یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


دو راهی موحد؛ خداحافظی در اوج یا ماندن در صحنه به هر قیمتی؟!

او و دوستان معزولش خانه به خانه ،حریم به حریم را در می نوردند و باید دید کی قران به دست می شوند و فلش دوربین هایشان برادران را برای تصاحب کرسی مجلس به تفرقه می اندازد .

دو راهی موحد؛ خداحافظی در اوج یا ماندن در صحنه به هر قیمتی؟!

اَفتونیوز| نماینده کهگیلویه و هواداران اش همواره معتقد اند عده ای را به جایگاه رسانده اما اینکه برای بقیه مردم چه کرده خدای موحد و وضعیت امروز کهگیلویه بزرگ نشانگر حاصل تلاش های وی است.

موحد درست می گوید عده ای را بزرگ کرد و در مقابل رای مردم به این عده جایگاه و مقام داد و همان عده اند که منفعتشان نمی گذارد این روزها موحد بازنشسته شود و در فضایی به دور از هیجانات و سیاست به استراحت بپردازد .

روزهای گذشته موحد قدم بر چشمان مردم گذاشته و به استان آمده اما آمدنش نه برای مردم و نه حامل خبرهای خوش بلکه برای جمع آوری رای و جمع کردن افرادی است که در وجود موحد منفعت هایشان نهفته است .

سید محمد موحد منزل به من منزل فرد به فرد به دنبال افرادی است که بتوانند کنارش قرار بگیرند و منفعت بازماندگان تامین شود .

وی مردد است که خداحافظی پرشکوهی با ۸۵۰۰۰ رای داشته باشد یا بماند و برای عده ای که منفعتشان حضور موحد است و از قضا مشاوران و همراهان وی در ورود به منازل هستند بجنگد .

اما‌ موحد از یک  چیز غافل است و آن هم عزم جوانان برای عبور از منفعت طلبی عده ای خواص که فقط نفع خود را میبنند و حتی موحد را برای منافعشان می خواهند .

نماینده کهگیلویه غافل از دل تماشگرانی است که با جبر و زور و چون قدرت به دستان مردانی از اطراف وی است سکوت کرده اند و مبادا این بغض و خشم سرباز کند و آنگاه که این خانه به خانه رفتن ها و این فراخوانی یارانش از گوشه و کنار کهگیلویه بزرگ حریف نه بزرگ مردم نخواهد بود .

او و دوستان معزولش خانه به خانه ،حریم به حریم را در می نوردند و باید دید کی قران به دست می شوند و فلش دوربین هایشان برادران را برای تصاحب کرسی مجلس به تفرقه می اندازد .

موحد با شگرد تکراری جدایی میان برادران و منزل به منزل رفتن در حال پیمودن راه است باید دید عاقبت چه می شود؟!



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 لر 1402/12/1 18:20:18

    دوستان کل کشور دارند به ما میخندند. بخدا برای مردم باسواد کهگلویه زشته که یک ادم ........................ گر و...نمایندمون باشه. حالا که خودش دل نمیکنه از قدرت ما مردم باید با نه گفتن به این .......... ابروی شهرمونو حفظ کنیم. بخدا برای ما زشته این نمایندمون باشه. تورو خدا فکر کنید

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/9/14 21:10:51

    اگر خدا بخواهد انشاء الله باز هم خودش غم مخور افتونیوز خوراک سایتت دیگه چیه موحد محبوبیتش چنان رو به افزونی است که ۱۲ اسفندماه با اختلاف ۲۵ هزار رای وارد مجلس می شود ولی چقدر دوست دارم این سایت را اگر به حق بنویس ویک بار هم که شده از رقیبان موحد وکاندید های دیگر هم بنویس حالا چه هیزم تری به شما آقای آرام موحد فروخته دیگه الله اعلم ولی موحد منتخب مردم است شما هم اگر سیاسی وسواد سیاسی ورسانه ای دارید باید به رای مردم احترام بگذارید متشکرم

    پاسخ
  • 3 علی زاده 1402/9/14 20:45:59

    دنیا کارش درسته هر که را بزرگ کرد ،قشنگ زمینش می زند!!! اگر موحد عاقلی کند در عزت‌ و قله رها کند به مراتب بهتر است تا از قله پرت شود. نردبان این جهان ما و منی است لاجرم این نردبان بشکستنی است بی گمان آنکس که بالاتر نشست دست و پایش زودتر خواهد شکست

    پاسخ
  • 4 محمد 1402/9/14 13:38:54

    به ولله قسم بزرگترین و عقلانی ترین راهش کناره گیری در اوج هست وگرنه مردم و جوانانی که من میبینم انچنان شکستی متحمل بشود که در تاریخ سیاسی کهگیلویه سالها ازش یاد بشود... من سال 98 به قاطعیت گفتم ایشان پیروز انتخابات هستند ولی در این دوره نفر سوم انتخابات اگر واقعا جایگاه و منزلت خودش رو میخواد حفظ کند با شایستگی و در اوج کناره گیری کندد. باتشکر

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها