یادداشت
گفتگو و گزارش

فوری


جنجال در بیمارستان جلیل/ همراه بیمار پرستار را به کما فرستاد! (+تصاویر)

نبود نیروهای حراست فیزیکی در این بیمارستان همواره مساله ساز بوده است به نحوی که دو ماه پیش انتشار فیلم زد و خورد در این بیمارستان خبر ساز شد اما امروز نیز شنیده می شود بر اثر کتک کاری همراه بیمار یکی از پرستاران این بیمارستان در کما به سر میبرد.

جنجال در بیمارستان جلیل/ همراه بیمار پرستار را به کما فرستاد! (+تصاویر)

اَفتونیوز| امروز شنبه ۱۱ آذرماه  1402 پرستاران بیمارستان شهید جلیل یاسوج در واکنش به وضعیت نامناسب در این بیمارستان دست به تجمع اعتراضی زدند.

نبود یا کمبود نیروهای حراست فیزیکی در این بیمارستان همواره مساله‌ساز بوده است به نحوی که حدود دو ماه پیش انتشار فیلم درگیری و زد و خورد در این بیمارستان خبرساز شد اما امروز  شنیده می‌شود بر اثر کتک‌کاری همراه بیمار، یکی از پرستاران در کما به سر می‌برد.

این در حالی است که سرپرست دانشگاه پیش از این رئیس این بیمارستان بوده و از مشکلات آن خبر داشته و با وجود اینکه بارها صحبت از کمبود نیروی حفاظت فیزیکی در این بیمارستان شده اما اقدامات موثری در این زمینه صورت نگرفته است.

علاوه بر این، طی ماه‌های اخیر همواره اخباری مبنی بر مشکلات معیشتی، شغلی و محدودیت‌های دیگر کادر درمان نیز شنیده می‌شد.

استاندار و سایر مسئولان به مناسبت روز پرستار در این بیمارستان حضور پیدا کردند اما به جز وعده و وعید اتفاق دیگری برای صیانت از حقوق پرستاران صورت نگرفت و این حوادث همه متوجه عدم رسیدگی مسئولان رده بالای استان اعم از استاندار، معاون سیاسی و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 18 نظر

  • 1 فقیر 1402/9/12 1:18:8

    واقعا جای تاسف داره. درست هست مدیریت درست حسابی در بیمارستان های استان ما نیست ولی قشر پرستار واقعا زحمت کش هستن مشکل ما از مدیریت هست

    پاسخ
  • 2 داریوش 1402/9/11 20:0:47

    انتخاب اشتباه نماینده مجلس و این انتصابات قومی و قبیله‌ای جز این نتیجه ایی نداره

    پاسخ
  • 3 Ali 1402/9/11 16:42:25

    کامنت ها مزحک و تا پسند. این اتفاق اوج بی فرهنگی این استان را رساند. هیچ کجای دنیا کادر بیمارستان با اسلحه و قانون محافظت نمی‌شوند. باید تیپ ۴۸ دم در این بیمارستان لنگر بزند؟! نه خیر، این وقتها و بی فرهنگی فقط در این استان هست که همراه بیماری با چاقو به جان پرستار بیافتد. ربطی به مسیولیتهای این و آن هم ندارد. در عصر اینترنت و الکترونیک هنوز بویراحمد در حجر است.

    پاسخ
  • 4 کبری 1402/9/11 13:54:7

    تمامی پزشکان جراح که درامدشون بالایه نمی تونن خانه بسازن ولی ............... که پزشک عفونی هست و درامدی نداره هر سال در حال ساخت ساز هست پس مشخصه که پول این دانشگاه بی صحاب خرج میکنه برا خودش

    پاسخ
  • 5 کبری 1402/9/11 13:52:17

    یه میکرفون بدین جاودان سیرت تا گپ بزنه .عشق دوربین

    پاسخ
  • 6 پرستار 1402/9/11 13:51:14

    وقتی رئیس دانشگاه و رییس بیمارستان فهم اینو ندارن که این از اشکالات کارشون هست و تقصیرو گردن دیگران میندازن همین میشه دیگه ..ضعف مدیریتی برای همه نمایان شده

    پاسخ
  • 7 شهر ناشناخته 1402/9/11 13:15:36

    یاسوج به فنا رفته از همه نظر،، به جای پیشرفت و تکنولوژی و فرهنگ برگشته به زمان حجر و نادانی،،، نام و نشان درستی نداشت،،، همون نام و نشان نداشته هم کلا محو شده

    پاسخ
  • 8 همکار پرستار فوریت 1402/9/11 13:2:33

    درود ....قطعا از راه فرهنگ سازی کار پیش نخواهد رفت و همچنان شاهد این گونه پیش آمدها خواهیم بود ..به نظر من تنها راه اینه که از نیروهای نظامی آموزش دیده باید استفاده شود

    پاسخ
  • 9 امیدی 1402/9/11 12:12:15

    وقتی معاونت درمان ضعیف باشد و رئیس بیمارستان بدون از هیچگونه سابقه اجرایی رئیس شود و دانشگاه بازرسی نداشته باشد از این دست اتفاقات زیاد خواهد افتاد.

    پاسخ
  • 10 پرستار 1402/9/11 10:4:4

    حراست بیمارستان خیلی ضعیف هست کسی هم پاسخگو نیست زجرش را ما کادر درمان می کشیم

    پاسخ
  • 11 علیرضا 1402/9/11 9:57:50

    حالا اگر مسوولان فکر چاره میکردند و نیروی حراست فیزیکی هم اگر بود، این شخص بی فرهنگ همراه بیمار شاید اون بنده خدا را به کما میفرستاد، بحث بودن و نبودن حراست فیزیکی و اینها نیست، بحث اینه که ما مردم این استان تا کی باید مثل صد سال پیش زندگی کنیم و برای هر اتفاقی جنگ و دعوا راه بندازیم و همدیگه را لت و پار کنیم؟

    پاسخ
  • 12 مهقلی 1402/9/11 9:46:13

    بعضی از مردم بی فرهنگن و هرجا میرسن باید دعوا راه بندازن تقصیر مسوولینه بعضی از مردم افتضاح رانندگی میکنن و باعث تصادف و کشته شدن خودشون و دیگران میشن تقصیر مسوولینه بعضی از مغازه دارا بی رحمن و اجناس را سه لا پهنا به مردم میفروشن تقصیر مسوولینه کلا همه چی تقصیر مسوولینه و ما مردم هیچ تاثیر و تقصیری توی اتفاقات روزمره این شهر و استان نداریم. تا خودمونو درست نکنیم و از این زیستن غیرمتمدن خارج نشیم، تمامی مدیران و تئوریسین های مطرح دنیا هم بیان بالای سر مدیریت استان ما همینیم که هستیم. وقتی خودمون هنوز خیلی مسائل زندگی توی عصر تکنولوژی را باد نگرفتیم و هنوز چوب و چناق راهگشای کارهامونه هیچوقت هیچی نمیشیم.حالا شما هی هر اتفاقی میفته از ریز تا درشت را بندازین گردن مسوولین ببینیم کی قراره این استان و این شهر و این مردم راه ورسم زندگی جدید را یاد بگیرن.

    پاسخ
    • 12 - 1 سجاد براتی پاسخ به : مهقلی 1402/9/11 20:31:54

      دمت گرم کامل و رسا

  • 13 یاسوج 1402/9/11 9:38:56

    استاندار و معاون سیاسی چسبیدن به انتخابات امنیت و سلامت مردم کیلو چند

    پاسخ
  • 14 عبدالله 1402/9/11 9:23:34

    بالا دانشگاه علوم پزشکی به فنا رفته. هیچ دوره ای اینقد ذلیل نبوده. خدا... کنه مسئولینی را که از این وضعیت فلاکت بار دانشگاه علوم پزشکی باخبرند ولی کاری نمی کنند. وقتی سرپرست دانشگاه خودش غیر قانونی سرپرست شده و فقط به فکر انتصاب فامیل خودش هست دیگه بهتر از این هم نمیشه.

    پاسخ
  • 15 دنا 1402/9/11 9:23:0

    قبیله گرایان این چهار سال علوم پزشکی را پر کرده اند از استخدامهای فله ای فامیلی ، که مطلقا دست به سیاه و سفید نمیزنند و کت و شلوار و کفش قیصری میپوشند دست در جیب و به هر رئیس و مدیری هم دستور لازم الاجرا میدهند ، هر مسئولی هم از دستورشان تبعیت نکرد فورا با نماینده محترم نقشه خلع و لغو ابلاغش را طراحی و اجرا میکنند!!!

    پاسخ
  • 16 محمدی 1402/9/11 8:56:56

    وقتی مدیریت بیمارستان ضعیف باشد معلوم است چنین اتفاقاتی می افتد

    پاسخ
    • 16 - 1 🧐 پاسخ به : محمدی 1402/9/11 21:38:28

      همه شما فقط نسخه برکناری رو بلد هستین انگار! عجیبه اونایی ک‌میگن مثلا رییس بیمارستان برکنار بشه تو این مجموعه هستن! یعنی واقعا فلان رئیس عوض بشه فرهنگ بدرفتار کردن و بی احترامی ب پرسنل تغییر میکنه؟؟ ن عزیز من اینطور نیست! زمان دکتر یزدانپناه (رئیس دانشگاه سابق)هم این اتفاق افتاد، دو ماه پیش در زمان دکتر رضایی رئیس قبلی بیمارستان شهید جلیل هم همین اتفاق افتاد! و کم‌مونده بود همراه بیماری خود دکتر رو بکشه... رئیس دانشگاه و معاونین و بقیه تقصیر دارن ولی تعویض آنها هم مشکل را حل نمیکنه... سیاسیون و فرهنگ غلط خود ما و هزاران عامل دیگر شاید بیشتر از اینا تاثیر داشته باشن! لطفا برای بهبودی همکارمون دعا کنین و نظر سازنده بدین تا دیگه از اتفاقات نیفته! ن فلان مسئول را بخاطر دلایل بعضن شخصی خواستار عزلش باشیم!

سایر اخبار
برگزدیدها