یادداشت
گفتگو و گزارش

کیوان آشنا:


شهرداری یاسوج در حال گذار از شرایط سختی است/ نمی‌توانیم باشگاه داری کنیم

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که شهرداری این شهر بنا بدلایل مختلف نمی‌تواند در شرایط کنونی باشگاه داری و تیم داری کند.

شهرداری یاسوج در حال گذار از شرایط سختی است/ نمی‌توانیم باشگاه داری کنیم

کیوان آشنا در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: علاقه فراوانی برای راه اندازی دوباره باشگاه شهرداری از ابتدای حضورم در شورای شهر یاسوج داشتم و مصوباتی را نیز راجع به شروع فعالیت این باشگاه هم با همکاری شهردار سابق انجام دادیم اما واقعیت این است که شهرداری یاسوج اکنون با مشکلات زیادی در حوزه های مالی و امکاناتی مواجه است.

وی با تاکید براینکه شهرداری یاسوج در شرایط فعلی نمی‌تواند باشگاه داری کرده و تیمی مانند تیم فوتبال سابق شهرداری را تیم داری کند، اظهار داشت: برنامه‌هایی در دستور کار داریم که امیدواریم با تحقق آنها بتوانیم تا سال آینده برخی اقدامات را برای باشگاه داری و یا تیم داری انجام دهیم.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج برای تاسیس باشگاه و تیم داری نیازمند اعتبارات کلانی است که متاسفانه این اعتبارات و امکانات را اکنون در اختیار ندارد و البته پیگیر تاسیس و شروع دوباره فعالیت‌های ورزشی با نام شهرداری یاسوج در سطح کشور هستیم.

آشنا از حمایت های شهرداری یاسوج در راستای تقویت برخی تیم‌های ورزشی - فرهنگی در این شهر هم خبرداد و خاطرنشان کرد: در شرایط موجود، تنها کاری که می‌توانیم برای تیم‌های ورزشی - فرهنگی یاسوج انجام دهیم پرداخت اعتبارات بسیار ناچیز و یا واگذاری برخی امکانات شهرداری بطور موقت به این تیم‌ها است.

وی گفت: کاش اعتبارات و امکانات لازم در اختیار شهرداری یاسوج بود تا می‌توانستیم یک باشگاه خوب و با کیفیت با یک تیم شایسته تاسیس کرده و یا خریداری کنیم.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تاسیس باشگاه و تیم داری در این استان بویژه شهر یاسوج را ضرورتی انکارناپذیر خواند و یادآور شد: با تاسیس باشگاه و شروع فعالیت‌های یک تیم ورزشی می‌توان از بسیاری ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی کم کرد.

آشنا تاکید کرد که شهرداری یاسوج به هیچ عنوان در شرایط فعلی نمی‌تواند اسپانسر یک تیم ورزشی شود چرا که واقعا در حال گذر از یک شرایط سخت است. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها