یادداشت
گفتگو و گزارش

اَفتونیوز بررسی کرد؛


به سر آمده حکیم است!/موحد و کلنگ های انتخاباتی

این رسانه با بررسی سابقه کلنگ زنی های سال انتخابات در یادداشتی در گذشته تحت عنوان نمایندگان استان و کلنگ های شب انتخابات هشدار وعده دوباره و کلنگ زنی های انتخاباتی را داده بود .

به سر آمده حکیم است!/موحد و کلنگ های انتخاباتی

اَفتونیوز| آنچه در انتخابات کهگیلویه بزرگ سبب مقایسه بین نمایندگان ادوار می شود تنها سخنان و عملکرد آن هاست.

سید محمد موحد در سال ۱۳۸۶ سالی که قرار بر برگزاری انتخابات بود کلنگ پتروشیمی کلاچو را بر زمین زد و حاضرین در جلسه با حضور وی وعده ی ۱۰۰۰ روزه برای افتتاح دادند و البته جناب موحد در ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ مهر تاییدی بر این ادعا و وعده داشتند .

فارغ از بررسی و گریز به گذشته که در آن زمان کلنگ بر زمینی زده شد که هنوز برای پروژه خریداری نشده بود و وعده بهره برداری ۱۰۰۰ روزه دادند!

این رسانه با بررسی سابقه کلنگ زنی های سال انتخابات در یادداشتی در گذشته تحت عنوان  نمایندگان استان و کلنگ های شب انتخابات هشدار وعده دوباره و کلنگ زنی های انتخاباتی را داده بود .

حالا در تاریخ ۲۸ آبان ماه با حضور سید محمد موحد کلنگ کارخانه خردایش و دانه بندی سنگ بوکسیت سرفاریاب بر زمین زده شد و وعده ی ۵ ماهه برای تکمیل و بهره برداری نیز داده شد !

امید است این وعده ی سال انتخاباتی وعده ی صدق نه محلی برای جمع آوری آرای مردمی باشد که در پی حل مشکل اشتغال فرزندان خویش به سر می برند اما بررسی روند تاریخی عملکرد جناب موحد و سابقه ی پتروشیمی صحرای کلاچو نشان میدهد این وعده نیز انتخاباتی است!

طبق ضرب المثل به سر آمده حکیم است این رسانه همانگونه که پیش بینی کلنگ های انتخاباتی را داشت پیش بینی می کند در پایان فروردین که این وعده محقق نشد دوستان و یاران همراه موحد که صرفا پیروزی برایشان موحد است نه مردم و صداقت در وعده ها خواهند گفت : موحد چنین سخنی نگفت!

طبیعتا هر انسان روشن ضمیری از کلنگ زنی و ایجاد اشتغال استقبال می کند اما از اینکه در سال پایانی انتخابات به بهای کلنگ های انتخاباتی بدون حضور وزرای دولت که مسئولیت اتمام پروژه ها بر گردنشان باشد کلنگ های انتخاباتی بر زمین زده شود که هدفشان شانتاژ تبلیغاتی است نه تنها استقبال نمی کند بلکه بنا به وظیفه ذاتی خویش که آگاه سازی است دست به روشنگری و مرور تاریخ نیز می زند .



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 سرفاریاب 1402/9/3 23:8:16

    لطفا کامنتم را منتشر بفرمایید🥰

    پاسخ
  • 2 سرفاریاب آگاه است و فریب نمی خورد 1402/9/3 23:6:42

    سلام خردایش و دانه بندی! چه اسم پر طمطراقی! اون هم دم انتخابات!!! برادر من این کارخانه نیست بلکه یه مینی سنگ شکنه که قراره کار غارت گرای معادن را تسهیل و سرعت ببخشه و از طرفی باعث کاهش هزینه های تمام شده و افزایش سود مافیای غارت گر بشه. میگین چطوری ؟ خوب دقت کنید به اسمش ،خردایش و دانه بندی فرض بفرمایید هر تریلی توان حمل ۱۵ تن سنگ معدن خردایش شده و ریزه ریزه را داره (مثل ماسه شسته سنگ شکن) ولی وقتی این سنگ و کلوخ خردایش🤣 نشده باشه حداکثر ۱۰ تن ظرفیت حجمی بار تریلی هستش(چون به طور طبیعی یک فاصله هوایی بین سنگهای بزرگ خام وجود داره که حجم بیشتری در تن اشغال میکنه ) و طبق گفته رانندگان کرایه ۵۰ میلیونی بابت حمل هر سرویس به تریلی باری پرداخت میشه بنابراین با اسقرار یه مینی سنگ شکن و خردایش سنگها و ریزه ریزه کردن(دانه بندی) وزن بارهر سرویس تریلی از ۱۰ تن به ۱۵ تن میرسه با همون میزان کرایه(۵۰ میلیون) اینطوری هم غارت سرعت بیشتری داره هم به دلیل کاهش هزینه حمل سود آور تر! از طرفی تا این دوسالی که معادن به سرعت تخلیه واتمام پیدا میکنه نماینده و تیم رسانه ای هم دم انتخابات به قول لری خمو کرشونه سوارو ایکنن آخ سی کهگیلویه بی شفا خو😭😭 آخ سی رسانه غیر حق گو آخ سی رسانه مواجب بگیر آخ سی دهدشت نیو....... #گندم ری #پست بخشداری

    پاسخ
  • 3 س—————-د 1402/9/3 15:27:5

    ما موکلین موحدکه به همت وتلاش وی جهت آبادانی کهگیلویه. به تضییقات ومصایب. غیر قابل وصفی. مبتلا. می شوند وخدا میداندکه. درهیچیک از این پروژهانظر و قصد انتخاباتی. مطمح. نظر ایشان. نبوده صرفا. بهنیت. جلب رضایت خداوند. وخدمت به مردم. محروم.به ایفای. نقش. می پردازند. کاملا. مطلع بوده وبیان این تهمت‌ها وبیانات. را خلاف مصلحت نظام دانسته ونوعی. اظهار نظر عبث. وکینه. توزانه. تلقی می کنیم.و ‌شما را هم روزنامه نگار به. معنی واقعی. کلمه نمی دانیم زیرا در حد بسیار. اندکراستگویی را مد نظرقرار. نداده و به توسل به مبطلات. دچار شده اید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها