یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت دریافتی؛


سلامت انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد و اقدام ماندگار کلانتری و جمالی

حضور به موقع استاندار وقت ( جناب آقای کلانتر) و معاونت سیاسی، امنیتی ( جناب آقای احمد جمالی ) از بسیاری تخلفات جلوگیری شد

سلامت انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد  و اقدام ماندگار کلانتری و جمالی

اَفتونیوز| یادداشت مخاطب: شور و شوق انتخابات مردم در استان کهگیلیویه و بویراحمد چنان زبانزد مسئولین حکومتی و مردمی در سراسر کشور قرار گرفته بود که مردم این خطه برای تعیین سرنوشت خود،  تجلی حاکمیت، ضابطه مند نمودن قوای سیاسی و چگونگی اعمال حاکمیت قوا سر از پا نمی شناختند به طوریکه حضور پررنگ آنها در انتخابات صدو بیست یا دویست درصد در بین مردم مورد گفتگو قرار می گرفت.

تا اینکه در دهه اخیر دخالت مسئولین اجرایی انتخابات در وزارت کشور (استان کهگیلویه و بویراحمد) اعم از پرسنل استانداری، فرمانداران و بخشداران موجب ریزش و حضور مردم از درصدهای خیره کننده قابل تحسین به ۶۴ درصد در دور یازدهم تقلیل یافت، به طوریکه در این دوره با حضور به موقع استاندار وقت ( جناب آقای کلانتر) و معاونت سیاسی، امنیتی ( جناب آقای احمد جمالی ) از بسیاری تخلفات جلوگیری شد.

در انتخابات قبل حضور به موقع احد جمالی در فرمانداری بویراحمد برای دلسوزان و دغدغه مندان  التیام بخش بود و همه نگرانی ها را برطرف کرد، اینک امید است آقایان احمدزاده و هاشمی آن اقدام ماندگار را سرلوحه خویش قرار داده و ضمن نظارت بیشتر بر فرمانداری ها اعتماد عمومی را جلب کنند.

اخیرا حضور برخی مدیران به ویژه دستگاه های مانند آموزش و پرورش و وزارت کشور به همراه نماینده خاص در مراسمات فاتحه خوانی نگرانی های ایجاد کرده که می‌تواند به سلامت انتخابات خدشه وارد کند.

 اما برای دوره دوازدهم طبق همه ی مستنداتی که در طول این چهارسال عاید مردم گردیده است، ذکر این نکته است که نهادهای دولتی مثل آموزش و پرورش، فرمانداران، بخشداران و ... برای یک فرد خاص تبدیل به ستاد انتخابات گردیده اند و خود عامل راه اندازی کاروانهای تبلیغاتی شده اند که از دید مردم پنهان نیست و این مهم باعث سلب انگیزه، بی اعتمادی، بی رغبتی و عدم استقبال مردم برای راه اندازی تنور گرم انتخابات می شود.

 از نظر مردم تقاضای آنها از نهاد ریاست جمهوری جناب اقای رئیسی و نهادهای امنیتی برای حضور افرادی همچون کلانتر (استاندار سابق) و احمد جلالی (معاون سیاسی، امنیتی وقت) جهت برگزاری یک انتخابات سالم برطرف کننده همه ی چالش های پیش رو می باشد تا از هرگونه آسیب های اجتماعی جلوگیری می شود.

آیا کلانتری به فریادمان می رسد تا از تقابل مردم مسئولین در انتخابات پیش رو جلوگیری شود.

امید است  شرایط به گونه ای  به پیش رود که استاندار و زیر مجموعه، آموزش و پرورش، فرمانداران، بخشداران، هیئت های اجرایی همگی یکطرفه سازماندهی نشود و نگرانی ها و دغدغه های هواداران کاندیدای مختلف در شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون برطرف شود.

این یادداشت از سری مطالب ارسالی مخاطبان است و انتشار آن به معنی تایید یا رد بخشی یا تمامی محتوای آن نمی باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها