یادداشت
گفتگو و گزارش

شائبه مسولیت جدید فرماندار سابق کهگیلویه/ در انتصابات قومیتی شورش را درآوردید!

سید عبدالعزیز موسوی وی یک فرهنگی آموزش و پرورش است که به هر لطایف الحیلی بود و البته با سختی و اکراه بسیار از سوی وزارت کشور به عنوان فرماندار معرفی شد و حالا نیز تلاش از سوی نماینده، رئیس سازمان جهادکشاورزی و حتی مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران که از قضا هر سه هم منطقه ای آقای موسوی هستند در جهت معرفی یک نیروی غیر تخصصی در یک مجموعه کاملا تخصصی است .

شائبه مسولیت جدید فرماندار سابق کهگیلویه/ در انتصابات قومیتی شورش را درآوردید!

اَفتونیوز| معرفی سید حمزه محقق زاده به عنوان فرماندار جدید دهدشت و همچنین تلاش برای معرفی سید عبدالعزیز موسوی به عنوان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادعایی که پیش از این در رابطه با نگاه قومیتی و منطقه ای  سید محمد موحد مطرح شده بود را تایید می نماید .

هر چند فرماندار جدید یک نیروی سپاهی است و قطعا از وی انتظار مدیریت و دوری از تعلقات جریانی می رود ولی اینکه موحد و این دوره چهارساله در عرصه مدیریتی تنها به کام یک طایفه و منطقه خاص بوده است موضوع تاسف برانگیزی است که ضمن سنگ اندازی در مسیر توسعه سبب تقویت مرزبندی ها و ادامه این موضوع با نگاه نفرت و انتقامی خواهد بود .

براستی آیا قحط الرجال سیاسی و مدیریتی در شهرستان وجود دارد که باید تمام کارت های مدیریتی موحد صرف یک جمع محدود و از قضا بدون دست آورد شود .بطور نمونه در مورد سید عبدالعزیز موسوی وی یک فرهنگی آموزش و پرورش است که به هر لطایف الحیلی بود و البته با سختی و اکراه بسیار از سوی وزارت کشور به عنوان فرماندار معرفی شد و حالا نیز تلاش از سوی نماینده، رئیس سازمان جهادکشاورزی و حتی مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران که از قضا هر سه هم منطقه ای آقای موسوی هستند در جهت معرفی یک نیروی غیر تخصصی در یک مجموعه کاملا تخصصی است. و همین یک مورد به تنهایی کفایت می کند تا عمق تعصبات قومی و منطقه ای در حلقه حاکم بر حوزه انتخابیه مشخص شود.

در چنین فضایی است که صحبت کردن از شایسته سالاری و توجه به نخبگان بیشتر به یک شوخی شباهت دارد و توسعه نیز سرابی خواهد بود که تنها به درد مصاحبه های تکراری و بی محتوای رسانه های استان می آید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 سامان 1402/11/20 11:34:4

    صدشرف به صداقت کیش داره انتخاب خوبیه

    پاسخ
  • 2 رضا 1402/8/7 22:19:28

    اتفاقادبهتر از صداقت کیش مدیر غله است.صداقت کیش غله رو نابود کرد.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها