یادداشت
گفتگو و گزارش

مطالبه‌ی حداقلی مردم روستای خیارکار از فرماندار جدید کهگیلویه/ سر وسامان دادن به جاده‌ای که سه سال بلاتکلیف است

جاده ی ورودی روستای خیارکار در بخش مرکزی کهگیلویه مطالبه عمومی مردم این روستا بود که در گفت و گوی اَفتونیوز با فریدون ویسی پور دهیار این روستا به نمایندگی از مردم روستا به شرح مشکل می پردازد:

مطالبه‌ی حداقلی مردم روستای خیارکار از فرماندار جدید کهگیلویه/ سر وسامان دادن به جاده‌ای که سه سال بلاتکلیف است

اَفتونیوز|  جاده ی ورودی روستای خیارکار در بخش مرکزی کهگیلویه مطالبه عمومی مردم این روستا بود که در گفت و گوی اَفتونیوز با فریدون ویسی پور دهیار این روستا به نمایندگی از مردم روستا به شرح مشکل می پردازد:

دهیار این روستا به خبرنگار افتونیوز گفت: نزدیک به سه سال است که پیگیر روکش و آسفالت این محور هستیم و با مشقت فراوان و با چندین واسطه و با پیگیری بخشداری محترم مرکزی و دفتر نماینده جهت روشن شدن وضعیت معارضین و باز شدن شانه جاده دستگاه گریدر را به مدت یک ساعت به ما اختصاص دادند که کشاورزان و صاحبان زمین های زراعی خودشان شخصا حضور داشتند و اعلام رضایت نمودند.

وی می گوید: بارها درخواست به نماینده ،بخشدار مرکزی و مدیرکل ارائه دادیم و حتی متن درخواست و دستور نماینده نیز موجود است که مدیریت راهداری دستور را هنوز اجرا نکردند. از طرف دیگر قول تحویل لوله هایی جهت پل ورودی روستا را دادند که باز هم به قول خود عمل نکردند.

ویسی پور در ادامه گفت: آخرین بهانه رئیس اداره راه کهگیلویه رضایت کتبی از صاحبان املاک مجاور جاده ورودی روستا بود که آن را هم انجام دادیم  و دستور بخشدار محترم به اداره راه طبق این صورتجلسه اهالی محترم روستای خیارکار باز هم بی نتیجه ماند.

دهیار روستای خیارکار تاکید کرد: از کدام ارگان یا نهاد باید نامه و دستور میاوردیم تا خواسته ما انجام شود؟ مردم روستا هم از من به عنوان دهیار شاکی هستند زمین ما تصرف شده و کاری صورت نگرفته شما خسارت بدهید.

وی می گوید: باید از مسئولان سوال کرد که چرا برای منطقه ما کاری صورت نمی گیرد؟

ویسی پور با تبریک به فرماندار جدید کهگیلویه گفت: از آقای محقق زاده تقاضا دارم با توجه به این مطالبه به حق و نامه هایی که موجود هستند این مطالبه اندک ما را محقق سازند.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 زمین دار 1402/8/24 18:0:20

    اگه ما صاحب زمین هستیم هیچ رضایتی ندادیم چرا حرف دروغ میزنی اتفاقا ما صاحب زمینها نگذاشتیم که لودر کارکند همین اقای ویسی خودش یک متر ازجاده رابه طول جاده فروخت اما برا زمینهای مردم مال نه وخو ودل بی رحم داره

    پاسخ
  • 2 امیر طیموری زاده 1402/8/10 7:30:39

    درود آقای ویسی پور خسته نباشید، امیدوارم زحماتتون به نتیجه برسه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها