یادداشت
گفتگو و گزارش

ندای وحدت علیه خود! / انتقاد تند مشاور رسانه‌ای سابق نماینده بویراحمد از مدیرکل آموزش و پرورش استان+ عکس

این انتقاد از آن روی جالب توجه است که عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدیران جریان ندای وحدت و نزدیک به مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد در مجلس است.

ندای وحدت علیه خود! / انتقاد تند مشاور رسانه‌ای سابق نماینده بویراحمد از مدیرکل آموزش و پرورش استان+ عکس

مشاور رسانه ای سابق نماینده بویراحمد در مجلس در توئیتی، از عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش افتونیوز، رحیم ابوذر مشاور سابق مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد در این نوشته که در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) منتشر کرده آورده است:

چفیه برگردن #شهدایی بود که خون دادند تا عزت  کشور را دار نزنند.
خواهشاً کسانی که طناب گردن #آموزش انداختند به احترام شهدا چفیه برگردن نیاندازند.
بقول شهید #چمران «مسئولان بی‌تخصص، بی‌تقوا هستند»حتی اگر کارخانه تولید چفیه هم داشته باشند.
#رتبه_آخر_امتحانات_نهایی
#آموزش_رفاقتی 

این مطلب در حالی است که عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدیران جریان ندای وحدت و نزدیک به مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد در مجلس است.

این انتقاد در حالی صورت می گیرد که مسئولان ارشد آموزش و پرورش استان در قبال انتقادهایی که از این دستگاه شد و می شود توجیه قابل قولی نداشته و ندارند.

حذف سهمیه بخشی از عشایر به دلیل بی توجهی مسئولان آموزش پرورش از جمله مهمترین موارد بود.

همچنین بر اساس شنیده‌ها مسئولان آموزش و پرورش استان در جذب اعتبارات برای زیرساخت‌های ورزشی (چمن مصنوعی) ناتوان بوده و این اعتبارات گویا برگشت خورده است. 

رتبه اخر استانها در رشته ریاضی و تجربی و رتبه های بسیار پایین دروس زیست شیمی ریاضی فیزیک و عربی در امتحانات نهایی ۱۴۰۲ نیز از جمله مواردی است که منتقدان عزت خواه به آن اشاره می کنند.

هر چند وضعیت آموزش از نظر ساز و کار در کل کشور حال و روز خوبی ندارد، اما مواردی نظیر جذب نیرو و توزیع خدمات و عدالت آموزشی در استان به مراتب وضعیت بدتر است و نتیجه کنکور و تعداد دانش اموزان رتبه‌های یک رقمی دو رقمی و سه رقمی خود گویای همه چیز است.

انتظار میرفت حداقل مسئولان آموزش پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد کمی دلسوزتر و تخصصی تر عمل کنند و بخشی از این اشتباهات نظام آموزشی را بر طرف کنند اما در دو دهه اخیر که این ارگان آموزشی به دست نیروهای جریان راست یا همان موتلفه‌ای ها افتاد شاهد سیاست زدگی و نزول و سقوط اموزش پرورش بوده ایم.

خبرهای مرتبط


نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 13 نظر

  • 1 یاسوج 1402/9/9 6:25:48

    اگر بودجه برگشت خورده چرا استخر دانش آموزی در بلوار قرنی رادبه اتمام نرساندند ،این استخر که در بلوار قرنی قراردارد شده کارواش ،میوه فروش ،و سوپر مارکت این هم از تخلفهای آقای مدیر کل که سرمایه دولت و ملت را بر باد می دهد این استخر در یاسوج دولت آباد بلوار قرنی واقع شده است . مدیرکل آموزش پرورش لطفا جواب دهید تخلف از این روشن تر . اصحاب رسانه لطف پیگیری نمایید

    پاسخ
  • 2 عدالت 1402/9/8 17:35:0

    د هر کی پست وگیرش نومه باید یه جوری خشه خالی کنه، نمرات آزمون ها واقعی شدن ،جلوی گواهی های دیپلم قلابی گرفته شد،. نیرو استان مازاد هست ملاااااا برو تو شهرستان ها بپرس چطور دارن تکه تکه ساعت جمع میکنن برا ابلاغ ها ، مه ایبو الکی آدم استخدام کنی ساعت نبو درس بدن، بره ببین چندتا زمین چمن زده وابیه داخل استان زده وابیه ای گپلت بیشتر سر دق دله تا انتقاد

    پاسخ
  • 3 وحدت آبمورد 1402/9/8 16:50:6

    واقعا حال ادم ازاین آدم های دو رو به می خوره

    پاسخ
  • 4 ندا 1402/9/8 16:47:25

    سبحانی تا دیروز پوستر می چسبوند الان ادعا داره تو که ککایلت نباتن چه

    پاسخ
  • 5 مارگون 1402/9/8 16:44:19

    نمی شود با التماس دعای قلابی اموزش و پرورش رو چرخاند آقای عزت خواه آقای سبحانی به والله تاریکترین دوران زندگی خود و آموزش و پرورش را رقم زدید فکر می کنید با استخدام مثلا پیر عمو و دختر عمو و به یکباره ارتقا دادن دنیا را به دست اورده اید یا اخرت به والله هم دنیای خود را برای مثلا ا خراب کرده اید و هم آخرت خود را

    پاسخ
  • 6 علی 1402/9/8 15:38:29

    آقای دکتر روشنفکر سلام علیکم قبلاً نه خیلی دور؛ از *عدالت با مردم* سخن می گفتید؟! از *اعتماد با مردم* سخن می گفتید؟ از *مظلومیت با مردم* سخن میگفتید؟ از *خدمت با مردم* سخن می گفتید؟ از *وفاداری با مردم* سخن می گفتید؟ از *شایسته سالاری با مردم* سخن گفتید؟ آفرین خوب بود و شور آفرین؛ اما اکنون آنچه می بینیم رنگ بوی حرف هایت را نمی دهد و رد پای خدا هم در انتصابت نیست برادر مظلوم من! چون شفافیت را دوست دارید و البته بهش رای نمی دهید منم مثالی روشن و شفاف خدمت شما عرض میکنم و نه در قالب کنایه و اشاره، امیدوارم بدانیم که مثال عینی هیچگاه توجیه ندارد! *من هم اهل تعارف نیستم*! *✅یه برادر معاون جهاد دانشگاهی* *✅یه برادر معاون فرماندار* *✅یه برادر هم رئیس یگان حفاظت محیط زیست* *✅داماد هم رئیس منابع طبیعی* *همه از یک خانواده* طرح سه برادری برای معافیت سربازی یکی از برادران هم برداشته شد، حالا چطور شد طرح سه برادری حتی برای معافیت مشمولان هم برداشته شد ولی *شما برای اولین بار در استان به سه برادر مسئولیت و مدیریت* می بخشید! حالا بحث شایستگی و صلاحیت داشتن و نداشتن آقایان بماند تا به وقت دگری.. آقای دکتر ما شفاف خدمتون عرض کردیم شما هم حداقل این دفه را برای مردم شفاف بفرما؛ چرا این *طرح سه برادر مدیر و مسئول در یک استان کوچک* که نه رضایت خدا در آن هست نه عدالت حضرت علی(ع) و نه رضایت مردم شکل گرفته است؟ شما از کی پیروی می کنید که رد پای رضایت خدا، توجه به خواست مردم و عدالت.... در امورات و تصمیمات دیده نمی شود؟! آقای دکتر روشنفکر چه کردید با عدالت؟ با این حجم از بی عدالتی.. آقای روشنفکر چه کردید با اعتماد ؟ با این حجم از بی اعتمادی... آقای روشنفکر چه کردید با محبت؟ با این حجم از بی مهری آقای روشنفکر چه کردید با مردم؟ با این حجم از نا مردمی ها آقای روشنفکر واقعاً چه کردید؟ آقای روشنفکر چه کردید با باورهای مردم...... در پیشگاه خدا چه پاسخی دارید؟ آیا باز هم دست به قلم می شوید و شعور مردم را نشانه رفته و این کار را توجیه میکنید! یا با یک عذر خواهی از مردم این حکم ها را لغو می کنید؟ توده عظیم مردم فهیم و شریف منتظر پاسخ جنابعالی و لغو حکم هر سه این برادران هستند به دو دلیل منطقی ۱- اینکه مردم و جوانان ایل معتقدند اگر این سه برادر دلسوز جریان ندای وحدت بودند و دلسوز ایل و مشتاق خدمت به مردم، قطعا نباید چنین وضعیت سخیف و اسفناکی را قبول می کردند؟ اینکه چه دوندگی هایی برای گرفتن پست و مسئولیت توسط همین برادرا و دامادشان انجام شد و آقای دکتر شما هم بهتر از همه میدانید این واقعیت را و باز این بماند در مجال دگری.. ۲- اگر برای جذب آرا این طرح سه برادری صورت گرفته بابا طرف عمویش و پسرعموهاش که صاحب نفوذ هستند و ارتباطات گسترده با ایلات دارند با ایشان مخالف صدردصد هستند به همین خاطر هم شاید مخالف شما شدند، خدا خیرتان دهد از کدام نیرو، از کدام آرا صحبت می کنید، محاسبات شما بخطا رفته... *برادر نجیب و با وقارم؛* حداقل این یک مورد چون مطالبه عمومی هست اگر هنوز مردم دارای اهمیت هستند که حتما هستند خودتان پاسخ دهید نه هیچ ابزار و رسانه! پاسخ عملی، حرف ها دیگر بی اثرند مگر عمل اثر کند. *آقای دکتر؛* جز حق بر زبان نیاوردم امیدوارم که آنچه می کنیم و آنچه می گوئیم برای رضایت خدا باشد که خیر دنیا و آخرت در همین است بس.. *#کمپین نه به طرح سه برادر مسئول* *#نه به بی عدالتی* *بیچاره مردم...* *#نه به خانواده حقیقت* سلام خوبی مهندس بی زحمت این متنه رسانه ای کن

    پاسخ
    • 6 - 1 وجدان پاسخ به : علی 1402/9/9 14:5:1

      بد تيشه اي به ريشه خودش زد با اين كارش

  • 7 علی 1402/9/8 15:33:13

    آقای دکتر روشنفکر سلام علیکم قبلاً نه خیلی دور؛ از *عدالت با مردم* سخن می گفتید؟! از *اعتماد با مردم* سخن می گفتید؟ از *مظلومیت با مردم* سخن میگفتید؟ از *خدمت با مردم* سخن می گفتید؟ از *وفاداری با مردم* سخن می گفتید؟ از *شایسته سالاری با مردم* سخن گفتید؟ آفرین خوب بود و شور آفرین؛ اما اکنون آنچه می بینیم رنگ بوی حرف هایت را نمی دهد و رد پای خدا هم در انتصابت نیست برادر مظلوم من! چون شفافیت را دوست دارید و البته بهش رای نمی دهید منم مثالی روشن و شفاف خدمت شما عرض میکنم و نه در قالب کنایه و اشاره، امیدوارم بدانیم که مثال عینی هیچگاه توجیه ندارد! *من هم اهل تعارف نیستم*! *✅یه برادر معاون جهاد دانشگاهی* *✅یه برادر معاون فرماندار* *✅یه برادر هم رئیس یگان حفاظت محیط زیست* *✅داماد هم رئیس منابع طبیعی* *همه از یک خانواده* طرح سه برادری برای معافیت سربازی یکی از برادران هم برداشته شد، حالا چطور شد طرح سه برادری حتی برای معافیت مشمولان هم برداشته شد ولی *شما برای اولین بار در استان به سه برادر مسئولیت و مدیریت* می بخشید! حالا بحث شایستگی و صلاحیت داشتن و نداشتن آقایان بماند تا به وقت دگری.. آقای دکتر ما شفاف خدمتون عرض کردیم شما هم حداقل این دفه را برای مردم شفاف بفرما؛ چرا این *طرح سه برادر مدیر و مسئول در یک استان کوچک* که نه رضایت خدا در آن هست نه عدالت حضرت علی(ع) و نه رضایت مردم شکل گرفته است؟ شما از کی پیروی می کنید که رد پای رضایت خدا، توجه به خواست مردم و عدالت.... در امورات و تصمیمات دیده نمی شود؟! آقای دکتر روشنفکر چه کردید با عدالت؟ با این حجم از بی عدالتی.. آقای روشنفکر چه کردید با اعتماد ؟ با این حجم از بی اعتمادی... آقای روشنفکر چه کردید با محبت؟ با این حجم از بی مهری آقای روشنفکر چه کردید با مردم؟ با این حجم از نا مردمی ها آقای روشنفکر واقعاً چه کردید؟ آقای روشنفکر چه کردید با باورهای مردم...... در پیشگاه خدا چه پاسخی دارید؟ آیا باز هم دست به قلم می شوید و شعور مردم را نشانه رفته و این کار را توجیه میکنید! یا با یک عذر خواهی از مردم این حکم ها را لغو می کنید؟ توده عظیم مردم فهیم و شریف منتظر پاسخ جنابعالی و لغو حکم هر سه این برادران هستند به دو دلیل منطقی ۱- اینکه مردم و جوانان ایل معتقدند اگر این سه برادر دلسوز جریان ندای وحدت بودند و دلسوز ایل و مشتاق خدمت به مردم، قطعا نباید چنین وضعیت سخیف و اسفناکی را قبول می کردند؟ اینکه چه دوندگی هایی برای گرفتن پست و مسئولیت توسط همین برادرا و دامادشان انجام شد و آقای دکتر شما هم بهتر از همه میدانید این واقعیت را و باز این بماند در مجال دگری.. ۲- اگر برای جذب آرا این طرح سه برادری صورت گرفته بابا طرف عمویش و پسرعموهاش که صاحب نفوذ هستند و ارتباطات گسترده با ایلات دارند با ایشان مخالف صدردصد هستند به همین خاطر هم شاید مخالف شما شدند، خدا خیرتان دهد از کدام نیرو، از کدام آرا صحبت می کنید، محاسبات شما بخطا رفته... *برادر نجیب و با وقارم؛* حداقل این یک مورد چون مطالبه عمومی هست اگر هنوز مردم دارای اهمیت هستند که حتما هستند خودتان پاسخ دهید نه هیچ ابزار و رسانه! پاسخ عملی، حرف ها دیگر بی اثرند مگر عمل اثر کند. *آقای دکتر؛* جز حق بر زبان نیاوردم امیدوارم که آنچه می کنیم و آنچه می گوئیم برای رضایت خدا باشد که خیر دنیا و آخرت در همین است بس.. *#کمپین نه به طرح سه برادر مسئول* *#نه به بی عدالتی* *بیچاره مردم...* *#نه به خانواده حقیقت* سلام درود مهندس بی زحمت این متن رسانه ای کن ممنون تشکر

    پاسخ
  • 8 یاسوج 1402/9/8 15:31:49

    ار دونیت مه سر چفیه وام ایین حضرات؟!!

    پاسخ
  • 9 ارمین 1402/9/8 14:1:13

    ابوذر عزیزم مه کافری چطور دلت ایا نوچه های موتلفه

    پاسخ
  • 10 مهربان 1402/9/8 13:47:43

    عزت خواه عزت اموزش پرورش را از همان روزی بر باد داد که نیروهاییش قشون مراسم عزای مردم شدند

    پاسخ
  • 11 محمدرصا 1402/9/8 13:46:38

    خشونه مسخره کردنه با این چفیه ها....بابا اگر شهید سلیمانی چفیه مینداخت از دل و جون به راهش اعتقاد قلبی و عملی داشت

    پاسخ
  • 12 بویراحمد 1402/9/8 13:45:36

    درو بر رحیم جان

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها