یادداشت
گفتگو و گزارش

مراسم هفته پدافند غیر عامل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد(+تصاویر)

هفته پدافند غیرعامل با هدف ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل و گفتمان پایداری ملی و آموزش عمومی مردم در راستای آمادگی در برابر تهدیدات انسان ساخت و به منظور نهادینه کردن فرهنگ پدافند، آگاه سازی جامعه از دستاوردهای و اقدامات و ایجاد زمینه برای مشارکت همفکری برگزار شد.

مراسم هفته پدافند غیر عامل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد(+تصاویر)

اَفتونیوز| سیدرضا غلامی سوق مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم نکوداشت هشتم آبان و بیستمین سال تاسیس سازمان پدافند غیر عامل به طرح ایده با رابطین این حوزه پرداخت.

این مدیرکل حوزه ستادی استانداری در نشست مذکور گفت، پدافند غیر عامل از از گذشته های دور و به صورت غیر منسجم  توسط انسان ها مورد استفاده قرار می گرفته است و پیشینیان ما در جهت  حفاظت جان خود در برابر خطرات و تهدیدات، بلایای طبیعی و حتی در امان ماندن از حیوانات وحشی از پدافند غیر عامل استفاده می کردند اما  امروزه اما با رشد تکنولوژی های نوین و  تجهیزات و فناورانه و تهدیدات مهم منطقه و فرا منطقه ای  لازم و ضروری است که زمینه کاهش آسیب ها را در سطوح کلان و ساختاری فراهم کرد و احساس امنیت را تقویت کرد.

غلامی در این نشست اظهار داشت؛ هفته پدافند غیرعامل با هدف ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل و گفتمان پایداری ملی و آموزش عمومی مردم در راستای آمادگی در برابر تهدیدات انسان ساخت و به منظور نهادینه کردن فرهنگ پدافند، آگاه سازی جامعه از دستاوردهای و اقدامات و ایجاد زمینه برای مشارکت همفکری و همراهی مسئولین برگزاری تمرین ها و رزمایش ها جهت ارتقای آمادگی ملی و حصول اطمینان از مصونیت زیر ساخت ها در برابر تهدیدات انسان ساخت برگزار می شود.

وی در ادامه تاکید کرد، در خصوص می طلبد کلیه کارگروه ها به صورت کامل جهت اجرای برنامه های این هفته با محوریت  برنامه های نوین و خارج شدن از برنامه های کلیشه های تکراری اقدامات اثر گذار انجام پذیرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها