یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


نمایندگان استان و کلنگ زنی های شب انتخابات

اما مشکلی که امروزه گریبان گیر است حاصل کلنگ های انتخاباتی است که نمایندگان مجلس با رایزنی دولت همواره طی ادوار در استان و کشور کلنگ زنی کرده اند.

نمایندگان استان و کلنگ زنی های شب انتخابات

اَفتونیوز| با توجه به تعداد زیاد پروژه های موجود در کشور دولت سیزدهم اولویت بندی خود را پروژه های بالای ۵۰ درصد ذکر کرده است.

در گزارشات مختلف از هدر رفت بیت المال در پروژه های در گذر زمان به علت فرسایش پروژه ها سخن گفته شد.دولت سیزدهم در این راستا کلنگ زنی ها را به حداقل رساند و تلاش شد که پروژه هایی که منابع مالی مشخصی دارند توسط دولت یعنی وزرا و معاونین آن ها کلنگ زده شود که آینده پروژه مشخص و معین باشد.

در همین راستا با وجود اینکه قبل از سفر ریاست جمهوری اعلام شد پتروپالایشگاه گچساران، مینی پالایشگاه پادوک و‌ پتروشیمی چرام کلنگ زنی خواهد شد به دلایل عدم تکمیل مجوزات لازم و مشخص نبودن اعتبارات این طرح ها کلنگ زنی نشدند.

اما مشکلی که امروزه گریبان گیر است حاصل کلنگ های انتخاباتی است که نمایندگان مجلس با رایزنی دولت همواره طی ادوار در استان و کشور کلنگ زنی کرده اند.

از آنجایی که در استان بی شمار طرح ناتمام وجود دارد و نمایندگان استان و مجموعه دولت نتوانستند با رایزنی بودجه لازم را جذب کنند و طرح ها را به اتمام برسانند و گره از توسعه این استان بگشایند اما بیم آن می رود در ماه های منتهی به انتخابات با کلنگ های انتخاباتی در پی در دست داشتن جو روانی جامعه نماینده های فعلی با همکاری دولت قصد کلنگ زنی در نقاط مختلف استان داشته باشند و از آنجایی که سیاست دولت در زمینه پروژه ها مشخص است از همین حالا جهت روشنگری و جلوگیری از این کلنگ ها باید هشدارها و آگاهی ها داده شود و اگر قرار بر کلنگ زنی هر پروژه ای باشد باید شفاف و واضح مدارک و مستندات و منابع تامین اعتبار پروژه ها مشخص باشد و شفافا با رسانه ها مطرح و مردم در جریان باشند نه اینکه به خاطر به دست آوردن رای مردم  و جو روانی در سال آخرنمایندگی کاندیدا اقدام به کلنگ زنی بدون پشتوانه در زمین های مردم داشته باشند چون این استان سابقه چنین کلنگ زنی هایی بدون خرید زمین را داشته است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها