یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت رئیس جبهه اصلاحات استان در خصوص رفتارهای عجیب انتخاباتی/ آمیزه‌ای از آشفتگی و تناقض

فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی به رفتارهای عجیب برخی از افراد در استان واکنش نشان داد.

یادداشت رئیس جبهه اصلاحات استان در خصوص رفتارهای عجیب انتخاباتی/ آمیزه‌ای از آشفتگی و تناقض

به گزارش افتونیوز، «علیرضا کفایی» فعال سیاسی اصلاح طلب استان در یادداشتی نوشت:

آنچه این روزها در استان می گذرد، به بازی گرفتن شعور و شخصیت مردم است، مردمی که آسودگی ندارند، با هزاران مشکل و مصیبت دست و پنجه نرم می کنند و حاکمیتی یکدست که با تمام توان و آشکارا و با مهندسی انتخابات گذشته خود را تحمیل کرد و مردم در زیر ارابه های قدرت یکدست له می شوند و همچنان با سیاست و زبانی متصلب با آنان سخن که چه عرض شود دستور داده می شود.

و باز موسم بادهای زهرآگین انتخابات فرا رسیده، البته جار و جنجالی بیش نیست که مردم نه حال و حوصله ای دارند و نه رغبتی نشان می دهند اما عده ای عبای کاندیداتوری بر تن انداخته و عده ای سینه زن زیر علم، سینه نمی زنند که ذره وار رقص کنان و چرخ زنان اند.

اصولگرایان و ناپایداران جفاگر بر حق و عدالت پایدارچی را کاری نیست که هرکاری می کنند تا رزق خود برند؛ فرقی هم نمی کند با تتلو عکس یادگاری بگیرند و تاج سرش کنند و روزی دیگر بازخواست اش کنند، برجام بسوزانند و روزی دیگر به التماس نازل تر از آن را بخواهند، سفارت به آتش کشند و بذرپاش خصومت شوند و تیتر بزنند "خبر مرگش" و روزی دیگر با کوچکتر همو بنشینند و عذر تقصیر آورند و .... 

اما با آنان که ادعای روشنفکری و تحول خواهی دارند، از دموکراسی دم می زنند و فریاد سکولاریسم سر می دهند، از آزادگی و حریت شعار می دهند و .... چه باید گفت، ای بسا کسان که خویشتن را فرزانه و خردمند می شمارند و بسیار نقد و اعتراض دارند و بقول خود حاکمیت یکدست را بر نمی تابند و جامعه باز و آزاد می خواهند و .... در روز عمل مانند چنین روزهایی بر طبل انتخابات می کوبند و از افراطی ترین و خیره سرترین و عاشق سینه چاک بعضی از نامزدهای انتخاباتی و آن هم از جنس اصولیون و پایداری ها می شوند، در گسترش و تثبیت قومیت گرایی و دوقطبی کردن جامعه برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی از هیچ چیز حتی تحقیر خود دریغ ندارند.

رفتار مشمئز کننده و غیراخلاقی این افراد که نه تنها به عملیات فریب تن داده اند که خود مروج و صحنه گردان آن شده اند معنایی جز تهیدستی فکری و خود تحقیری و عبور از شخصیت خود ندارد و "ای دریغا انسان که با درد قرونش خو کرده" و اینان چون اطفال دبستانی می اندیشند و به سادگی بازیچه می شوند و در عین حال خام‌اندیشانه رگ گردن قوی می‌کند و دعوی دموکراسی هم دارند.

رفتار نخ نمایی که دیگر بوی کهنگی گرفته و هر روز بزک می کنند و به فریب مردم می آیند، لااقل شجاعت آن را داشته باشید و جون همان تندروهای بی اصول شفاف باشید و مسئولیت اخلاقی و وجدانی و انسانی عمل خود را به عهده بگیرید و اگر به دستور و برای مطالبه منافع، حرکت گریز از مرکز سیاسی ادعایی قبل خود را دارید از آمیختن راست و دروغ و حق و باطل پروا کنید، کاری را که در موقعیت های دیگر محکوم کرده اید و سخن دیگری گفته اید انجام ندهید و به دیگران نیز سفارش نکنید، نعل وارونه نزنید.

شده اند آمیزه ای از آشفتگی و تناقض و تصور می کنند با چشم بندی می توانند مردم را فریب دهند که نقاب از روی آنان کشیده شده که تا تا کنون مواضعی بیان می کردند و امروز به شکلی دیگر عمل می کنند.

آزادی و دموکراسی خواهی کوپن نیست که در بازار مکاره خرید و فروش کنید و قومیت گرایی را که توسط آزادیخواهی دفن شده است تحت لوای انتخابات نبش قبر کرده و چشم بر سرکوبگری و یکدست سازی و بل نوکرپروی ببندید حتی اگر خود نوکران و چاکران باشید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 دنا 1402/9/20 16:13:30

    جناب کفایی !! رهبر فرزانه انقلاب همین چند روز پیش فرمودند که اختلاف سلیقه های جزئی را با کسانی که در دین ، وطن دوستی ، قانون اساسی و ولایت فقیه و.... هم مرام هستند کنار بگدارید نقل به مضمون ، البته مرام و مسلک غربگرای سکولاری همچون جنابعالی شاید در این قاموس نگنجد !! لطفا شما راه ترکستانی خودرا بروید و دیدار به قیامت!! علی ایا الحال بدان ، مردم غیور و شرافتمند بویراحمد بزرگ تصمیم گرفته اند ضمن اختلاف سلیقه و تفاوت در روشهای اجتماعی و سیاسی و در کمال پایبندی به وطن و نظام ، تصمیم قاطع و متعصبانه گرفته اند که دیوار بلند تفرقه وجدایی که این نماینده نژادپرست و اپارتاید در لوای فک و فامیل بازی و قبیله گرایی پایه گذاری نموده ، با اتحاد و همدلی از بیخ و بن برکنند و فریاد بلند اتحاد و برادری و همخونی را تا عرش برسانتد . حالا جناب کفایی خان عزیز !! ضمن احترام و تعظیم به مرام و مسلک سیاسی شما ، بفرما : در این گردون تگاتنگ نبرد بین بویراحمد واحد با شعار کذایی " سفلی و علیا " ، جنابعالی کجا ایستاده ای ؟؟!! در کنار نماینده قبیله گرا و شقه کننده بویراحمد بزرگ به " سفلی و علیا " یا اینکه با هر بینش و تفکری ، در کنار عموم مردم متحد و یکپارچه دیارمان قد برافراشته ای ؟؟!!! برادر !! نماینده فامیل پرست ، مارا وارد گرداب خانمانسوز و وهشتزای نژاد پرستی و تفرقه و جدایی کرده است که دفع و رفع این مهم قبل از تفکیک مرام سیاسی که شما سنگش را به سینه میزنید از نیازهای اولیه و فیزیولوزیک جامعه است. برادر !! اگر اینبار به حدف این نقیصه مضمحل کننده نپردازیم و دفع شر اکبر نکنیم مطمین باش که با اختلافهای بنیادین و تفرقه ای که این نماینده در جامعه ایلی و عشیره ای ما ترویج و نهادینه میکند دیری نمیپاید که نه از تاک نشان ماند و نه از تاک نشان !!! دیگر خود دانید ، گفتنش از ما بود و از شما .......

    پاسخ
  • 2 محمد احمدی 1402/9/20 8:55:20

    سیاست یک علم است و دگماتیسم در علم معنایی ندارد ائتلاف هم امری طبیعی است و مشارکتمردم را بالا میبرد و ممکن راه حلی باشد برای رسیدن به خواسته هایشان که در همه کشورها و جهان اینطو ر میشود

    پاسخ
  • 3 ف 1402/9/19 17:6:51

    سلام جناب دکتر اصلاح طلبان شناسنامه دار الان در کنار اصولگرایان سنتی هستند بعد شما دم از عدالت میزنی من تعجب می کنم اصولگرایان که حاضر نبودن شماها در عرصه نباشید.

    پاسخ
  • 4 عبداللهی 1402/9/19 12:30:12

    این سیاه نمایی که مرقوم فرمودی نیست،عیب و اشکال و ایراد هست، اما معاندین و دشمنان‌ داخلی،امام وشهداورهبری کشور جایی در انتخابات ندارند،چرا که : حذر کن زانکه دشمن گوید آن کن که بر زانو زنی دست تغابن جناب کفایی،این انقلاب و نظام وعزت بين المللی، آبکی بدست نیامده که دست هرناکسی داده شود عزیزم. خرمایی را که اطرافیان تان خورده اند،هسته اشد. جیب فرزندان خاص خمینی و خامنه‌ای است.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها