یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقاد «خرامین» به احداث سد خرسان 3 در حضور معاون رئیس جمهور+ فیلم

در این دیدار که استاندار و معاونین وی نیز حضور داشتند تعدادی از دانشجویان و حاضران به ایراد سخنرانی پرداختند.

انتقاد «خرامین» به احداث سد خرسان 3 در حضور معاون رئیس جمهور+ فیلم

همزمان با سفر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور به یاسوج اعضای کانون دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد با وی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش افتونیوز در این دیدار که استاندار و معاونان وی نیز حضور داشتند تعدادی از دانشجویان و حاضران به ایراد سخنرانی پرداختند.

شیرعلی خرامین از اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان در این دیدار طی سخنان کوتاهی به موضوع آسیب های اجتماعی در استان و انتقاد از احداث سد خرسان ۳ اشاره کرد.

وی رتبه استان در بحث آسیب های اجتماعی بویژه در موضوعات خودکشی و طلاق و اعتیاد را بالا خواند و خواستار توجه بیشتر جهت بررسی و رفع این آسیب ها در تهران شد.

خرامین در بخش دوم سخنان خود به موضوع به تعبیر خود چالش برانگیز استان بعنی « سد خرسان ۳» پرداخت و اظهار داشت: بنده متخصص این حوزه نیستم اما طبق اظهارات و دیدگاه کارشناسان و متخصصین این حوزه احداث سد خرسان ۳ موجب یک وضعیت نامطلوب برای استان و منطقه خواهد شد.

وی زیر آب ره رفتن ده ها روستا، آواره شدن هزار نفر، زیر آب رفتن چندین گلزار شهدا و بهم خوردن اکوسیستم منطقه و بویژه ظرفیت های گردشگری استان و کوه دنا را از اقل تبعات ساخت این سد خواند و خواستار تشکیل و اعزام یک تیم کارشناسی برای بررسی مجدد این طرح در استان از سوی دولت شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 محمود 1402/8/16 11:38:24

    همین اظهار نظرهای بی ربط باعث می شود که دوستان رای قابل توجهی نداشته باشند سد سازی یک کار تخصصی است که باید اهل فنش نظر بدهند.

    پاسخ
  • 2 محمد 1402/8/15 19:22:51

    مطالعه که داره؟ شما تخصصتون چیه؟؟

    پاسخ
  • 3 حسن پور 1402/8/15 13:1:18

    خرامین چه مسئولیتی در استان دارد و چه تخصصی در خصوص سد سازی دارد؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها