یادداشت
گفتگو و گزارش

آبروریزی های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد/ مسابقه لیگ برتری هندبال در گچساران لغو شد!

مسابقه میان تیم هندبال نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی لغو شد .

آبروریزی های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد/ مسابقه لیگ برتری هندبال در گچساران لغو شد!

اَفتونیوز| روز گذشته ساعت ۱۶ قرار بر برگزاری بازی هندبال میان دو تیم آقایان نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود و شنیده ها حکایت از لغو بازی به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی است.

خبرنگار اَفتونیوز ضمن پیگیری در طی تماسی با آقای خوبی معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان علت لغو بازی را جویا شد، “ خوبی ”  درباره لغو این بازی اظهار داشت: جلسه  هماهنگی با حضور نماینده ی فدراسیون فوتبال، ناظر و نماینده دو تیم مهمان و میزبان و نیروی انتظامی برگزار شد که به علت رخ دادن درگیری در منطقه نیروی انتظامی به منطقه درگیری اعزام شد و با تاخیر ۱۵ دقیقه ای در بازی حاضر شد و داوران هم با صورت جلسه نتیجه بازی را به نفع تیم کازرون اعلام کردند.

خوبی در پاسخ سوال خبرنگار مبنی بر متولی این ناهماهنگی گفت ؛ فدراسیون و باشگاه متولی است و باشگاه میزبان بوده و مکلف به هماهنگی خوابگاه، نیروی انتظامی و ... بوده است و اداره ی کل ورزش و جوانان استان مسئولیتی زمینه میزبانی ندارد و خود فدراسیون برگزار کننده مسابقات است و ما اختیار یا مسئولیتی در قبال لیگ برتر نداریم.

 رحمت محمدی مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران پاسخ تماس  را ندادند و پاسخگویی را به فردا موکول کردند.

مصطفی پارسائی رئیس هئیت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهار داشت، مجموعه هئیت هندبال استان همه پروتکل ها و مقدمات پیش از شروع مسابقه را به نحو احسنت انجام داد و در این خصوص قصور و کاهلی از طرف ما صورت نگرفت، 

وی اضافه کرد، طبیعتا اولین بار نیست مسابقات لیگ برتر هندبال در استان برگزار  می شود و ما در این زمینه کم تجربه نیستیم اما گاهی از این ناهماهنگی ها یا شرایط خاص پیش می آید.

پارسایی گفت، تلاش خواهیم کرد با رایزنی های مناسب از حق و حقوق باشگاه نفت و گاز دفاع کنیم و اجازه ندهیم در این میان حق این مجموعه تضییع شود.

احمد روانبخش سرپرست تیم نفت و گاز گچساران در این باره اظهار داشت: قرار بر برگزاری بازی ساعت ۱۶ بود طبق روال همیشگی ساعت ۱۱ صبح همین امروز جلسه هماهنگی پیش از بازی با حضور نماینده ی فدراسیون، ناظر بازی، سرپرست تیم مهمان و میزبان، نماینده هیئت هندبال و نیروی انتظامی برگزار شد و صورت جلسه نیز امضا شد و تاکید بر حضور ساعت ۱۵:۳۰نیروی انتظامی بود که حضور نیافتند و این ناهماهنگی تا ۱۶:۱۵ الی ۱۶:۲۰ طول کشید و از فدراسیون اعلام کردند که قانون وجود دارد در صورت عدم حضور نیروی انتظامی بازی لغو شد.

اینکه چه اتفاقی رخ داده که نیروی انتظامی حاضر نشده پاسخی است که باید فرماندهی انتظامی منطقه در خصوص آن توضیح دهد.

از طرف دیگر اینکه یک مجموعه مدیریتی وقتی اتفاقی رخ می دهد جهت فرار از مسئولیت خود را کنار می کشد و می گوید مسئولیتی نداریم جایی بسی تاسف است.

ورزش تنها پناهگاه جوانانی است که از نفت و گاز گچساران تنها سهمشان آلودگی هوا بوده است.

آیا اگر هندبال نفت و گاز گچساران قهرمان این مسابقات شود باز هم مجموعه مدیریتی ورزش استان از این قهرمانی سود نمی برد؟ مسولان  هنگام قهرمانی و افتخار همه فرآیند ها را نتیجه مدیریت خودشان می‌دانند اما با پیش آمدن این آبروریزی هیچ کدام گرَدن گیر آن نیستند!

باید علاوه بر مدیریت باشگاه نفت و گاز مسئولین شهرستانی نیز پاسخگوی این بی نظمی باشند و پاسخ دهند با این اتفاق چه ذهنیتی از گچساران برای تیم مهمان ایجاد کرده اند! تیمی که مدیریت اش و مسئولین آن توانایی برگزاری یک مسابقه را نداشتند!

سوالی ساده تر چند نفر از مسئولین ورزش شهرستان و استان در این مسابقه حاضر بودند یا به عبارت ساده تر چه ساعتی از این ناهماهنگی مطلع شدند؟!



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها