یادداشت
گفتگو و گزارش

عضو ارشد شورای نگهبان به کهگیلویه و بویراحمد آمد

عباسعلی کدخدایی الیادرانی عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

عضو ارشد شورای نگهبان به کهگیلویه و بویراحمد آمد

اَفتونیوز| دقایق دیگر عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس ۱۴۰۲ وارد شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.
گفته می‌شود که کدخدایی با دعوت رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر می‌کند.
سید مهدی جوکار_ رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، شبکه مردمی ناظر امین و دیدار با فرمانداران و هیئت‌های نظارت استان از جمله برنامه‌های کدخدایی در استان خواهد بود.
وی با بیان اینکه آقای کدخدایی با دعوت رسمی به استان آمده است، افزود: فردا (شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲) ساعت ۸ صبح دیدار آقای «کدخدایی» با نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود. همچنین ساعت ۹ صبح با فرمانداران و هیئت‌های نظارت و ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۴ در دانشگاه یاسوج با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دیدار خواهد کرد.
وی افزود: ساعت ۱۵ تا ۱۷ هم در سالن شهید هرمزپور سپاه با شبکه مردمی ناظر دیدار خواهد کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها