یادداشت
گفتگو و گزارش

اَفتونیوز گزارش می دهد :


چهارشهرستان کهگیلویه و یک شعبه بانک ملت/عدم پیگیری وام های ازدواج و فرزندآوری

زمان برای افراد بسیار مهم است و شاید بتوان گفت زمان یگانه عنصری است که باید قدر آن را دانست اما این روزها در پی گزارشاتی رسیده به این پایگاه خبری مبنی بر شلوغی بیش از حد بانک ملت شعبه دهدشت تصمیم به ارائه گزارش در این زمینه گرفتیم.

چهارشهرستان کهگیلویه و یک شعبه بانک ملت/عدم پیگیری وام های ازدواج و فرزندآوری

اَفتونیوز| زمان برای افراد بسیار مهم است و شاید بتوان گفت زمان یگانه عنصری است که باید قدر آن را دانست اما این روزها در پی گزارشاتی رسیده به این پایگاه خبری مبنی بر شلوغی بیش از حد بانک ملت شعبه دهدشت تصمیم به ارائه گزارش در این زمینه گرفتیم.

شهروند ساکن دهدشت می گوید: روزهای زوج زمان تشکیل پرونده وام است اگر شما ساعت ۶ صبح هم به بانک بروید باز هم تعداد زیادی روی صف ایستاده اند و اسم نویسی انجام می دهند تا بانک باز شود .

شهروند ساکن دیشموک می گوید: نمیدانم چه ساعتی راه بیفتم که بتوانم اسم خود را بنویسم و کارم همان روز انجام شود اگر مسیر و خطراتش را نادیده بگیرم برای کارهای کوچک باید معطل شوم و شب بمانم وی ادامه می دهد قصد گلایه از کارمندان بانک را ندارم و میدانم سرشان شلوغ است و بندگان خدا کوتاهی هم ندارند .

خبرنگار اَفتونیوز در طی تماس تلفنی با معاون بانک ملت شعبه دهدشت ضمن ارائه اعتراضات همشهریان علت را جویا شد .

خاضعی ضمن تایید گلایه ها و صحبت ها گفت بانک ملت بار کاری ۴ شهرستان را تحمل می کند و جز معدود بانک هایی هستیم که همواره وام ازدواج و فرزندآوری را پرداخت می کنیم حالا شما وام های مسکن ملی و بنیاد مسکن را که  در این شعبه پرداخت می کنیم هم در نظر بگیرید.

وی افزود : برای من قابل درک است که همشهری من در دیشموک مسافت زیادی می آید و توقع دارد یک روزه کارش تمام شود اما چیزی نیست که دست من باشد و من یا همکارانم کوتاهی کنیم حجم کاری بالاست ما مراجعه کننده از بخش ها و شهرستان های مختلف کهگیلویه ،چرام ،لنده و بهمئی را داریم و همواره در بحث پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری پیشگام بودیم و آمارها نیز وجود دارد.

خبرنگار اَفتونیوز به گفت و گوی تلفنی با یکی از شهروندان شهرستان بهمئی از وی پرسید اگر کاری با بانک ملت داشته باشید به کجا مراجعه می کنید وی گفت: اگر درون استانی باشد به دهدشت و اگر بتوانیم خارج استان کار خود را راه بیندازیم به بهبهان مراجعه می کنیم .

این روند در شهرستان های لنده و چرام نیز به همین منوال است و این نبود شعبه ای از این بانک سبب شده که حجم مراجعات این بانک در دهدشت افزایش داشته باشد که کاملا طبیعی است اما اینکه چرا در چهار شهرستان یک شعبه بانک وجود دارد نقدی است که پابرجاست و عوامل بانک ملت استان می توانند پاسخ خود را به این نقد داشته باشند .

این رسانه نمی تواند از عملکرد خوب بانک ملت در زمینه پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری چشم پوشی کند اما نقدی که در این زمینه وجود دارد چرا مسئولین استانی که همواره نگرانی خود از بابت کاهش جمعیت و افزایش جمعیت سالمندان ابراز می کنند و تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز به دلیل تشویق به ازدواج و فرزندآوری لحاظ شده است چرا پیگیر گزارش عملکرد بانک های مختلف استان در زمینه دادن تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیستند؟ اینکه طرحی تصویب یا قانونی تصویب شود به تنهایی کفایت نمی کند بلکه بررسی و پیگیری جهت انجام دقیق قانون و طرح لازم است و اینگونه بار مصوبات بر دوش یک بانک باقی نمی ماند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 خیابون امام شمالی 1402/8/13 1:8:49

    کلا بدترین عملکرد رو دارن، چیزی بعنوان عملکرد ارباب رجوع وجود نداره؛؛؛؛ چند روز پیش با یکیشون به اسم اقای گ روبروشدم ،،،،خدایا توبه چقدر این آدم چقد تو هپروت سیر میکنه

    پاسخ
  • 2 س 1402/8/12 20:18:53

    مزخرف ترین بانک با اون کارمندای بداخلاقش .ان شاله همین یکی هم جمع شه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها