یادداشت
گفتگو و گزارش

راهی برای کوتاهی مسیر یا عمر/ مسیر روستاهای کلاچو کهگیلویه جان می‌ستاند!

راه ها ساخته شده اند که مسیری را کوتاه و رسیدن فرد به مقصد را با آسایش بیشتری فراهم کنند اگر این راه ها حداقل های استاندارد را نداشته باشند نه تنها سبب آسایش و آرامش نخواهند بود بلکه بلای جان انسان ها و یادآوری مرگ عزیزان خواهند بود. مسیر روستاهای حوزه کلاچو جز مسیرهایی است که همواره ایمن سازی آن مطالبه اصلی مردم این حوزه بوده است .

راهی برای کوتاهی مسیر یا عمر/ مسیر روستاهای کلاچو کهگیلویه جان می‌ستاند!

اَفتونیوز|   راه ها ساخته شده اند که مسیری را کوتاه و رسیدن فرد به مقصد را با آسایش بیشتری فراهم کنند اگر این راه ها حداقل های استاندارد را نداشته باشند نه تنها سبب آسایش و آرامش نخواهند بود بلکه بلای جان انسان ها و یادآوری مرگ عزیزان خواهند بود .

مسیر روستاهای حوزه کلاچو جز مسیرهایی است که همواره ایمن سازی آن مطالبه اصلی مردم این حوزه بوده است.

این جاده به روستاهای تل کوچک ،خیارکار، چهارراه شهید بهشتی، دم تنگ سچو، پاکل آلا رضا و ده بردی منتهی می شود و در طی سالیان خانواده های زیادی را به سوگ عزیزان شان نشانده است و عکس های بعضی از این افراد در نقاط محل حادثه درج شده که یادآور مرگ این عزیزان باشد.

روستاهای فوق الذکر بیشتر از ۱۰ شهید و ۵۰ جانباز جنگ تحمیلی را تقدیم کرده اند اما هنوز در انتظار رسیدگی به کوچک ترین مطالبه عمومی خویش هستند .

این مسیر فاقد تابلوهای ایمنی و علائم ایمنی و با عرض کم و در بعضی نقاط پل و پیچ خطرناک و حادثه خیز نیز دارد ‌.

یک مسیر کمربندی در پشت روستاهای ذکر شده نیز قرار دارد که آماده ی زیرسازی و آسفالت است اما هیچ کدام از دو مسیر در دید مسئولین جهت رسیدگی نیستند.

در ماه های قبل بعد از یک تصادف و اعتراض اهالی این روستاها مقداری از این مسیر به تجهیزات روشنایی مجهز شد اما بعد از مدتی همین اندک تغییرات نیز حذف شد.

یکی از اهالی این روستاها در گفت و گوی با اَفتونیوز ضمن تبریک به فرماندار جدید از ایشان تقاضای رسیدگی به این جاده و جلوگیری از داغدار کردن خانواده های بیشتری شد.

با توجه به وضعیت افتضاح این جاده جهت جلوگیری از تصادفات بیشتر لازم است فرماندار جدید نگاهی ویژه به این جاده و مسیر داشته باشند و مطالبه اهالی این روستاها را که کم ترین حق آن هاست را در اولویت قرار دهند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها