یادداشت
گفتگو و گزارش

کامبک رویایی ایران مقابل برزیل با گل طاهری

کسری طاهری بازیکن هم استانی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با فرار سریع به توپ رسید که شوت پرقدرت زمینی او از بین پاهای گلر حریف رد شد و به تور چسبید

کامبک رویایی ایران مقابل برزیل با گل طاهری

افتونیوز|  تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در اولین بازی خود در جام جهانی زیر ۱۷ سال در اندونزی به مصاف تیم ملی برزیل رفت و درحالی که شاگردان حسین عبدی نیمه نخست با دریافت ۲ گل بازنده به رختکن رفته بودند اما در نیمه دوم ملی‌پوشان ایران دست به شاهکار بزرگی زدند و با یک کامبک رویایی بازی را با نتیجه ۳-۲ پیروز شدند.

نیمه نخست تیم ملی برزیل در دقیقه ۲۸ با شوت رایان ویتور از پشت محوطه جریمه به گل اول رسید و در دقیقه ۲+۴۵ تیم ملی برزیل با گل به خودی ابوالفضل زمانی با نتیجه ۲ بر صفر از ایران پیش افتاد.

اما در نیمه دوم همه چیز عوض شد یعقوب براجعه با یک حرکت در عرض و یک شوت شانس خود را امتحان کرد که ضربه بازیکن ایران پس از برخورد به مدافعان برزیل در دقیقه ۵۴ تبدیل به گل اول ایران و اختلاف کمتر شد.

(دقیقه ۶۹: کسری طاهری): شروع مجدد استثنایی آرشا شکوری از دروازه به پشت مدافعان برزیل را کسری طاهری با فرار سریع به توپ رسید که شوت پرقدرت زمینی او از بین پاهای گلر حریف رد شد و به تور چسبید.

(دقیقه ۷۳: اسماعیل قلی‌زاده): ضدحمله سریع بازیکنان ایران با انتقال توپ از میانه زمین به سمت راست زمین را کسری طاهری بازهم با فرار سریع تبدیل به یک موقعیت جدی کرد که هوشیاری و از خودگذشتی عالی او و پاس در عرض این بازیکن را اسماعیل قلی‌زاده با شوت فنی زمینی تبدیل به گل سوم کرد.

آرشا شکوری در دقایق باقی مانده با سیوهای استثنایی بارها مانع گلزنی برزیلی‌ها شد تا درنهایت ملی‌پوشان به یک پیروزی تاریخی در جام جهانی زیر ۱۷ سال برسند



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها