یادداشت
گفتگو و گزارش

رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای خوشنویسی بلادشاپور/ تصاویر

جشنواره منطقه‌ای خوشنویسی با حضور پنج استان فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود

رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای خوشنویسی بلادشاپور/ تصاویر

پوستر اولین جشنواره منطقه‌ای خوشنویسی بلادشاپور با حضور مسئولان کهگیلویه و جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش افتونیوز،، عبدالکریم عبودی _ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه_ در این آئین خوشنویسی را یکی از شاخص‌ترین هنر‌ها در سطح دنیا عنوان کرد.

عبودی به اهمیت و جایگاه هنر خوشنویسی در دنیا پرداخت و افزود: پیامبر اسلام (ص) در این خصوص فرمودند که خط نیکو بر روشنایی قلب می‌افزاید.  

وی خاطرنشان کرد: بنا بر این است که اولین جشنواره منطقه‌ای خوشنویسی با حضور پنج استان فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

عبودی با اشاره به اینکه دبیرخانه این جشنواره در شهرستان در کهگیلویه است، افزود: بنا ست که در دو قالب نستعلیق و شکسته آثار به استان‌ها ارسال شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در ادامه تصریح کرد: با پیش‌بینی خانه خوش‌نویسان کهگیلویه بنا بر این است که اختتامیه این جشنواره در آذر ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

عبودی از صداقت و مهرورزی در زندگی اجتماعی به عنوان بخش ویژه این جشنواره نام برد.

نفرات برگزیده این جشنواره نفر اول هر رشته شش میلیون تومان، نفر دوم از هر رشته چهار میلیون و پانصد هزار تومان و نفر سوم از هر رشته سه میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها