یادداشت
گفتگو و گزارش

بی اعتنایی استاندار به فناوران در هفته پژوهش

به نظر می‌رسد احمدزاده چندان به وظایف خود در حوزه پژوهشي اشراف ندارد و در حالی معاون توسعه را در روز افتتاحیه و معاون عمرانی را به اختتامیه فرستاد که حوزه های کاری این دو، ارتباطی به فعالیت های فناوران ندارد

 بی اعتنایی استاندار به فناوران در  هفته پژوهش

اَفتونیوز| طی روزهای اخیر هفته پژوهش مانند سال‌های اخیر در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

در اینکه پژوهش ابتدا در کشور  و مرحله بعد در استان هیچ گاه جدی گرفته نشده شکی نیست اما در دوره احمدزاده (پژوهش و پژوهشگران ) به کلی فراموش شده اند.

در هفته پژوهش امسال جناب استاندار حتی زحمت آمدن به افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره را به خود نداد، در حالی که طبق دستورالعمل وی استاندار رئیس شورای سیاست گذاری پژوهشي استان است و باید احکامی برای رئیس دانشگاه یاسوج بعنوان دبیر  شورای پژوهش استان و رئیس پارک علم و فناوری بعنوان دبیر برگزاری نمایشگاه صادر می‌کرد.

به نظر می‌رسد احمدزاده چندان به وظایف خود در حوزه پژوهشي اشراف ندارد و در حالی معاون توسعه را در روز افتتاحیه و معاون عمرانی را به اختتامیه فرستاد که حوزه های کاری این دو،  ارتباطی به فعالیت های  فناوران ندارد و هیچ پژوهشگر و کارآفرینی حتی  بصورت عبوری گذرشان  به این دو معاونت نخواهد افتاد.

 گویا در دولت مردمی و  انقلابی که شعارهایشان گوش عالم و آدم را پر کرده است نسبت به  بدیهیات بروکراسی اداری اشراف ندارند یا حداقل اگر مطلع اند نسبت به آن بی توجهی می کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 گچساران 1402/9/20 23:17:0

    اتفاقاهم‌دکتر روستا و هم دکتر پیوند دوتا چهره دانشگاهی و عضو هیات علمی دانشگاه هستند و همین‌انتخاب استاندار منطقی و بجا بود. در مراسم‌تقدیر از پژوهشگران‌ روز پنج‌شنبه هم خود استاندار بودند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها