یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های جنجالی بزرگواری در بهمئی؛


رفتیم تا جوان‌ترها بیایند اما برگشتیم به چهل سال پیش/ مانند بعضی ها خانه ۳۰۰ میلیاردی در تهران ندارم/آمده ام تا جاده را برای نسل آینده صاف کنم

این کاندید انتخابات کهگیلویه تاکید کرد، من هم آمدم تا این جاده را برای نسل آینده صاف کنم اگر خداوند توفیق داد از طرف شما منتخب شدیم و به مجلس رفتیم همچنان کارهای عام المنفعه را برای مردم ادامه دهیم.

رفتیم تا جوان‌ترها بیایند اما برگشتیم به چهل سال پیش/ مانند بعضی ها خانه ۳۰۰ میلیاردی در تهران ندارم/آمده ام تا جاده را برای نسل آینده صاف کنم

اَفتونیوز| کلیپی از  حضور حجت السلام و المسلمین علی محمد بزرگواری در حضور جمعی از مردم شهرستان بهمئی در شبکه های اجتماعی انتشار یافت.

در این کلیپ نماینده اسبق شهرستان کهگیلویه مباحث خود را در تمجید از سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی آغاز می کند.

وی خاطر نشان کرد، سارا فلاحی نماینده ایلام هر زمان  پشت تریبون صحبت میکند همه ملت ایران خوشحال میشوند، چنین  شیرزنی در همین نظام از بالا تا پایین حرف مردم را میزند،  چون نماینده مردم وقتی به مجلس می رود باید حرف مردم را بزند از هیچ کس نباید بترسد.

وی در ادامه گریزی به انتخابات کهگیلویه میزند و خاطر نشان می کند، ما گفتیم زمینه فراهم شود و  ۸ سال رفتیم که ۴ سال آن سوریه بودیم اما آقایان رها نمی کنند،  می‌روند  و بر می گردند و مردم ما هم بر اثر فقر یا هر چیز فریب این ها را می خورند،  مومن از یک سوراخ دوبار بار بیشتر گزیده نمی شود چندبار باید این ها بیایند و بروند، ما رفتیم و  گفتیم جوان ترها بیایند مردم برگشتند به ۴۰ سال قبل .... و هیچ کار جدیدی صورت نگرفت.

اگر  آقایانی که مدعی هستند بگویند در ۸ سالی که من نبودم چه کار‌ کلانی برای لیکک بهمئی انجام شد؟ شاید کار جزئی و کارهای شخصی و ۴ تا را در هلدینگ یا شرکتی یه جایی هم جا داده باشند اما ببینید چه کار عمومی  انجام دادند.

وی در ادامه اشاره ای به دخالت سیاسیون در امور آموزش و پرورش میزند و عنوان می کند متاسفانه  آموزش و پرورش ما معلم را میبره میگه یک جایگاهی بهت میدهیم خوب معلم بیچاره که حقوقش ۸ یا ۱۰ میلیون بیشتر نیست شاید کمتر باشد و پیشنهاد میدهند رئیس مدرسه  میشه ۲میلیون تومان هم به حقوقش اضافه می شود به شرطی که فلان کاندید را دعوت کنید.

وی افزود؛  جمهوری اسلامی که امام مطرح کرد مال کپر نشینان، انقلابی ها، جبهه ای ها، خانواده شهدا و  ایثارگران باید در اولویت باشند،  حالا ما  بیایم معامله کنیم که بازم فرد دیگر را بازگردانیم؟! این ها را شما باید تبیین کنید مردم را بیدار کنید توی کوچه ها، محلات خواهرها میتواند خیلی نقش آفرینی کنند و نگذارید باز مردم گول بخورند.

این کاندید انتخابات کهگیلویه تاکید کرد، من هم آمدم تا این جاده را برای نسل آینده صاف کنم اگر خداوند توفیق داد از طرف شما منتخب شدیم و به مجلس رفتیم همچنان کارهای عام المنفعه را برای مردم ادامه دهیم .

جوانان ما بیکار و سرخورده هستند جوانان ما افسرده هستند کار اینگونه نیست که همش بگوییم کار اداری مگه ما چقد اداره داریم ادارات که پر هستند باید زمینه کار فراهم شود  من روزی که نماینده شدم دیدم منطقه ما باید زیر ساخت داشته باشد، باید آب، گاز و جاده باشد تا برویم سرمایه گذار بیاوریم و او رغبت پیدا کند کارخانه احداث کند، جوانان جذب شوند ، خوب می بینید که  ما الان زیر ساخت هایمان  مناسب نیست.

ما که این همه تلاش می کردیم شرایط برق و جاده و در شهرستان بهمئی مناسب نبود. در این شهرستان برق نبوده و اگر هم اکنون  بخواهند  کارخانه احداث کنند باز هم برق ضعیف است که باید تقویت شود ،آب نبوده باید آبی که از سد کوثر گرفتن به اینجا بیاید تا فردی که می خواهد یک طرح کشاورزی  یا  دامداری احداث کند   امیدوارانه این کار را انجام دهد.

جاده های ما اصلا ایمن نیستند مثلا  بخش ممبی که میرویم بهترین سرزمین برای کشت و کشاورزی  و دامداری است اما هیچ سرمایه گذاری حاضر نیست از این جاده که الان می بینیم و به هر حال بخشی از آن را شروع کردیم و هنوز همانطوری مانده است.

خواهران و برادران همه با هم انشاالله همکاری کنید، ما هم آمدیم نه چیزی گفتیم نه رانتی خواستیم اگر می خواستیم در آن ۸ سال جیب مون را پر می کردیم و رانت مان را هم می گرفتیم الان هم مثل دیگران خانه لاکچری در اهواز، شیراز و دهدشت داشتیم در تهران خانه ۳۰۰ میلیاردی داشتیم اگر میخواستیم از این کارها می کردیم  اومدیم اگر خدا توفیق داد و این مردم خواستند در خدمت شان باشیم و خواهران مان انشاالله تلاش کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 بویراحمد 1402/9/1 9:52:40

    جناب جاده صاف کن: چرا زمانی که 8 سال نماینده بودی و دولت هم همسو با خودت بود جوانان رشد ندادی چه کسی بغیر از طایفه و بستگان خودت رشد دادی؟ شما که خودت را صادق میدانی راست و حسینی بگو حب قدرت دارم نمیخواد دایه مهربان تر از مادر بشی همه شما پیرمردها برای ماندن در قدرت تلاش می کنید و گرنه هیچ کاری برای مردم انجام ندادید و نمیدهید

    پاسخ
  • 2 نا خدای کوهستان 1402/8/25 17:46:26

    اگر چه جناب حاج آقا بزرگواری واقعیت را بیان کردند امید واریم یه نگاه عمیقی به کاندیدای درصحنه بیندازند وهمراه خودش هدایت کند که انشاالله دقیقه ۹۰ او را بمردم معرفی کند که بطوری که پیر پاتالهای مد نظرش برای همیشه کنار بکشند.

    پاسخ
  • 3 دنا 1402/8/24 10:17:41

    سید اگر گوش ایگری ، نیو تا بسا عدل قبول وابو ، به جدت باز گلو گوشته ایبره !!!! ولی باشناختی که وت دارم دونم یه دنده ای و گوشت بدهکار هیچ حرفی نی ، ولی از ما گفتن !!

    پاسخ
  • 4 سعیدی 1402/8/23 20:30:44

    حاج آقا بزرگواری شما ضعیفترین فرد تاریخی

    پاسخ
    • 4 - 1 ناخدا پاسخ به : سعیدی 1402/8/25 17:52:13

      اتفاقا سیدبزرگواری دربین تمام کاندیدای کهگیلویه درد آشناترین است نه دروغ میگه ونه برای جیبش می‌رود هرچه کار برجسته شده در ۸سال سید پی ریزی شده.دارای تمام ارزش های عملی نظام هم هستند

  • 5 شهروند دهدشتی 1402/8/23 19:14:17

    درود برشما سید بزرگوار این خانه ها واملاکی که فرمودید حداقل وکف ثروت آن کاندید است ، لطف بفرمائید املاک و اموال منقول وغیر منقول داماد ها ، فرزندان ، برادران وبستگان را هم افشا کن تا مردم بیشتر بدانند مجلس جای خادم هم درد است نه جای میلیاردر بی درد

    پاسخ
  • 6 آشنا 1402/8/23 18:39:56

    صادق ونیک کردار،وقف مردم،پاک وپاکدست،مدافع حرم،به امید پیروزی

    پاسخ
  • 7 نا شناس 1402/8/23 18:29:23

    حاج آقا تو خودت چند سالته که میگی آدم رفتم تا جوان تر ها بیان چرا خودت اومدی؟ خودت الان چرا میدان را به کسانی که از شما کوچکتر و متخصص تر هستند نمیدی ؟ با چه تخصصی میخواهی بیکاری را ریشه کن کنی ؟ خودت ۸ سال نماینده بودی چیکار کردی مگه ؟ تو که ۸ سال وقت داشتی چرا تلاشی برای بیکاری نکردی ؟ آیا واقعا وقت کمی بود شما ؟ تو اگه به فکر مردم بودی خب برنمی گشتی... تخصص ها و توانایی های هر کاندید مشخص و فکر نمیکنم تخصصت از بقیه کاندید ها بهتر باشه

    پاسخ
    • 7 - 1 ناشناس پاسخ به : نا شناس 1402/8/24 12:23:25

      آقای برادر مگه کسی الکی پول بدست آورده ؟ تو خونه ش ننشسته که حتما تلاش کرده تو هم برو تلاش کن تا پولدار بشی اینکه کسی وضعش خوب باشه دلیل بر ناتوانیش نیست و اینکه نمیتونه وکیل مردم باشه همه کسانی که الان کاندید شدن اگه به گذشته شون نگاه کنی از خانواده های بسیار فقیری بودن و اینکه الان وضعشون خوب شده یعنی تلاش کردن که به این جایگاه رسیدن قرار نیست انسان از اول عمر تا آخر عمرش شرایط زندگیش یکسان باشه تا وقتی بمیره انسان خواهان ترقی ، پیشرفت و صعود هست و کسی که زندگیش رو تغییر داده یعنی تونسته و تلاش کرده لطفا تعصبی حرف نزنید

    • 7 - 2 ا پاسخ به : نا شناس 1402/8/24 11:24:32

      ایشان که نگفت من برترم وتخصصم بیشتر است منظور ایشان اینه که کسی که با بسط خوان رنگی ومیلیاردی وپخش زر وثروت می خواد وکیل مردم بشه نماینده جیره خواران وسفره نشینان می شه نه وکیل رعایا حالیته برادر

سایر اخبار
برگزدیدها