یادداشت
گفتگو و گزارش

گام نخست نماینده کهگیلویه برای حمایت از فرازبام خائیز


نشست موحد با وزیر ورزش برای هندبال

به منظور حل مشکلات باشگاه خصوصی فراز بام خائیز دهدشت نماینده کهگیلویه جلسه ای را با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار کرد.

نشست موحد با وزیر ورزش برای هندبال

اَفتونیوز| امروز دوشنبه ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۲  به منظور حل مشکلات باشگاه خصوصی فراز بام خائیز دهدشت، نماینده کهگیلویه جلسه ای را با کیومرث هاشمی وزیر جدید ورزش و جوانان برگزار کرد.

در این‌ جلسه عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجید پارسائی مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیز دهدشت نیز حضور داشتند.

نماینده کهگیلویه در این نشست اظهار داشت، استان ما دارای استعدادهای نابی در زمینه های ورزشی است و باشگاه فرازبام خائیز دهدشت با قهرمانی های پر تکرار خود جز افتخارات استان ما می باشند.

وی تاکید کرد، این باشگاه بدون حمایت های دولتی تاکنون حرکت کرده و امید است وزارت ورزش در ادامه راه، مددرسان آنها باشد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش نیز در این نشست اظهار داشت، یک باشگاه خصوصی در یک منطقه محروم با این تعداد ملي پوش و تعدد قهرمانی هایی که بدست آورده اقدام بی سابقه و قابل توجهی است و وزارت ورزش وظیفه خود می‌داند از این باشگاه حمایت کند.

مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیز نیز ضمن تشکر از  نماینده کهگیلویه و مدیرکل ورزش و جوانان گفت، تیم ما از یک شهر ۵۰ هزار نفری برخاسته و قهرمانی های مختلفی در زمینه المپیاد و پایه بدست آورده و اینک در با بدنه بومی در لیگ برتر هندبال حضور دارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 سعید 1402/9/13 22:53:49

    چهار سال گذشت‌ معامله گری یعنی این حمایت در مقابل رای احسنت آقای پارسایی که داخل ورزش موفق بودی اما سیاست شورای شهر و مجلس ، فقط معامله گری.مهم هم برات نیست! چاپ کنید تیم افتونیوز همیشه فعال

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها