یادداشت
گفتگو و گزارش

اظهار نظر عجیب رئیس نظام مهندسی ساختمان استان در شبکه دنا/ آقای «احسانی» اسناد را ارائه دهید

باید این نکته را نیز اضافه کرد که انتخاب اعضای هیئت رئیسه شهرستانها به مدت ۳ سال می‌باشد و انتخابات پس از ۳ سال باید برگزار شود. باید از هیئت مدیره استان سوال کرد چرا انتخابات را تا کنون برگزار نکرده اند؟

اظهار نظر عجیب رئیس نظام مهندسی ساختمان استان در شبکه دنا/ آقای «احسانی» اسناد را ارائه دهید

در برنامه سه شنبه شب بی‌تعارف شبکه دنا که با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و کارشناس برنامه برگزار شد آقای عادلزاده مجری برنامه پیامکی را قرائت کرد مبنی بر اینکه رییس دفاتر کهگیلویه و گچساران تا پایان سال ۱۴۰۱ حکم دارند و پس از آن تاریخ حضور آنها در این منصب غیر قانونی است که آقای احسانی رییس سازمان نظام مهندسی استان در جواب گفت که این بحث در رسانه ها نیز مطرح شده و ما در حال تهیه جوابیه هستیم و در ادامه گفت که هیئت مدیره این اختیار را دارند که برای ادامه ریاست افراد در دفاتر تصمیم‌گیری کنند. 

طبق سندی که در اختیار افتونیوز است رئیس نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه (دهدشت) تا پایان سال ۱۴۰۱ دارای حکم بوده و پس از آن تاریخ هیچ حکمی ندارد و انتصابی صورت نگرفته است که اگر این گونه بود بعد از هشت ماه که از سال جدید می‌گذرد باید مدارک و مستندات ارایه می‌شد.

 کاملاً مشخص هست که توضیحات آقای احسانی رئیس نظام مهندسی استان در برنامه بی‌تعارف شبکه دنا، نه مستند بود و نه افکار عمومی را قانع کرد.

 باید این نکته را نیز اضافه کرد که انتخاب اعضای هیئت رئیسه شهرستانها به مدت ۳ سال می‌باشد و انتخابات پس از ۳ سال باید برگزار شود. باید از هیئت مدیره استان سوال کرد چرا انتخابات را تا کنون برگزار نکرده اند؟ 

(لینک خبر برگزاری انتخابات نظام مهندسی کهگیلویه در آذرماه سال ۹۸ - کلیک کنید)

این اظهارنظر عجیب از سوی رییس سازمان نظام مهندسی که خود باید به همه قوانین و بخشنامه ها و دستورالعملهای سازمان اشراف داشته باشد، بعید بود.

 این سایت خبری آماده انتشار جوابیه سازمان نظام مهندسی و انتشار اسناد تمدید ریاست دفاتر دهدشت و گچساران همانگونه که در برنامه بی‌تعارف شبکه دنا توسط آقای احسانی گفته شد می باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 نظام مهندسی 1402/8/13 0:30:9

    این آقای مهندس غلامی نماینده ما مهندسین نیست فقط برای ... و ..... رفته است

    پاسخ
  • 2 بوفون 1402/8/10 18:27:27

    هی واویلا جر کار ایکنه خوب وابی رییس کاره ای نیست اختیار من دست یکی دییه افتونیوزرییس ول کن بره سراغ نائب رییس

    پاسخ
  • 3 وان 1402/8/10 16:48:44

    اگر هییت مدیره و در راس ریس سازمان کوتاهی میکنن.اون دو مهندس چرا ایقد خودشو کوچک میکنن که نه ریاستشون معلومه نه برکناریشون.یکم ارزش به خودشون بدن

    پاسخ
  • 4 بازرس 1402/8/10 16:6:45

    بی تعارف هم تو خون دنبال گردو بی.چ موقع دعوت بعمل رسوندن بی. البته صحبت های مهندس.حکم قطعی بر حرفای افتوز نیوز زد.چون در جواب چرا فرمودن در اختیارات خودمونه خب شاید دلمو نخواد

    پاسخ
  • 5 بیشه 1402/8/10 16:3:51

    با تمام مشکلات ،یک مشکل اصلی وریشه در این سازمان است وجود یه شخص معروف به ...... .کسی که فرمی و نامه و...به اسمش امضا نشده ولی سازمان رو داره میچرخونن.تا هست این سازمان رو هواس.زور الکی نزنین

    پاسخ
  • 6 زهلا 1402/8/10 15:53:39

    در ادامه گفت که هیئت مدیره این اختیار را دارند که برای ادامه ریاست افراد در دفاتر تصمیم‌گیری کنند. خب ریس محترم کسی که منکر این اختیارات شما نشد..میپرسن اگر وظیفتون هست چرا انجام ندادین

    پاسخ
  • 7 فایزه 1402/8/10 15:50:1

    سلام هییت مدیره خوابه.بازرس و شورای انتظامی چی اوناهم خوابن دوستان مسئول راه وشهرسازی عجب اوناهم خوابن. افتوز نیوز لامپ خاموش کن بی زحمت ما بخوابیم

    پاسخ
  • 8 ایمان 1402/8/10 14:12:5

    افتوز نیوز چرا یکطرفه قضاوت میکنی.تو نمیدونی پشت پرده چ خبره ایققققققد دغدغه تو این اداره هست که نمیرسند قوانین رو پیاده کنن.از استخدامی ها تا تعارض منافع تا هییت مدیره های پروازی.تا تایید استحکام و قانون من دراوردی برای چون ساخت ها و... ریس نمایندگی ها کوچک ترین دغدغه این هییت مدیره الخصوص ریس محترم و نایب ریس سازمان هست.

    پاسخ
  • 9 هانی ومانی 1402/8/10 14:5:41

    بازرس جان بیا دوباره طرفداری کن.بیا از رو نرین

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها