یادداشت
گفتگو و گزارش

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به ۴ پرواز در هفته+برنامه پروازها

مدیر فرودگاه بین المللی یاسوج از افزایش پروازهای این فرودگاه در مسیر تهران به یاسوج و بالعکس به چهار پرواز در هر هفته خبر داد

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به ۴ پرواز در هفته+برنامه پروازها

«عنایت انصاری فرد» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: تاکنون شرکت هواپیمایی ماهان در این فرودگاه طی روزهای شنبه و چهارشنبه پرواز داشت که از ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲، روزهای دوشنبه و جمعه دو پرواز دیگر از تهران به یاسوج و بالعکس انجام می دهد.

وی اظهارکرد: دنبال و پیگیر هستیم که سه پرواز دیگر از طریق سایر شرکت های هواپیمایی در فرودگاه ایجاد و راه اندازی شود تا پروازهای این فرودگاه هفتگی شوند.

مدیر فرودگاه بین المللی یاسوج بیان کرد: استمرار و افزایش پروازها مشروط به استقبال مردم، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواهد بود که می طلبد اطلاع رسانی دقیق به مردم استان صورت گیرد تا از این پروازها بهره ببرند.

انصاری با بیان اینکه زمان پروازهای این فرودگاه از تهران به یاسوج و بالعکس به شرح زیر است، بیان کرد: شنبه ها ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه از تهران و ساعت ۱۴ از یاسوج، دوشنبه ها از ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه از تهران و ساعت ۱۰ از یاسوج و چهارشنبه ها ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه از تهران و ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه از یاسوج و در روزهای جمعه نیز ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از تهران و از یاسوج ۱۲ و ۲۰ دقیقه انجام می شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها