یادداشت
گفتگو و گزارش

مراسم نکوداشت هفته سلامت برگزار شد

آیین گرامیداشت هفته بیمه سلامت صبح امروز چهارشنبه سوم آبان ماه در بیست و نهمین سالروز تصویب قانون بیمه سلامت همگانی در محل سالن اجتماعات اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد.

مراسم نکوداشت هفته سلامت برگزار شد

اَفتونیوز| آیین گرامیداشت هفته بیمه سلامت صبح امروز چهارشنبه سوم آبان ماه در بیست و نهمین سالروز تصویب قانون بیمه سلامت همگانی در محل سالن اجتماعات اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد.

در این جلسه بعد از خیر مقدم و ارائه گزارش عملکرد توسط دکتر  عزیزی سرپرست اداره کل بیمه سلامت  استان،  آقای مهندس هاشمی ،معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری .  آقای دکتر جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی  در حوزه بیمه سلامت سخنرانی نمودند.

محسن عزیزی روز چهارشنبه در همایش بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکهزار زوج نابارور در دولت سیزدهم از خدمات بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد بهره مند شده اند.
وی بیان کرد: تخفیف های ۹۰ درصدی مراکز دولتی و ۷۰ درصدی مراکز خصوصی از حمایت های پیش بینی شده از زوج های نابارور در راستای طرح جوانی جمعیت در استان است.
وی تاکید کرد: همچنین ۴۲ هزار مادر شیرده و کودک زیر ۱۰ سال کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم زیرپوشش خدمات رایگان بیمه سلامت قرار گرفته اند.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حمایت از درمان بیماران صعب العلاج از خدمات جدید بیمه سلامت است که در دولت سیزدهم آغاز شده است ، تاکید کرد: تا زمان حاضر ۱۰ هزار بیمار صعب العلاج استان برای استفاده از این خدمات نشانه دار شده اند که هفت هزار نفر از این تعداد حداقل یکبار خدمت دریافت کرده اند.
عزیزی تصریح کرد: یکهزار و ۵۶۰ موسسه درمانی در کهگیلویه و بویراحمد به صورت مستقیم و غیرمستقیم طرف قرارداد بیمه سلامت هستند که قرارداد ۴۰ مورد از این مراکز امسال برای نخستین بسته شده است.
وی ابراز کرد: قرار گرفتن پنج دهک نخست جامعه به صورت رایگان زیرپوشش بیمه سلامت و تخفیف های دهک های ششم تا نهم از برنامه های خوب دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت سلامت در استان است.
وی عنوان کرد که ۵۲۰ هزار نفر از جمعیت بالای ۷۲۰هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

بیمه سلامت به بهبود کیفیت زندگی مردم کمک شایانی کرده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با اشاره به اهمیت سلامت جسم و روان در توسعه جامعه گفت: خدمات بیمه سلامت و بهبود شرایط درمان در ۲ ساله گذشته به بهبود کیفیت زندگی مردم کمک شایانی کرده است.

سید جواد هاشمی مهر با بیان اینکه حمایت از درمان بیماران صعب العلاج، توانبخشی معلولان و فرزند دار شدن زوج های نابارور از خدمات برجسته دولت سیزدهم بوده تاکید کرد: این اقدام ها نقش اثربخشی در بهبود شرایط زندگی افراد مذکور و امید به زندگی آنان داشته است.

در ادامه از موسسات برگزیده طرف قرارداد با بیمه سلامت و مسن ترین و کم هزینه ترین بیمه شده استان، فرزندانی که والدین آنها از خدمات تخصصی ناباروری استفاده نمودند از جمله خانواده (جوانی و جمعیت) پزشک خانواده روستایی، کارمندان نمونه اداره کل، ورزشکاران همکار و فرزندان همکاران که در مسابقه انشاء در مورد بیمه سلامت شرکت کرده بودند ،تجلیل به عمل آمد.

 

در پایان  از موسسات برگزیده طرف قرارداد با بیمه سلامت و مسن ترین  و کم هزینه ترین بیمه شده استان ، فرزندانی که والدین آنها  از خدمات تخصصی ناباروری استفاده نمودن .خانواده (جوانی و جمعیت) پزشک خانواده روستایی، از کارمندان نمونه اداره کل، ورزشکاران همکار و فرزندان همکاران که در مسابقه انشاء در مورد بیمه سلامت شرکت کرده بودن ،تجلیل به عمل آمد.

روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت ستان کهگیلویه وبویراحمد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها