یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت دریافتی؛


روزنه های امید و یک حضور متفاوت در انتخابات

مجتبی اندرزیان از معدود جوانانی است که این جسارت را از خو به خرج داده و وارد فضای انتخاباتی شهرستان کهگیلویه شده است، شاید در این میان هیچ فردی برای او شانسی قائل نباشد و همچنان برای خیلی ها گمنام مانده باشد اما یک موضوع ذهن ما را به چالش فرامی‌خواند و آن این است که باز در جامعه روزنه های امید به انسداد مطلق نرسیده و باز هستند جوانانی در فضای فروبستگی به دنبال گذار و گذر از شرایط محتوم کنونی اند.

روزنه های امید و یک حضور متفاوت در انتخابات

اَفتونیوز| این روزها تبلیغات انتخاباتی نقل محافل است و کاندیدای نامدار گروه گروه در حال  کارناوال سازی و رفتن به مراسمات مختلف هستند.

در چنین فضایی و با حضور چهره های شاخص کمتر جوانی اراده و میل آمدن به صحنه هایی که متعلق به بزرگتر ها را دارد.

مجتبی اندرزیان از معدود جوانانی است که این جسارت را از خود  به خرج داده و وارد فضای انتخاباتی شهرستان کهگیلویه شده است، شاید در این میان هیچ فردی برای او شانسی قائل نباشد و همچنان برای خیلی ها گمنام مانده باشد اما یک موضوع ذهن ما را به چالش فرامی‌خواند و آن این است که باز در جامعه روزنه های امید به انسداد مطلق نرسیده و باز هستند جوانانی در فضای فروبستگی به دنبال گذار و گذر از شرایط محتوم کنونی اند.

در شرایطی که خیل عظیم جوانان و نوجوانان برای ادامه زندگی معمولی خود دچار ناامیدی و رخوت هستند اندرزیان با روش حرفه ای تر تبلیغاتی تر  به جامعه و مردم اجازه می‌دهد او را بشناسند.

  این خاصیت منطق تغییر اجتماعی است  که مرزها را برمی‌دارد، نسل های پیش از ما در مقابل تغییرات مقاومت می کنند اما ممارست نسل نوپدید و نوظهور است که فضا های جدید را رصد کرده و زمینه های تحول را فراهم می کند.

حضور مجتبی اندرزیان و امثالهم را به فال نیک بگیریم چرا که نشان می‌دهد جامعه همچنان زنده و امید دارد و نسل جدیدی هستند که خواهان عبور از چهره های تکراری و رسیدن به به فردا های بهتراند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها