یادداشت
گفتگو و گزارش

تنش در جلسه «استاندار» با دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج/ «احمدزاده» اصلاح‌طلبان را متهم کرد! + فیلم

به مناسبت روز دانشجو استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دانشگاه آزاد یاسوج رفت

تنش در جلسه «استاندار» با دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج/ «احمدزاده» اصلاح‌طلبان را متهم کرد! + فیلم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۶ آذر  روز دانشجو به دعوت بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد یاسوج حضور یافت که این جلسه با تنش‌هایی همراه بود.

به گزارش افتونیوز، از ساعت دو بعدازظهر امروز پنجشنبه، سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه با دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج شرکت کرد و در ادامه نیز به سوالات مطرح شده از سوی برخی دانشجویان پاسخ داد.

بر اساس گفته‌های برخی از دانشجویان این دانشگاه که اجازه حضور در جلسه را پیدا نکرده بودند تعداد زیادی دانشجو از دیگر دانشگاهها با هماهنگی به این جلسه آورده شده بودند!

(ورود مینی‌بوس به دانشگاه در فیلم دوم مشخص هست)

در این جلسه و طبق اعلام بسیج دانشجویی که میزبان نشست بود، دانشجویان باید برای حضور در بالای سن و سوال از استاندار نام‌نویسی می‌کردند.

پس از اینکه تعدادی از دانشجویان سوالات خود را که عمدتا حول انتقاد به نحوه مدیریت استاندار بود مطرح کردند برخی از دانشجویان که خود را منتقد دولت و استاندار می‌دانستند شروع به اعتراض کرده و خواستار این بودند که احمدزاده به سوالات آنها نیز پاسخ دهد چون معتقد بودند افراد سوال کننده به صورت گزینشی انتخاب می‌شوند.

هر چند یکی از دانشجویان منتقد استاندار، توانست دقایقی پشت تریبون رفته و عملکرد دولت و استاندار را به شدت نقد کند اما مجال بیشتری برای دیگر منتقدان فراهم نشد.

استاندار که گویا از سخنان این دانشجوی منتقد حسابی عصبانی شده در ابتدا واکنش خاصی به این موضوع نداشت اما پس از تنش بین دانشجویان موافق و منتقد در سالن، احمدزاده توپ را به زمین اصلاح‌طلبان انداخت و گفت: این دانشجویان اصلاح طلب قصد شلوغی و برهم زدن جلسه را دارند که با واکنش دانشجویان همراه بود.

این سخنان استاندار جو سالن را به شدت ملتهب کرد.

فیلم:



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 احمدی 1402/9/18 22:33:28

    سلام، منتقدین خیلی فراتر از اصلاح طلبان هستند! مدیریت بسیار ضعیف باعث ایجاد بدبینی به همه چیز شده! بهتره خودمان را گول نزنیم!!!

    پاسخ
  • 2 خرسندی 1402/9/16 18:16:42

    اصلاح طلبان نون به نرخ روز میخورن. ی عده شکن منتقد هستن ی عده چاپلوسی منتظریان رک میکنن

    پاسخ
    • 2 - 1 فرزاد پاسخ به : خرسندی 1402/9/16 20:44:54

      دوسال دولت فصولگرا مملکت رو به باد داده و نون مردم را آجر کرده، مردم بیشتر اقلام خوراکی رو فقط اسمشو میدونن، ایقد کوته فکری که چسبیدی به منتظریان و جلسه اش، وقتی ۷۰ درصد مردم رو مسولین حذف کردند مردم چه راهی دارند، سرزمینی که طلاست و مردمش تا نصفه تو سطل آشغالند بایدم استاندارش جوابگوی انتقادات نباشد

سایر اخبار
برگزدیدها