یادداشت
گفتگو و گزارش

سقوط از «مهتر» به «تول چپ!»/ انتقاد فعال رسانه‌ای از آموزش و پرورش و علوم پزشکی استان

عملکرد مدیران برخی دستگاهها با حواشی زیادی همراه است که این موضوع واکنش هایی را نیز به همراه دارد.

سقوط از «مهتر» به «تول چپ!»/ انتقاد فعال رسانه‌ای از آموزش و پرورش و علوم پزشکی استان

‏فعال رسانه‌ای نسبت به عملکرد مدیران آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان انتقاد کرد.

به گزارش افتونیوز، «رحیم ابوذر» مسئول رسانه‌ ستاد مرکزی انتخاباتی ابراهیم رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد، در شبکه اجتماعی ایکس(توئیتر) همراه با عکس دو خبر از وضعیت این دو دستگاه، منتشر کرده و در هشتگ‌های استفاده شده نیز نمایندگان و استاندار را مسئول این عملکرد دانشته است.

ابوذر که از نزدیکان نماینده بویراحمد و جریان ندای وحدت است، در این توئیت، نوشت:

سقوط از مهتر به تول چپ( ساز چپ)!!
دو مدیری که با جشن، پایکوبی و مِهتَر برای عزت آمدند، برای عملکرد خیانت‌بارشان و ذلت آموزش‌ و پرورش و ‎علوم‌پزشکی استان باید تول چپ( سازچپ) گذاشت و شال عزا بست.
‎#ضرب_شتم_کادر_درمان
‎#سقوط_خیانت_دارمکافات
‎#نمایندگان‌مجلس_‌استاندار 

توضیح سایت:

 «مهتر» اصطلاحا به نوای موسیقی که در عروسی ها و جشن ها استفاده می شود گفته می شود.

«تول چپ» یا ساز چپ اصطلاحا نوا و آهنگی است که در مراسمهای عزا و ختم استفاده می شود.
 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 بلوط 1402/9/13 16:58:40

    جاودان سیرت از ناحیه نماینده فامیل پرست زیر تیغ است که چرا سیستم را مصادره طایفه اش نمیکند و از طرفی زیر منگنه مخالفین نماینده نژادپرست است که چرا مسببین وضع موجود را قلع قمع میکنی !! دو طرف عین تیغه های قیچی ، گرچه خودشان در جهت مخالفند و برای هدف مشترکشان زدن جاودان سیرته !!

    پاسخ
  • 2 دنا 1402/9/13 11:25:1

    جناب ابوذر خان !! اگر انصاف و مروتی در کار و بارت پیدا میشه ، هم صواب دارد و هم ثواب است که یه سوزن یه نیش خاری به نماینده قبیله گرا ونژادپرستت بزنی و گوشزدش نمایی که مصادره ادارات و امتیازات اقتصادی ، اجتماعی به نفع چند فامیل و نژاد خاص ، نتیجه ای جز تشتت ، اختلاف و هرج و مرج فراگیر ندارد که صدالبته الان چهار چوبه کار را از دست هر عاقلی خارج نموده و در یک کلام ناهنجاریهای هرت آباد را بر تار و پود این استان و شهرستان پهن و گسترده کرده که ماحصل این نوع نگاه و عملکرد نامیمون میشود طول چپی که شما ازش یاد میکنید !!!!

    پاسخ
    • 2 - 1 مهم نیست پاسخ به : دنا 1402/9/13 18:42:52

      اقای ابوذر خود نماینده رو نقد کرده و آموزش پرورش بعدش علوم پزشکی بعد جنابعالی چون طرفدار جاودان سیرتی میگی برای نماینده هست.؟؟ طرف خود نماینده رو عامل بدبختی میدونه یه کم قبل از کامنت گذارشتن اون عقلتون به کار بگیرید.

  • 3 رزمنده 1402/9/13 9:51:28

    باسلام ودرود به جناب ابوذر بفرمایید انتقاد شما ازسردلسوزی نیست بلکه استرس انتخابات را دارید زیرا این احساس را دارید که این مدیران از جناح مخالف حمایت میکنند وگرنه چاقوکشی چه ربطی به مدیر دارد در همه جای کشور ایتروزها شاهد چنین حوادثی هستیم بنابراین جناب ابوذر برای چنین انتقاداتی تیشه به ریشه کاندید مورد نظر خود نزن اتفاقآ مدیر دانشگاه از شخصیت های پاک دست انقلابی توانمند هستند

    پاسخ
  • 4 کارمند بهداشت بویراحمد 1402/9/13 9:44:54

    درود جناب آقای آرام لطفاً چندتا خبری سفت سخت در مورد نیازی رئیس مرکز بهداشت بویراحمد رسانه ای کن این آقا با سیاست کاریهایش مرکزبهداشت بویراحمد را گند کشیده چرا هیچ کس جلوی این آقا را نمیگیره مگه در این استان استاندار بازرسی اطلاعات خواب هستند ایشون شبانه روز تمام کارمندان مرکز بهداشت بویراحمد را به ستوه آورده هیچ کس هم نیست که جلویش را بگیرد

    پاسخ
  • 5 حسن 1402/9/13 9:38:52

    آقای دکتر روشنفکر سلام علیکم قبلاً نه خیلی دور؛ از *عدالت با مردم* سخن می گفتید؟! از *اعتماد با مردم* سخن می گفتید؟ از *مظلومیت با مردم* سخن میگفتید؟ از *خدمت با مردم* سخن می گفتید؟ از *وفاداری با مردم* سخن می گفتید؟ از *شایسته سالاری با مردم* سخن گفتید؟ آفرین خوب بود و شور آفرین؛ اما اکنون آنچه می بینیم رنگ بوی حرف هایت را نمی دهد و رد پای خدا هم در انتصابت نیست برادر مظلوم من! چون شفافیت را دوست دارید و البته بهش رای نمی دهید منم مثالی روشن و شفاف خدمت شما عرض میکنم و نه در قالب کنایه و اشاره، امیدوارم بدانیم که مثال عینی هیچگاه توجیه ندارد! *من هم اهل تعارف نیستم*! *✅یه برادر معاون جهاد دانشگاهی* *✅یه برادر معاون فرماندار* *✅یه برادر هم رئیس یگان حفاظت محیط زیست* *✅داماد هم رئیس منابع طبیعی* *همه از یک خانواده* طرح سه برادری برای معافیت سربازی یکی از برادران هم برداشته شد، حالا چطور شد طرح سه برادری حتی برای معافیت مشمولان هم برداشته شد ولی *شما برای اولین بار در استان به سه برادر مسئولیت و مدیریت* می بخشید! حالا بحث شایستگی و صلاحیت داشتن و نداشتن آقایان بماند تا به وقت دگری.. آقای دکتر ما شفاف خدمتون عرض کردیم شما هم حداقل این دفه را برای مردم شفاف بفرما؛ چرا این *طرح سه برادر مدیر و مسئول در یک استان کوچک* که نه رضایت خدا در آن هست نه عدالت حضرت علی(ع) و نه رضایت مردم شکل گرفته است؟ شما از کی پیروی می کنید که رد پای رضایت خدا، توجه به خواست مردم و عدالت.... در امورات و تصمیمات دیده نمی شود؟! آقای دکتر روشنفکر چه کردید با عدالت؟ با این حجم از بی عدالتی.. آقای روشنفکر چه کردید با اعتماد ؟ با این حجم از بی اعتمادی... آقای روشنفکر چه کردید با محبت؟ با این حجم از بی مهری آقای روشنفکر چه کردید با مردم؟ با این حجم از نا مردمی ها آقای روشنفکر واقعاً چه کردید؟ آقای روشنفکر چه کردید با باورهای مردم...... در پیشگاه خدا چه پاسخی دارید؟ آیا باز هم دست به قلم می شوید و شعور مردم را نشانه رفته و این کار را توجیه میکنید! یا با یک عذر خواهی از مردم این حکم ها را لغو می کنید؟ توده عظیم مردم فهیم و شریف منتظر پاسخ جنابعالی و لغو حکم هر سه این برادران هستند به دو دلیل منطقی ۱- اینکه مردم و جوانان ایل معتقدند اگر این سه برادر دلسوز جریان ندای وحدت بودند و دلسوز ایل و مشتاق خدمت به مردم، قطعا نباید چنین وضعیت سخیف و اسفناکی را قبول می کردند؟ اینکه چه دوندگی هایی برای گرفتن پست و مسئولیت توسط همین برادرا و دامادشان انجام شد و آقای دکتر شما هم بهتر از همه میدانید این واقعیت را و باز این بماند در مجال دگری.. ۲- اگر برای جذب آرا این طرح سه برادری صورت گرفته بابا طرف عمویش و پسرعموهاش که صاحب نفوذ هستند و ارتباطات گسترده با ایلات دارند با ایشان مخالف صدردصد هستند به همین خاطر هم شاید مخالف شما شدند، خدا خیرتان دهد از کدام نیرو، از کدام آرا صحبت می کنید، محاسبات شما بخطا رفته... *برادر نجیب و با وقارم؛* حداقل این یک مورد چون مطالبه عمومی هست اگر هنوز مردم دارای اهمیت هستند که حتما هستند خودتان پاسخ دهید نه هیچ ابزار و رسانه! پاسخ عملی، حرف ها دیگر بی اثرند مگر عمل اثر کند. *آقای دکتر؛* جز حق بر زبان نیاوردم امیدوارم که آنچه می کنیم و آنچه می گوئیم برای رضایت خدا باشد که خیر دنیا و آخرت در همین است بس.. *#کمپین نه به طرح سه برادر مسئول* *#نه به بی عدالتی* *#نه به خانواده ............* *بیچاره مردم...*

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها