یادداشت
گفتگو و گزارش

سه گره کور درمورد استخدامی ها در پتروشیمی گچساران

با توجه به انتشار شرایط استخدام در پتروشیمی گچساران و ابهاماتی در این خصوص سید سعادت الله حسین پور ده بزرگ در این باره نامه ای خطاب به مسئولین پتروشیمی این شهر به شرح زیر نوشته است:

 سه گره کور درمورد استخدامی ها در پتروشیمی گچساران

 اَفتونیوز| با توجه به انتشار شرایط استخدام در پتروشیمی گچساران و ابهاماتی در این خصوص سید سعادت الله حسین پور ده بزرگ در این باره نامه ای خطاب به مسئولین پتروشیمی این شهر به شرح زیر نوشته است:

سه گره کور درمورد استخدامی ها در پتروشیمی گچساران.

 

خدمت جناب مهندسین محترم آقایان علی عسکری، نشان زاده و مصدقی فر عرض سلام و درود.

در آغاز سخن  برای استخدام نیروها بر اساس بومی گچساران و باشت در پتروشیمی گچساران  کمال تقدیر و تشکر از شما دارم.

اما در ادامه ذکر چند نکته.

موضوع اول ؛ اینکه اکثریت مطلق مردم این حوزه مبنا قرار دادن استخدام بر اساس پیشینه اشتغال در پتروشیمی در سالیان گذشته را بر مبنای عدالت نمی دانند ،چرا که در سالیان گذشته نه بر اصل ضابطه بلکه با اصل رابطه اکثریت این مجموعه در پتروشیمی مشغول به کار شده اند و اکثریت جوانان این شهر بیش از یک دهه است که پشت خط مانده اند. ترتیبی اتخاذ فرمایید با اولویت نیروهای مشغول در پتروشیمی درصدی برای دیگر همشهریانی که از داشتن رابطه محروم بوده اند بوسیله کارگروه اشتغال شهرستان یا هر معیار دیگر قانونی که می شناسید برای جوانان این شهر و دیار بوجود آورید.

موضوع دوم

مطابق ماده ۱۵ قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت دولت مکلف است که حداقل سه درصد از مجوزهای استخدامی دستگاه‌های دولتی و عمومی را اعم از وزارتخانه ها سازمانها موسسات شرکت ها و نهادهای عمومی و انقلابی و دیگر دستگاه‌های که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند را به افراد دارای معلولیت واجد شرایط اختصاص دهد.

 

این مجوز توسط نماینده مردم شریف گچساران و باشت برای جامعه معلولان این حوزه أخذ شده است و تا جایی که اطلاع دارم طی نامه ای به پتروشیمی گچساران اعلام گردیده است.

، ترتیبی اتخاذ فرمایید تا جامعه قابل احترام معلولان گچساران و باشت از این فرصت بوجود آمده استفاده لازم را ببرند چرا که با توجه به ناتوانی جسمی مستحق ترین قشر جامعه می باشند.

موضوع سوم

تعریف شما از نیروهای بومی موجب نارضایتی مجموعه ای از همشهریان گردیده که کد بیش از یک دهه تا چند دهه است که بومی گچساران هستند اما کد ملی دیگری دارند به نحوی که بشکل مصداقی شخصی به فرمانداری مراجعه کرده است کد ملی فرزندش در سال نود ۴۲۶ است و بیش از هفت سال در پتروشیمی مشغول به کار بوده است اما نتوانسته است نامه بومی از این مرجع رسمی أخذ کند

خواهشمند است که ترتیبی اتخاذ فرمایید تا نسبت به مشکل این مجموعه از همشهریان راه کار های دیگری اتخاذ تا شفافیت حاصل و تضییع حقی صورت نگیرد.

در پایان درصورت همکاری کمال تقدیر و تشکر صمیمانه و دعای خیر  را برای شما داریم و در صورت عدم تحقق شما هم این حق را برای این مجموعه جوانان نسبت به اجتماع و اعتراض یا تحصن قایل باشید. که قطعا دور از ذهن نیست که بخواهند اعتراضی داشته باشند من هم بعنوان یک شهروند و کنشگر اجتماعی همراه و همگام آنها در این راه خواهم بود.

 

کنشگر اجتماعی

سید سعادت الله حسین پور ده بزرگ

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها