یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران خبرداد:


برگزاری یادواره شهدای هنرمند در گچساران

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران، اورنگ نارکی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به ۸ شهید هنرمند شهرستان در رشته های مختلف هنری با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، هدف از برگزاری یادواره شهدای هنرمند را شناخت بیشتر شهدا توسط نسل جوان و نوجوان اعلام کرد.

برگزاری یادواره شهدای هنرمند در گچساران

اَفتونیوز|  به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران، اورنگ نارکی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به ۸ شهید هنرمند شهرستان در رشته های مختلف هنری با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، هدف از برگزاری یادواره شهدای هنرمند را شناخت بیشتر شهدا توسط نسل جوان و نوجوان اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد را در بین جوانان و نوجوانان مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مهمترین عرصه هایی که امروز می توانیم اهداف شهدای گرانقدر را تبلیغ نماییم و در مسیر آنها گام برداریم برپایی یادواره شهداست.

وی افزود: برگزاری این مراسم با حضور خانواده های معظم شهدا ، مسئولین و عموم شهروندان پیش بینی شده است.

به گفته نارکی یادواره شهدای هنرمند با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد – کانون بسیج هنرمندان شهرستان گچساران – بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گچساران- ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران برگزار خواهدشد.

آیین اختتامیه یادواره شهدای هنرمندهمزمان با اختتامیه جشنواره تئاترخیابانی معبر در شهرستان گچساران در  ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۴ مهرماه۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان شهرستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است جشنواره تئاتر خیابانی "معبر" بامحوریت دقاع مقدس ، شامل ۱۲ نمایش از ۵ شهرستان،استان است که از ۲۲ تا ۲۴ مهر۱۴۰۲ در شهر گچساران برگزار می شود .



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها