یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


انتخابات کهگیلویه؛ سکوت بزرگواری و ترس موحد

تا پیش از اعلام حضور،او رفتاری توام با نقد دولت را در پیش گرفته بود.مرتبا از دولت انتقاد میکرد.از راس دولت گرفته تا دستگاه سیاسی استان و حتی شهرستان.اما به ناگاه فتیله انتقادات از دستگاه اجرائی را پائین کشید و چراغ را خاموش کرد.اگر چه در چند سخنرانی،به سید محمد موحد تاخت اما اینک،در سکوتی وهم انگیز،لیدرهای سرشناس موحد را در جای جای کهگیلویه، یکی یکی جذب میکند.

انتخابات کهگیلویه؛ سکوت بزرگواری و ترس موحد

اَفتونیوز| یادداشت مخاطب: تب انتخابات در کهگیلویه هر روز داغ تر می شود، دید و بازدیدها و جلسات آشکار و پنهان و دعوت های انتخاباتی و یارگیری های شبانه و روزانه،به این داغی تب،حرارتی بیشتر میدهد.

فضای مجازی و گروههای مختلف در بسترهای گوناگون، هم شده اند عین هیزمی که در تنور می اندازند و گر میگیرند و همه جا را داغ میکنند.

در این بین اما در زیر پوست این دیار، یک نفر با سکوت ش، ناجور اردوگاه سید محمد موحد را دچار التهاب و استرس کرده است.

سید علی محمد بزرگواری، کسی که رفتار سیاسی اش را در انتخابات اخیر، میتوان به دو دوره کاملا مجزا تقسیم کرد.

دوره قبل از تصمیم اش برای حضور در صحنه انتخابات و دوره بعد از اعلام حضورش در انتخابات.

تا پیش از اعلام حضور، او رفتاری توام با نقد دولت را در پیش گرفته بود، مرتبا از دولت انتقاد میکرد، از راس دولت گرفته تا دستگاه سیاسی استان و حتی شهرستان اما به ناگاه فتیله انتقادات از دستگاه اجرائی را پائین کشید و چراغ را خاموش کرد.

اگرچه در چند سخنرانی، به سید محمد موحد تاخت اما اینک، در سکوتی وهم انگیز، لیدرهای سرشناس موحد را در جای جای کهگیلویه، یکی یکی جذب میکند. 

نیروهای نزدیک به آقای بزرگواری آرام آرام در حال تصاحب جبهه سید محمد موحد در لنده و چرام و چاروسا و بهمئی و بخش مرکزی اند.

تا همین چند وقت پیش، فعالان نزدیک به موحد،دل خوش به این بودند که با حضور بزرگواری، بخشی از آرا هاشمی، عملا از دور خارج شود اما اینک شرایط به کلی تغییر کرده است و بخش زیادی از نیروهای سنتی اصولگرا به سمت بزرگواری سرازیر شده اند.

زنگ خطر در اردوگاه موحد به صدا در آمده و در خیلی جاها، تیرک خیمه موحد توسط رقبا و بخصوص توسط سید علی محمد بزرگواری، تسخیر شده است.به نظر میرسد که محمد موحد، از جائی آسیب میبیند که فکرش را هم نمیکرد.

 او به نعره های رقبا پاسخ میداد اما انگار سکوت و آرامش فعال بزرگواری، ساختار تشکیلاتش را از درون تهی کرده است عین موریانه.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 جانزاده 1402/12/7 0:28:52

    این متن و انشا فایده نداره همه هم می دانیم و شاهد پیروزی قاطع موحد هستیم دلیلش هم این است که آرا بکلی پخش شدن مخصوصا در چرام که سیل طرفداران عدل هاشمی بسوی جبهه موحد پیوستند این دو سه روز معادلات بکلی تغییر کرد

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/9/7 11:38:48

    محبت کنید لیدر سرشناسی که از اردوگاه موحد جدا شد وبه بزرگواری پیوست کی می باشد سایت آنتونیو فقط نیمه پر لیوان‌می بیند اگر دلسوز شهرستان هستید از عملکرد همه ی سیاسیون انتقاد کن نه فقط شخص موحد چون هرچه شما به تعریف دیگران پردازید از نقد موحد حرف می زنید محبوبیت موحد بیشتر می شود چون دنیا دار مکافات است پس محبت کنید نیمه پر لیوان راهم‌ببین

    پاسخ
    • 2 - 1 رویا پاسخ به : ناشناس 1402/12/7 1:9:1

      والا از زمان که چیزی به اسم مجلس بود موحد هم بود نگاه وضعیت کهگیلویه فقط کنید چقد غم انگیزه ایشون فقط وعده توخالی میده آدمی که در رفاه زندگی کرده حال فقرا نمی‌فهمه

  • 3 داود 1402/9/5 0:56:29

    بزرگواری از موحد بدتر... موحد از بزرگواری بدتر.... عدل از هردوتاشون .... تر مردم این منطقه تو نون شب شون موندن ، اونوقت شما ها دم از تنور گرم نسیتید؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها