یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخی به مطلب «روشنفکر سخنگوی دولت»

یکی از مخاطبان در پاسخ به مطلب روشنفکر سخنگوی دولت یادداشتی به شرح زیر در اختیار این پایگاه خبری قرار داده است:

پاسخی به مطلب «روشنفکر سخنگوی دولت»

 اَفتونیوز|  یکی از مخاطبان در پاسخ به مطلب «روشنفکر سخنگوی دولت» یادداشتی به شرح زیر در اختیار این پایگاه خبری قرار داده است:

۱- تمام اصحاب رسانه حاضر در جلسه و دوستان عصردنا خود اگر منصف باشند شهادت می‌دهند ۶۰ الی ۷۰ درصد گزارش عملکرد مهدی روشنفکر مربوط به اقداماتی بود که  مستقیما توسط ایشان در مجلس یا با پیگیری مستقیم ایشان  انجام گرفته و ماباقی  نیز اقدامات دولتی بوده که با تلاش مجموعه دولت در استان و حمایت های دکتر روشنفکر انجام شده است.

۲- اعتراف به انجام کارهای عمرانی بزرگ؛ نویسنده محترم ناخواسته با وجودی مخالف مهدی روشنفکر است اما به صراحت اعتراف کرده  عملکردهای قابل قبولی در این مدت انجام گردیده ولی تلاش کرده نقش مهدی روشنفکر را در این اقدامات نادیده بگیرد.

۳- نویسنده‌ای که به دلیل ناآگاهی یا نبود انصاف، ۶۰ درصد گزارش عملکرد مهدی روشنفکر که فقط راجع به اقدامات ایشان در ساختمان بهارستان بوده را منکر می‌شود قطعا اگر با استاندار تقابل و کینه‌ای داشت و استاندار از خدمات دولت می‌گفت خطاب به استاندار می‌گفت این بودجه از طرف مجلس آمده یا بودجه ملی بوده به شما ارتباط ندارد.( فقدان آگاهی و انصاف)

۴- محتوای کم‌نظیر نطق‌ها، تعداد طرح‌های مصوب و امضا شده، تعداد استیضاح، امضا تعداد تقریبا ۱۴۰۰ سوال و تذکر، امضای ۳۶ طرح تحقیق و تفحص، و قوانینی که روشنفکر به آنها اشاره کرد مگر در گردنه کولی‌کش انجام شدند؟؟ یا در صحرای شلال‌دان گچساران؟ همه این موارد در مجلس بوده است.

۵- اگر مهدی روشنفکر از بودجه می‌گفت و از پروژه‌های اجرایی نمی‌گفت آیا نویسنده نمی‌گفت اگر بودجه گرفتین چرا دستگاه به دستگاه  نام پروژه‌ها را نام نبردید؟ اگر فقط از بودجه و از پروژه‌ای عمرانی نمی‌گفت، نویسنده محترم نمی‌نوشت این رقم بودجه دروغ است اگر راست می‌گویید پس این هزینه‌ها کجا مصرف شده‌اند؟

۶- کدام یک از نمایندگان مجلس در ساختمان مجلس به اندازه مهدی روشنفکر در بررسی طرح‌ها و لوایح فعال بوده‌اند؟  کدام یک از نمایندگان مجلس در استان تاکنون گزارش عملکرد داده‌اند؟ آن هم به این شکل و فصل‌بندی شده، کدام جریان در استان به جز جریان ندای وحدت تا الان پاسخگوی مردم بوده است؟

۷- همه ما می‌دانیم آقای تاجگردون عملکرد خاصی در نظارت و قانون‌گذاری نداشتند فقط به دلیل فعال بودن چهار پروژه و سفر چند مسئول به گچساران و افزایش چند درصدی بودجه همیشه بر سر زبان‌ها بود،چگونه است که بزرگراه گچساران باشت برای تاجگردون نام و نشان دارد و به زبان لری خودمانی وقتی از آن جاده رد می‌شویم می‌گوییم *آخ سی فلانی* ولی ابرپروژه میدان گازی مختار، سد سقاوه و ....  ارتباطی به روشنفکر ندارد؟!

چگونه است با وجودی در زمان مهدی روشنفکر رشد بودجه قابل قیاس با زمان تاجگردون نیست و فعالیت‌های عمرانی در این شرایط بد اقتصادی فعال می‌باشند این مسائل عملکرد نماینده محسوب نمی‌شوند؟؟

با همه تلاشی که نویسنده غیرمنصف این مطلب داشت ولی باز ناخواسته اعتراف بزرگی کرد که موید تلاش‌های روشنفکر و مجموعه دولت در این چند سال است و آن هم اعتراف تلخ نویسنده به فعال بودن پروژه‌های عمرانی در سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 نیک پی 1402/7/26 1:37:53

    جواب منطقی و جالبی بود

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/7/26 0:30:40

    روشنفکر با تاج گردون ؟؟؟ پکهسیم عامو جان

    پاسخ
  • 3 پاتاوه تاریخ استان 1402/7/25 23:36:31

    درود بر دکتر روشنفکر بی ادعا هستیم به عهدی ک بستیم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها