یادداشت
گفتگو و گزارش

خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان


باد در قفس می کنید، عزت و ذلت دست شما نیست

جناب دهقان کاش این سرعت عملی را که برای عزل رمضانی به کار گرفتید برای حفظ و نگهداری استادیوم ۱۵ هزار تماشاگری به کار می‌گرفتید تا شبانه سارقان تجهیزات آنرا به سرقت نبرند، کاش این میتوانستید این حجم از آبروریزی و درگیری های فوتبالی در استان را که شهره رسانه های ملی نیز شده، پیگیری می کردید!

باد در قفس می کنید، عزت و ذلت دست شما نیست

اَفتونیوز| خبر جالب توجه امروز این است که ناصر رمضانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در اقدامی نابهنگام و ناغافل از کار برکنار می شود.

فارغ از اینکه رمضانی را مدیر موفق یا ناموفقی بدانیم اما نمی‌توان از این رفتار مشمئز آمیز با یک مدیر که سالها در کسوت معلمی فعالیت داشته، نگفت و ننوشت.

البته در زمانه سفله گان و دون صفتان به سر می‌بریم و می‌توان انتظار هر رفتاری را داشت، در اداره کلی که روزگاری به واسطه یک فرد (عشق پُست) صدای علوی مدیر کل وقت ضبط می شود و به نزد استاندار اسبق برده می شود تا او را برکنار کنند اما مسولان وقت استان، برای جلوگیری از ترویج این بدعت زشت و زبون [زیر آب زنی]، از این مدیرکل حمایت می کنند.

اما خبر امروز تلخ تر و تاسف بار تر است، چرا که عین الله دهقان مدیرکل نورچشمی و مورد حمایت برادر صاحب نفوذ،  عکس مدیر شهرستانی را در حین مسابقات دخترانی که حتی به سن تکلیف نرسیده اند را به نزد استاندار می برد تا برای جلب رضایت او، مدیر زیر مجموعه خود را فتیله پیچ کند، در نکوهش این اقدام هر چه بگویم و بنویسیم کم است! 

ما در استانی زندگی می کنیم که مدیران کل استانی، مدیر شهرستانی را صرفا  فرمانبر  می‌دانند و اگر آن مدیر بخواهد کمی آزادی عمل و استقلال از خود نشان دهد به هر قیمت زیر پای او را خالی می کنند و به مانند عین الله دهقان، احمدی نژاد وار این مدیر شهرستانی را به یکباره برکنار می کند.

جناب دهقان کاش این سرعت عملی را که برای عزل رمضانی به کار گرفتید برای حفظ و نگهداری استادیوم ۱۵ هزار تماشاگری به کار می‌گرفتید تا شبانه سارقان تجهیزات آنرا به سرقت نبرند، کاش این میتوانستید این حجم از آبروریزی و درگیری های فوتبالی در استان را که  شهره رسانه های ملی نیز شده، پیگیری کنید!

جناب دهقان کاش توضیح میداید‌ بر مبنای چه تبصره و قانونی[بر اساس فرمایشات دفتر نماینده]، مهمانسرای اداره ورزش کهگیلویه را به پارک علم و فناوری پیشکش کردید!

جناب دهقان اما مدیریت شما تباه تر و ویران تر از این حرفاست! این روزها تُرکتازی پست دوستان همه جا رسوخ کرده و هر کاری دلشان بخواهد می کنند و برکناری رئیس یک اداره شهرستانی که از شما اختیارات طبیعی خود را طلب می کند اصلا چیز عجیبی نیست.

جناب دهقان جایگاه و مسولیت داشتن در دولتی که  هیچ نسبتی با مردم و بدنه جامعه ندارد و صرفا سعی در خالص سازی و خودی و غیر خودی ساختن است، هیچ فخر و غروری ندارد شما امروز مسرورانه و فاتحانه و برای لبخند رضایت فرد اول استان و دفتر نماینده، نامه عزل یک مدیر را بنویس اما ننگ این بدعت های ناپسند تا ابد در پیشانی تان چشمک خواهد زد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 خدابخش دستوریان فشیانی 1402/9/13 2:37:53

    بنده هم سن و سال و همکلاسی جناب رمضانی (خشنوا) هستم و از کودکی تا بحال هیچ بی ادبی از خودش و خانواده محترمشان ندیدم لیکن سیاست و قدرت و..چیز دیگریست که خدا نکنه انسان آلودش بشه

    پاسخ
    • 1 - 1 بنیامین پاسخ به : خدابخش دستوریان فشیانی 1402/9/13 15:47:30

      درود بر انسانهای شریف وبا اصالت....

  • 2 احمدی نژاد 1402/9/12 21:36:51

    خیلی عقده ای نوشته ای کاش کمی به فکر فردای قیامتت بودی کاش یبل از نوشتن کمی تامل می کردی از این به بعد هر وقت نام احمدی نژاد را آوردی مسواک بزن خلاصه بد طوری بوی سوز میاد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها