یادداشت
گفتگو و گزارش

یک انتصاب جدید در استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ سرپرست معاونت دفتر بازرسی منصوب شد

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد، مدرس دانشگاه، کارشناس رسمی دادگستری، مشاور برخی از بانک‌های استان و دارای چندین مقاله علمی و پژوهشی است که برخی از آنها در مجلات معتبر به چاپ رسیده است.

یک انتصاب جدید در استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ سرپرست معاونت دفتر بازرسی منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان سرپرست معاونت بازرسی و امور حقوقی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری منصوب شد.

به گزارش افتونیوز، با حکم مرادعلی پیوند معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، «محمدیوسف عارفی‌فر» به عنوان سرپرست معاونت بازرسی و امور حقوقی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری منصوب شد.

عارفی‌فر دارای مدرک کارشناسی ارشد، مدرس دانشگاه، کارشناس رسمی دادگستری، مشاور برخی از بانک‌های استان و دارای چندین مقاله علمی و پژوهشی است که برخی از آنها در مجلات معتبر به چاپ رسیده است. دبیر هیات تخلفات اداری و عضو هسته گزینش و دبیر شورای ارزشیابی انتصاب از دیگر مسئولیت‌های اداری است که عارفی عهده‌دار آن بود.

عارفی‌فر که مدت بیش از ۲۰ سال در کمیته امداد استان، فنی و حرفه‌ای و ادارات دیگر دارای مسئولیت‌های مختلف از جمله مدیر منابع انسانی، رئیس ادارات و واحد‌های مختلف اداری بود چند سال به عنوان کارمند نمونه انتخاب و از طرف مسئولان مورد تجلیل قرار گرفت.

وی پیش از این مسئول ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی بود که با این حکم جایگزین عبدالمجید یزدان‌پناه شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 دوست 1402/7/24 9:27:15

    جناب عارفی تبریک میگم امیدوارم در مسئولیت جدیدتان مثل دیگر مسئولیتهایی که تا کنون داشتید موفق باشید.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها