یادداشت
گفتگو و گزارش

دادگستری استان جرایم انتخاباتی را رصد می کند

جرائم انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، مورد رصد معاون پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری استان است.

دادگستری استان جرایم انتخاباتی را رصد می کند

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان و خبرنگار میزان، انتخابات مظهر تجلی اراده ملی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های جهانی است. آنچه که در اهمیت این آزمون سیاسی ملی مهم است، حضور و مشارکت حداکثری مردم در این رخداد می‌باشد.

 مردم در همه صحنه‌های سیاسی فرهنگی اقتصادی اجتماعی و حضور نو جوانان و جوانان میان سالان و کهنسالان در دوران دفاع مقدس جلوتر از نظام حرکت کرده‌اند.

وی در ابتدا سخنان خود را با این جمله و یاد شهداء آغاز کرد که زیر سوال بردن دستاوردهای نظام و یادگاران خون شهدا توسط نامزدهای انتخاباتی در راستای منافع و مطابق شخصی جرم بوده سیاه‌نمایی علیه نظام محسوب می‌شود.

دبیر ستاد پیشگیری و برخورد با تخلفات و جرائم انتخاباتی دادگستری استان، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که ما در این مرحله از انتخابات با آن مواجه هستیم عبارت است از اینکه نامزدهای انتخاباتی حتی کسانی که سابقاً در مجلس حضور داشته یا در دولت سابقه خدمت داشته‌اند مبادرت به سیاهنمایی اقدامات انجام شده نموده و از این طریق خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل دستاورد خون شهدا می‌باشد را زیر سوال می‌برند.

این خود مبین این نکته است که مردم نظامشان را دوست داشته و به ارزش‌های آن پایبند هستند. یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران، اهمیت به رأی و نظر مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا است انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. مردم منتخبین خود را که حائز حداکثری آرا شده‌اند، انتخاب می نمایند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 دنا 1402/8/26 9:20:46

    ایما خو جرات نیکنیم و حوزه قضایی حرف نازکتر و گل بزنیم ، اما خمونیم ، ای مانور تبلیغاتی که نماینده طیفه گرا با مشارکت فعال مدیران ، روسا ، معاونین و کشوندن کارکنان به صحنه نمایش در پاتاوه با موفقیت انجام گرفت ، شما ندیدین ؟؟!!! اگر نی بینید که انشاالله خدا چشم بینا عنایت کنه ، اما اگر ایبینیت و هیچ نیگیت هم خوبه !!! د ایما بگیم چه ؟؟!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها