یادداشت
گفتگو و گزارش

ماجرای یک عکس و منازعه میان برادران حسینی‌پور در گچساران و باشت

یکی از برادران حسینی با انتشار عکسی در کنار سیدقدرت و سیدناصر حسینی‌پور سبب ایجاد واکنش‌هایی در سطح فضای رسانه‌ای شهرستان‌های باشت و گچساران شد. سیدقدرت حسینی نسبت به انتشار این عکس چنین واکنش نشان داد

ماجرای یک عکس و منازعه میان برادران حسینی‌پور در گچساران و باشت

اَفتونیوز| در چند روز گذشته یکی از برادران حسینی با انتشار عکسی در کنار سیدقدرت و سیدناصر حسینی‌پور سبب ایجاد واکنش‌هایی در سطح فضای رسانه‌ای شهرستان‌های باشت و گچساران شد. سیدقدرت حسینی نسبت به انتشار این عکس چنین واکنش نشان داد:

احتراماً؛ به عرض می‌رساند

از ديشب آقاي ماشاءاله حسيني عكس اينجانب را با برادری كه مدت‌هاست هيچ ارتباطي با اينجانب ندارد استوری نموده است، اينجانب از اقدام ايشان به شدت ناراضی و  اين حركت ناصواب به قصد لطمه زدن به آبروي حقير مي‌باشد. بهتر است همان شيوه‌ی تفرقه افكنی و بی‌احترامی را كه در طول دو سال نسبت به اينجانب و جريان اصولگرا داشته‌اند، ادامه دهند.
سيدقدرت‌الله حسينی‌بحريني

حسینی برادر خود را متهم به ضربه زدن به آبروی خویش به جهت انتشار عکس دانست!!

همگان از اختلاف برادران حسینی مطلع بودند اما در هر صورت سیدقدرت حسینی برادر خویش را از دیگر کاندیداها بهتر می‌دید حال چه شده که انتشار عکس کنار این برادر را ضربه زدن به آبرو می‌داند؟ این موضوع ابهام زیادی دارد اما میتوان فرضیات را بررسی کرد:

سیدقدرت حسینی برای اینکه به اصولگرایان و مردم گچساران و باشت بفهماند راهش از برادرش جداست و در ناکارآمدی شریک برادر نیست چنین واکنشی نشان داده است و صرفا این موضوع را راهی برای به دست آوردن دل مردم گچساران و باشت می‌داند و رقابت را با برادر خویش برای تصاحب کرسی نمایندگی مجلس ادامه می‌دهد.

از طرفی دیگر شایعاتی مبنی بر این وجود دارد این واکنش‌ها که یک طرفه از سمت سیدقدرت مطرح است و از حضور برادر دیگر یعنی سید ناصر در حوزه انتخابیه خبری نیست بازی سیاسی است که این خانواده به راه انداخته‌اند و قرار بر کوچ برادر دیگر به حوزه انتخابیه دیگری است و مصلحت خانواده بر این است که سید قدرت این بار در گچساران و باشت کاندیدا شود.

باید منتظر ماند و زمان داد تا رمز و راز این دعوای خانوادگی مشخص شود که آیا دعواهای حقیقی است یا سیاستی برای ادامه‌ی نمایندگی خانوادگی در گچساران و باشت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 رز 1402/8/24 21:10:29

    بدبخت استانی که نماینده هرسه شهرستان همیشه اصولگرا هستند

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/8/22 11:43:55

    اگر توان حل اختلاف در خانواده خود را ندارید شایسته نمایندگی شهرستان گچساران و باشت هم نخواهید بود. لطف کنید صحنه سیاست را به اهلش بسپارید

    پاسخ
  • 3 دنا 1402/8/22 10:10:31

    این برادران خیلی محترم ، حتی در این جنگ زرگری شان هم با مردم صادق نیستند و در فکر سوارکردن کلکی دیگرند !!!!! اینها باید از شرم به کنج منزل میگریختند و لامپ را خاموش میکردند و در کنجی مخفی میشدند !!! که البته برای مردم زیباترش این است که با نه!!! بزرگ در سرصندوق رای برای همیشه از صحنه پاکسازی شوند که حتما میشوند انشاالله

    پاسخ
  • 4 حسین... 1402/8/21 15:27:28

    سیدناصر برنده قطعی انتخابات هست مشاوردرمانیش براش رای جمع میکنه انشالا...🤣🤣🤣😁

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها