یادداشت
گفتگو و گزارش

تکذیب یک خبر؛


«شهامت»معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی: در کنار جاودان سیرت ادامه فعالیت خواهیم داد

در پی انتشار خبری در سایت های محلی با عنوان تغییر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و جانشینی معاون درمان این‌دانشگاه علاوه بر حاشیه سازی با سلامت روان مردم نیز بازی شده است

«شهامت»معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی: در کنار جاودان سیرت ادامه فعالیت خواهیم داد

اَفتونیوز|در پی انتشار خبری در سایت های محلی با عنوان تغییر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و جانشینی معاون درمان این‌دانشگاه علاوه بر حاشیه سازی با سلامت روان مردم نیز بازی شده است.

دکتر شهامت با اشاره به اینکه این موضوع را کاملا تکذیب می کنم گفت؛ در این خصوص به هیچ عنوان با بنده صحبتی نشده است و اینجانب به هیچ  عنوان دنبال پست ومقام نیستم و انتشار چنین اخباری جز بازی با سلامت روان جامعه و تخریب شخصیت های فرهیخته استان،سودی برای مردم نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بنده به عنوان معاون درمان دانشگاه همگام و همراه دکتر جاودان سیرت برای سلامت استان تلاش می کنیم  تاکید کرد؛از رسانه ها خواهش می کنم مطالبی که وجود خارجی ندارند و تنها ساخته اذهان افراد است خودداری کنند چرا که انتشار چنین مطالبی تنها باعث برهم زدن سلامت روان جامعه خواهد شد.

دکتر شهامت در پایان افزود؛دکتر جاودان سیرت به عنوان ریاست دانشگاه و بنده هم به عنوان معاون درمان در کنار سایر همکاران با قدرت و با تمام توان برای افزایش خدمات کمی وکیفی در حوزه بهداشت و درمان در سطح  استان تلاش می کنیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها