یادداشت
گفتگو و گزارش

ضعف شهرداری یاسوج صدای رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی را درآورد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج در بارندگی اخیر می‌توانست برای جلوگیری از آبگرفتگی بهتر عمل کنند.

ضعف شهرداری یاسوج صدای رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی را درآورد

سرهنگ جابر پیوست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن انتقاد از عملکرد دستگاه متولی شهری در یاسوج افزود: متاسفانه شاهد آبگرفتگی زیادی در سطح معابر شهر یاسوج بودیم که موجب تصادف های زیادی نیز شده است.

وی با بیان اینکه دیروز بیش از ۵۰ فقره تصادف در معابر شهر یاسوج رخ داد، اظهار کرد: در حالی که ده‌ها بار تا پیش از بارندگی اخیر به شهرداری گوشزد کرده بودیم که چنین وضعیتی ایجاد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با نام بردن از چند نقطه بحرانی در شهر یاسوج خاطرنشان کرد: در زمان بارش‌ها محلات شرف آباد، ساحلی، بنسنجان و همچنین در اطراف بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج آبگرفتگی شدید رخ می دهد که موجب شده حتی پلیس هم نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد و خودروهای پلیس هم گرفتار آبگرفتگی می شوند.

پیوست تصریح کرد: بیشتر تصادفات به دلیل خاموشی خودرو ناشی از آبگرفتگی بوده و خسارت‌های زیادی به خودروها وارد شده در حالی که شهرداری می‌توانست با شکافتن برخی پل‌ها که موجب آبگرفتگی می‌شوند و اصلاح و ساماندهی آن‌ها در معابری محلاتی همچون شرف آباد و یا اطراف بیمارستان شهید جلیل از بروز چنین وضعیت بحرانی جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: همچنین به دلیل قطعی برق در برخی از مناطق شهر یاسوج در هنگام بارندگی و از کار افتادن چراغ‌های راهنمایی اختلال زیادی در عبور و مرور خودروها ایجاد شد، به نحوی که پلیس مجبور شده در هر نقطه که چراغ از کار افتاده ۴ تا ۵ نیرو مستقر کند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها