یادداشت
گفتگو و گزارش

افتتاح نمایشگاه کتاب در گچساران به مناسب هفته کتاب و کتاب خوانی

نمایشگاه کتاب گچساران به‌منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باعرضه دو هزار عنوان کتاب، در این شهرستان برپا شد.

افتتاح نمایشگاه کتاب در گچساران به مناسب هفته کتاب و کتاب خوانی

اَفتونیوز| اورنگ نارکی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این خصوص گفت: نمایشگاه کتاب گچساران (آینده روشن) به مدت دو ماه دایر خواهد بود که در این نمایشگاه نیز دو هزار عنوان کتاب در قالب ۱۲ هزار جلد از معتبرترین انتشارات کشور از ۳۰ درصد تا ۵۰ درصد تخفیف در معرض دید عموم قرارگرفته است.

 

اورنگ نارکی افزود: نمایشگاه کتاب گچساران با موضوعات مذهبی، علوم قرآنی، روانشناسی، پزشکی، شعر، کودک و نوجوان، تاریخی، رمان، ادبیات، کسب‌وکار، فلسفه، اطلاعات عمومی و… است و علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ شب از این نمایشگاه در محل روگذر گچساران (ایستگاه کارکنان دولت) دیدن کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش مجموعه همکاران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز  نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برگزاری نمایشگاهی با به‌روزترین کتاب‌ها از معتبرترین انتشارات کشور بوده هرچند امیدواریم این نمایشگاه کتاب هم مورد استقبال و بهره‌برداری همشهریان عزیز قرار گیرد.

 

گفتنی است در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه نیز یدالله مرادی چهره فرهنگی و سیاسی گچساران به ۱۰ مدرسه کم برخوردار این شهرستان قول اهدای کتاب (سه تا پنج میلیون تومان) را داد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها