یادداشت
گفتگو و گزارش

برای رئیس جمهور/ نگاه‌های جناحی_سیاسی و فاقد تخصص که کهگیلویه وبویراحمد را به قهر کشانده است

این‌جا پاره بسیاری از انتصابات فامیلی، جناحی و سیاسی است. عده‌ای از مدیران که با مانورهای بدون خروجی در صدد بقای صندلی خود هستند عامل اصلی بیکاری در بین جوانان قلمداد می‌شوند

برای رئیس جمهور/ نگاه‌های جناحی_سیاسی و فاقد تخصص که کهگیلویه وبویراحمد را به قهر کشانده است

محضر جناب آقای دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران، نیک می‌دانیم دولت سیزدهم به لطف الهی موفقیت‌های چشمگیری در حوزه دیپلماسی خارجی و نگاه رو به رشد داخلی در بسیاری از استان‌های کشور به صورت عملیاتی داشته است و این دولت امیدی است برای ایرانی آباد ان شاءالله.

جناب آقای رئیس جمهور آن‌چه که در دولت شما در استان کهگیلویه وبویراحمد می‌گذرد مسائل سیاسی و اداری در سایه سکوت مسؤولان عالی استان، این استان را  به یک بنگاه سیاسی به نفع قشر منفعت‌گرا مبدل ساخته است.

جناب آقای رئیس جمهور! مردم را از معاملات گروه‌های منفعت‌گرای سیاسی و تمامیت‌خواه در سایه سکوت مسئول عالی  استان  نجات دهید، آن‌چه که در این استان قابل تامل است نگاه صرفاً سیاسی و جناحی برخی نمایندگان و سکوت نماینده دولت در انتصابات استانی و شهرستانی بوده است.

در سطوح مدیریتی این استان به وضوح مشاهده شده است کسانی که رشته تحصیلی‌شان با میز مدیریت‌شان هیچ ارتباطی ندارد و ادارات کارآفرین و مرتبط با جوانان را اشغال کرده‌اند و توانایی شکوفایی اقتصاد و فرهنگ را ندارند مردم را به ستوه آورده‌اند.

جناب آیت‌الله رئیسی، آیا این خیانت به رای مردم نیست؟ این استان از فقر و بیکاری جوانان به شدت در رنج است، این‌جا استان کهگیلویه و‌بویراحمد گوش مدیران به دهان برخی نمایندگان است تا مسئولین دولتی!

جناب آقای رئیس جمهور! بارها به کرات در سایت‌های استانی به مسئولان عالی دولت این مهم از سوی دلسوزان تذکر داده شد تا به عنوان خادم این مردم مدیرانی با این رویکرد را که عامل اصلی عقب‌گرد استان هستند از قطار دولت پیاده کنند اما متاسفانه تا به امروز هیچ جوابی از سوی آن‌ها به خواست مردم مخابره نشده است.

حال جای سوال است چرا مجموعه تحت امر وزارت کشور در قبال حق مردم سکوت اختیار کرده است؟ این‌جا پاره بسیاری از  انتصابات فامیلی، جناحی و سیاسی است. عده‌ای از مدیران که با مانورهای بدون خروجی در صدد بقای صندلی خود هستند عامل اصلی بیکاری در بین جوانان قلمداد می‌شوند.

جناب آقای رئیس جمهور شما وسیله امید برای مردم در این روزهای سخت هستید و ما از روی اشتیاق شما را انتخاب کردیم لذا از آن منتخب ملت تقاضامندیم در خصوص این استان تصمیمات ملی اتخاذ کنند.

رونوشت: وزیر محترم کشور جهت استحضار.

سیده مریم پیروزان 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 سیمرغ 1402/8/15 20:54:40

    احسنت بر نگارنده متن که درد دل استان ذلیل کهگیلویه و بویراحمد است

    پاسخ
  • 2 سیکل 1402/8/15 12:17:13

    چقدر استان‌ما این‌همه نظریه پرداز و فیلسوف دارد. هرکسی از راه می رسد خطابه می کند و یک رونوشت برای تهران‌البته اگر خودش نرود تهران‌ برای گزارش نویسی. بخدا ما مردم‌مریضی هستیم

    پاسخ
    • 2 - 1 امید پاسخ به : سیکل 1402/8/15 17:54:38

      مردم مریض نیستند مردم از تبعیض و رانت های که شما ها و خانواده های شما تون بدون هیچ زحمتی می برید و بدون هیچ دغدغه‌ای صاحب شغل خوب و چیزهایی ذیگه می شوید رنج می‌برند

    • 2 - 2 ف پاسخ به : سیکل 1402/8/15 15:51:57

      بله برادر هر کسی سخن حق سوزنده است اینکار بدجور سوختید که آه از وجودتان برخواسته ما بچه انقلابی ها جواب محکمتری در آینده نزدیک به انتصابات هالو خرزایی_ خواهیم داد. شورای ککا گری استانداری نه شورای اداری استانداری

  • 3 شاکی 1402/8/15 7:52:44

    شکایتچی های استان هیچوقت اوضاع را بر وفق مراد خودشان ندیده و نخواهند دید! آنها همیشه شاکی اند و برای یه دونه رأیی که به آقای رئیسی داده‌اند ، انتظار دارند رییس‌جمهور بهشون زنگ بزنه و بگه کی را بذاریم مدیرکل...!!! بخاطر حفظ شأن و شخصیت خودتان دست از این شکایت‌های خاله زنکی بردارید! همون بغل دست رییس‌جمهور هم از فامیل و بستگانشان استفاده میکنند.

    پاسخ
    • 3 - 1 ع پاسخ به : شاکی 1402/8/15 15:49:21

      به به طرفداران جناب استاندار شما کسانی هستید که رنگ دموکراسی را کمرنگ می کنید و همانطور که در نوشته هایتان استبداد می بارد تشکر از نویسنده محترم متن در سایت احسنت استان در قبضه خاله خورزوها

سایر اخبار
برگزدیدها