یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


لاف بی‌طرفی مسولان استانی در انتخابات و دم‌خروسی که بیرون است!

تقریبا روزی نیست که مسولان ارشد استانی نسبت به سوگیری مدیران در انتخابات صحبت نکنند. گزاره ای که به تکرار مفرط رسیده اما در این استان چه کسی نمی‌داند خود این مسولان نتیحه تصمیم گیری های نماینده گان اند.

لاف بی‌طرفی مسولان استانی در انتخابات و دم‌خروسی که بیرون است!

اَفتونیوز| تقریبا روزی نیست که مسولان ارشد استانی نسبت به سوءگیری مدیران در انتخابات صحبت نکنند.

گزاره‌ای که حسابی به تکرار رسیده اما در این استان چه کسی نمی‌داند که خود این مسئولان، نتیحه  تصمیم‌گیری‌های نمایندگان هستند.

سیدعلی احمدزاده استاندار و سیدجواد هاشمی معاون سیاسی وی از سرآمدان این تذکرات انتخاباتی هستند، اینجاست که باید گفت یک سوزن به خودتان بزنید و یک جوالدوز به بقیه..

استاندار از ابتدای شروع به کار خود تلاش داشت با هر لطایف الحیلی هوای سیدناصر نماینده گچساران را در انتصابات داشته باشد و در مجموعه اداری استان این موضوع نیز پذیرفته شده و مبرهن است.

اتصال و رابطه هاشمی و موحد هم نیاز به توضیح و تفسیر ندارد، بگونه ای که در چند فقره هاشمی پایش حسابی روی پوست موز رفت اما سرانجام با ممارست و حمایت‌های نماینده کهگیلویه تا انتخابات آتی در منصب خود ابقا شد.

اکنون این همه تذکر و تهدید زیر دستان به دخالت نکردن در انتخابات از منظر روانشناختی  نمایانگر واقعیات دیگری است و   انسان ها اساسا در مورد هر چیزی که فکر می کنند، لب به سخن می گشایند!

در شرایطی که نمایندگان، مدیرانی مدنظر خود را منصوب کرده که هوای آنها را داشته باشند و مدیران نیز  خود را مدیون نماینده می دانند، آقایان به چه مکانیسمی انتظار بی طرفی دارند؟ آنگاه که مدیران بصورت سرباز پشت سر نمایندگان به مراسمات فاتحه خوانی می‌روند اساسا جانبداری نکردن از کاندید مورد حمایت خود، معنی و مفهوم پیدا نمی کند!

سیاست در هر جامعه ای قواعد و منابع مخصوص به خود را دارد و در استان ما نیز به تبع از این قواعد و هنجارهای شبه سیاسی، نمایندگان دست بالاتر را در انتصابات دارند که این موضوع بی طرفی مدیران در انتخابات را تحت شعاع خود قرار داده است.

در نهایت باید تا پایان اسفند صبر پیشه داشت  و ملاحضه کرد این شعارهای بی طرفی انتخاباتی در عملی خواهد شد یا خیر؟



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 لوداب 1402/9/2 18:27:27

    جناب هاشمی بخدا حرفات همش دروغه تو شب زنگ میزنی به روشنفکر و راهکار میدی ولی روز قسم حًرت عباسی میخوری

    پاسخ
  • 2 لاف زن 1402/9/2 16:54:4

    دقیقا هاشمی مهدوی و معاون سیاسیش از طریق برادر جناب هاشمی که داماد فلان هستش به روشنفکر مرتبط هستن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها