یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت دریافتی؛


آقای روشنفکر! چرا نمی‌توانی حرف بزنی؟

مهدی روشنفکر بعد سه سال و نیم نمایندگی نه تنها در مقام پاسخگویی نیامده و بلکه در جایگاه شاکی ایستاده و کسانی را که معلوم نیست چه کسی هستند را تهدید به "بگم بگم" می کند

آقای روشنفکر! چرا نمی‌توانی حرف بزنی؟

افتونیوز| یادداشت مخاطبان

 آقای روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون اخیرا در جمع خبرنگاران گفته است بزودی واقعیت هایی را که حتی شما نمی دانید خواهم گفت.

این نوع ادبیات چند پهلو که با ماهیت "بگم بگم" در سپهر سیاسی ایران مد شده و البته نخ نما شده و از کار افتاده است؛ هم نوعی تهدید علنی است و هم نوعی فرافکنی برای اذهان عمومی که پشت آن هزار راه گریز برای گوینده از پاسخگویی پنهان شده اما غافل از اینکه مشاوران سیاسی و رسانه ای روشنفکر که تعدادشان هم کم نیست آنقدر مبتدی عمل کرده اند که نمی دانند دیگر این حنا برای مردم رنگی ندارد.

حالا سوال مردم اینست که چرا آقای روشنفکر نمی تواند آلان حرفی بزند و به بعد ارجاع می دهد؟ مگر ایشان نماینده مردم نیست و لااقل یکی از خواسته های مردم اینست که نماینده آنها بتواند حرف بزند نه اینکه با از ناگفته ها بنالد! اصلا مگر نماینده نباید بتواند صدای مردم در مجلس باشد و خواسته های مردم را فریاد بزند، حال اگر نماینده ای نتواند حرف خودش را هم بزند باید گفت وامصیبتا!

درخواست نگارنده به عنوان یکی از موکلین شما اینست که اگر واقعا چیزی هست بگویید! همین الان بگویید و اگر چیزی برای گفتن ندارید هم لااقل خودتان بازی ای را که توقع شروع شدنش را ندارید آغاز نکنید.

آیا این حربه‌ای برای سناریوسازی در باب مظلوم نمایی و تکرار بازی با هیجانات مردم همچون چهارسال پیش است و یا این کد اسم رمزی به لیدرهای بی پروای مجازی برای یک عملیات روانی است؟

از زاویه دیگر به این ادبیات که بنگریم اما ماجرا خنده دار تر هم می‌شود؛ مهدی روشنفکر بعد سه سال و نیم نمایندگی نه تنها در مقام پاسخگویی نیامده و بلکه در جایگاه شاکی ایستاده و کسانی را که معلوم نیست چه کسی هستند را تهدید به "بگم بگم" می کند که باید گفت نه خیر جناب نماینده! اگر عملکردی هست که عیان است، رضایت مندی هست همچنین؛ ولی اگر چنین نیست حداقل بخاطر آن تورم بالا و فشار اقتصادی که خودتان اذعان دارید بر مردم هست و یکبار هم بخاطر آن صدایتان را در مجلس نشنیدیم این چند ماه آخر را هم آرام سپری کنید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 15 نظر

  • 1 آقای روشنفکر! چرا نمی‌توانی حرف بزنی؟ 1402/8/23 23:38:40

    به قرآن روشنفکر منظوری نیاره چون‌نونه چه ایگو

    پاسخ
  • 2 سیسخت 1402/8/23 22:46:41

    درود بر حاج مهدی روشنفکر ۱۰ هزار نفر هم ریزش داشته باشی ۱۲ هزار نفر بهت لبیک گفتند

    پاسخ
  • 3 توت نده 1402/8/23 10:32:42

    منتظریان و بهرامی و مقدم و زارعی و خرامین با روشنفکر یک تفاوت اساسی دارد که انتظار دارم‌افراد فهیم و عاقل به آن توجه ویژه کرده و عواقب آن‌را موشکافی و بعد قضاوت بر عهده خودتان،البته بهرامی نیز چنین است: روشنفکر اصالاتا هم پدری و هم‌مادری متولد دهدشت و بزرگ‌شده دهدشت هستند ولی بهرامی و منتظریان و مقدم و زارعی و خرامین اصالاتا هم پدری و هم‌مادری متولد یاسوج و بزرگ‌شده یاسوج هستند. عرایض بنده مبنی بر نفی هم‌استانیهای خوب دهدشتی نیست

    پاسخ
  • 4 حیدر 1402/8/22 22:36:17

    والا حرف حق جواب ندارد احسن با این متن

    پاسخ
  • 5 پری 1402/8/22 21:17:1

    سلام بگم بگم برای فرار از واقعیت ها و کارهای نکرده هست روشنفکر چهارم انتخابات میشه

    پاسخ
  • 6 خردمند 1402/8/22 19:37:51

    خدا را در نظر بگیرید و قضاوت کنید ، بر مدار حق و حقانیت و عدالت و به دور از هر گونه خصومت و عداوت و تعصب که چون روشنفکر نماینده‌ی برآمده از رأی من نیست پس محکوم است ، پس مطرود است ، پس مهدورالدم است ، پس مجاز هستیم هر ناروایی را به او نسبت بدهیم ، سخن نگویید و تضعیف و تخریب نکنید ، فردای دنیایتان را باید در محضر و محکمه‌ی عدل الهی پاسخگو باشید ، همین و بس !!!

    پاسخ
  • 7 نگین تاجی 1402/8/22 17:59:13

    تجربیات انسان مهمترین عامل برای تصمیمات بعدی هستند،آقای روشنفکر روزهای تلخی را برای شهرستان رقم زدند و اطرافیانشان بدعتهای زشتی را پایه گذاری کردند.ایران با حمله مغول نابود نشد و بویراحمد هم روزهای خوش بعد از باند مخوف ندای وحدت را یکصدا فریاد خواهد زد و طعم خوش وحدت واقعی را پس از خلاصی از این باند خواهد چشید.به امید پیروزی نور و روشنی

    پاسخ
  • 8 لر بویراحمد 1402/8/22 17:58:58

    متاسفم برای دیاری که ادعای اصالت و بزرگی اش گوش فلک را کر کرده و مردمانش در زمان اثبات ادعایشان از کسانی حمایت می کنند که نه الگو و نه امانت دار خوبی برای این ادعاست آقای نماینده حالا که مردمان ما گذشته و حال و آینده را به بازی گرفته اند لااقل شما بزرگواری کنید و از ادامه دادن این مسیر که باعث نابودی تاریخ این دیار است دست بردارید…مطمعن باشید تا نسل ها از شما به نیکی یاد می شود.

    پاسخ
  • 9 احمد 1402/8/22 16:27:0

    مه قراره همه چینه بزنی دم دله

    پاسخ
  • 10 بویراحمد 1402/8/22 16:23:56

    همه نامزدها یک نامزد نمیشن اخ از بخت بویراحمد

    پاسخ
  • 11 حسین غیوری 1402/8/22 16:14:35

    اون سری تختی در شد از جمعیت این دور دشت سقاوه آماده جشن خواهد بود آرزوی موفقیت برا سردار ندای وحدت حاج مهدی روشنفکر

    پاسخ
  • 12 کریم زاده 1402/8/22 16:13:36

    زنده باد سردار کبیر ندای وحدت

    پاسخ
  • 13 عدالت 1402/8/22 16:13:19

    خدایی من که طرفدار ایشان نیستم ولی صادقانه باید سخن گفت چرا که در طی سه سال خدمت ایشان واقعا سنگ تمام گذاشتن کلی پیگیری وعملکرد خوبی داشته

    پاسخ
  • 14 سیسخت 1402/8/22 16:8:36

    بسوز که خوب میسوزی سایت شما با این تخریب ها به جایی نمیرسید درود بر دکتر روشنفکر مرد عمل همه راضی هستند دوتا تونل و جاده ایمن و وبزرگترین پل قوسی کشور و مدارس عالی واعتبار برای شهرسیسخت و سینما وبیمارستان خدا را شکرت تا آخر با تو میمانیم مرد فعال

    پاسخ
  • 15 ایل اقایی 1402/8/22 15:47:28

    روشنفکر باخت تمام شد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها