یادداشت
گفتگو و گزارش

سخنان دوپهلوی استاندار در همایش بسیجیان/ حمایت از تاجگردون یا انتقاد به خود؟!

استاندار در همایش بسیجیان سخنان دو پهلویی را مطرح کرد.

سخنان دوپهلوی استاندار در همایش بسیجیان/ حمایت از تاجگردون یا انتقاد به خود؟!

اَفتونیوز| سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنرانی‌اش در همایش بسیجیان گفت: امروز دولت با تمام توان پای‌کار است شهرستان‌های گچساران و باشت نیرو پرور و دارای استعدادهای کم‌نظیری در کشور هستند اما این شهرستان‌ها مدتی است که دچار آسیب جدی در این خصوص شده است و از همه مسئولین می‌خواهم که برای تربیت و کارآمدی جوانان این شهرستان‌ها مایه و وقت بگذارند چراکه نیروهای با اندیشه و بااستعداد بسیاری در گچساران وجود دارد و گچساران باید به جایگاه واقعی خودش برسد.

یکی از رسانه های گچساران و باشت، برای راستی‌آزمایی این تحلیل از استاندار پرسیده آیا منظورتان از این بخش از سخنرانی حمایت از تاج‌گردون بوده که او عنوان کرد؛ منظور این بود که برگشت عزت به گچساران به دست مردم گچساران انجام‌ می‌شود و نه فرد خاصی.

فارغ از اینکه تیم رسانه ای تاجگردون ادعا دارند این سخنان به منزله چراغ سبز برای حمایت از تاجگردون است این سخنان را میتوان مصداق بارزی از حمله به اولین شخص اجرایی دولت در استان دانست و شاید جناب احمدزاده فراموش کرده اند اولین مقام اجرایی دولت در استان شخص خودشان هستند!

اگر قرار است عدالت در استان در استفاده نیروی انسانی کل استان و بلاخص گچساران و باشت رعایت شود موردی است که مطالبه مردم کل استان از شخص استاندار است و اگر در حق شهرستانی کوتاهی رخ داده باشد قطعا مسئولیت آن بر عهده ی ایشان است لذا جناب استاندار باید سخنان را خطاب به خود بیان می کردند نه مردم!

به نظر می‌رسد احمدزاده فراموش کرده که نماینده دولتی انقلابی در تمام استان است و بنا نیست مهره چینی های مدیریتی را به سود یک شهرستان و به زیان سایر شهرستان ها انجام دهد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها