدون شک همه اینها نتیجه خرابی های مدیران گذشته و شخص اقای تاجگردونه

    پاسخ
    • 2 - 1 ناشناس پاسخ به : 1402/7/23 22:41:13

      مگه الان بقیه نماینده ها چه گلی به سر شهر زدن، دستمریزاد تاج استان، همه ی نماینده ها خاک پات هم نمیشن

سایر اخبار
برگزدیدها