یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان تغییر کرد/ غفاری معتدل جایگزین هدایت خواه تندرو شد

غلامعلی حدادعادل رئیس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین محمد غفاری‌زاده (غفاری) را به عنوان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان تغییر کرد/ غفاری معتدل جایگزین هدایت خواه تندرو شد

اَفتونیوز| غلامعلی حدادعادل رئیس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین محمد غفاری‌زاده (غفاری) را به عنوان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

در این حکم آمده است که نظر به سوابق ارزشمندتان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اجرایی و با عنایت به دستورالعمل تشکیل و راه‌اندازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، با استناد له پیشنهاد اعضای محترم نیروهای انقلاب اسلامی استان و تایید معاونت هماهنگی امور استان‌ها به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

پیش از این «ستار هدایت‌خواه» مسئولیت این شورا را برعهده داشت. هدایت‌خواه به دلیل مسئولیت در جبهه فرهنگی انقلاب و آستان قدس رضوی برای فعالیت‌های سیاسی محدودیت داشت و گفته می‌شود که به پیشنهاد «هدایت‌خواه» و سایر اعضا حجت‌الاسلام غفاری به عنوان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 آگاه 1402/9/9 6:28:47

    به نظرم هر دو گروه اصلاحات و شورای اعتلاف از منتظران حمایت می کنند

    پاسخ
  • 2 دشتروم 1402/9/8 21:9:29

    برنده مجدد انتخابات روشنفکر خواهد بود

    پاسخ
  • 3 نیکبخت 1402/9/8 21:8:58

    تغییر به منزله شکست جناب منتظریان هستش چرا اگه قرار بر حمایت بود آقای هدایت خواه میماند و بعنوان ارشد شورا از ایشان حمایت میکرد به این منوال ایشان نتیجه گرفتن منتظریان گزینه شورا نیس ورای اصولگرایان در صندوق روشنفکر ریخته خواهد شد

    پاسخ
    • 3 - 1 چقدر بدبختی پاسخ به : نیکبخت 1402/9/8 22:53:42

      ای بدبخت تا ۱۵دی صبر کن بعد اتفاقاتی میفته که انگشت به دهان خواهی ماند

  • 4 عدالت 1402/9/8 21:7:16

    این کار یعنی جناب هدایت خواه مخالف منتظریان پس به این نتیجه میرسیم که شورای ائتلاف نمیخاد از ایشان حمایت کنه اون از جناب خلقی پور اینم از جناب هدایت خواه نتیجه انتخابات به این منوال خواهد شد.روسنفکر اول ارای58///بهرامی دوم41////منتظریان سوم33///

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها