یادداشت
گفتگو و گزارش

درخشش نوجوان هم‌استانی در مسابقات جام‌جهانی فوتبال نوجوان جهان

بازیکن یاسوجی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران موفق شد در آخرین لحظات و در وقت‌های تلف شده گل تیم ملی ایران را در دقیقه ۹۸ وارد دروازه حریف کند.

درخشش نوجوان هم‌استانی در مسابقات جام‌جهانی فوتبال نوجوان جهان

در چارچوب رقابت‌های جام جهانی فوتبال نوجوانان جهان که در اندونزی برگزار می‌شود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران موفق شد تیم ملی فوتبال نیوکالدونیا را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و با این نتیجه به دور بعد رقابت‌های نوجوانان جهان راه یابد.

در این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز باز هم بازیکن هم‌استانی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران موفق شد در آخرین لحظات و در وقت‌های تلف شده گل تیم ملی ایران را در دقیقه ۹۸ وارد دروازه حریف کند.

درخشش و تاریخ‌سازی نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی در جام جهانی نوجوانان به این گل ختم نشد او توانست در نخستین دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی یک تنه تیم ملی فوتبال برزیل را شکست دهد.

کسرا طاهری در آن دیدار تاریخی و هیجانی علاوه بر اینکه گل دوم تیم ملی را به ثمر رساند پایه‌گذار گل‌های دیگر تیم ملی نیز بود و توانست پرچم کهگیلویه و بویراحمد را در فوتبال جهان به اهتزاز درآورد.

او فرزند سرتیپ طاهری از بازیکنان بنام و پیشکسوت فوتبال یاسوج است.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 جهان بین 1402/8/27 8:46:45

    خوش رقصی بار معنایی منفی داره ولی!! این همه واژه زیبا برای وصف تاریخ‌سازی و افتخار آفرینی این ستاره نوظهور و خوش آتیه فوتبال کشور و استان وجود داره.. خوش رقصی آخه!!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها