یادداشت
گفتگو و گزارش

در جمع طلاب هم‌استانی عنوان شد


نماینده بویراحمد: فتنه 1401 به دلیل عدم توجه به فرهنگ اتفاق افتاد/ فضلای حوزه باید میدان‌دار عرصه فرهنگ باشند

روشنفکر در بخش دیگر از سخنان خود به برخی پروژه‌ها، فعالیت‌ها و زیرساخت‌هایی که در طول این مدت (نمایندگی) انجام شده، اشاره کرد.

نماینده بویراحمد: فتنه 1401 به دلیل عدم توجه به فرهنگ اتفاق افتاد/ فضلای حوزه باید میدان‌دار عرصه فرهنگ باشند

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در جمع طلاب هم استانی در قم گفت: یکی از دلائل اصلی شکل گیری فتنه در سال 1401، عدم توجه مناسب به مسئله فرهنگ است و از این جهت دچار انحرافاتی شده ایم.

به گزارش افتونیوز، «مهدی روشنفکر»، نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در جلسه طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد که چندی پیش در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک مهدیه قم برگزار شد گفت:  تهدید این روزهای کشور که کمتر به آن توجه شده، مسئله فرهنگ است و اگر بخواهیم فرهنگ را با سایر موضوعات بسنجیم، توجه کمرنگ تری به آن شده است.

روشنفکر تاکید کرد: یکی از دلائل اصلی شکل گیری فتنه در سال 1401، عدم توجه مناسب به مسئله فرهنگ است و از این جهت دچار انحرافاتی شده ایم.

نماینده بویراحمد در مجلس با بیان اینکه حوزه و آموزش و پرورش باید با اتحاد و همدلی این مشکلات و معضلات را دنبال نموده تا بتوانند بر اساس منویات امامین انقلاب آن را حل نمایند، اظهار کرد: امروز جهاد تبیین از ضروریاتی است که رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر آن تأکید داشتند؛ چراکه دچار جنگ ترکیبی بوده و دشمن برای فرزندان این کشور برنامه دارد و ما باید بیدار بوده و فضلای حوزه میدان‌دار شوند.

روشنفکر در بخش دیگر از سخنان خود به برخی پروژه‌ها، فعالیت‌ها و زیرساخت‌هایی که در طول این مدت (نمایندگی) انجام شده، اشاره کرد.

حجت الاسلام امینی اطهر، نماینده طلاب گچساران و یاسوج در این نشست گفت: یکی از معضلات امروز جامعه، مشکلات اجتماعی است که توقع از مجلس شورای اسلامی است که به این مسائل بهتر بپردازد.

وی با بیان اینکه امروز مسئله حجاب یکی از معضلات جامعه امروز بوده و تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی از ضروریات است، بیان داشت: حضور طلاب و فضلا در آموزش و پرورش حتما مؤثر بوده و ان شاءالله شاهد رشد فرهنگ در مدارس آموزش و پرورش باشیم.

همچنین جمعی از طلاب و فضلا به بیان مطالبی همچون: «مطالبه گری نسبت به نیازهای مردم، رسیدگی به معیشت مردم، مشورت با فضلای حوزه، رسیدگی به فساد اداری، رسیدگی به مشکلات برخی روستاهای دورافتاده و محروم و ...» پرداختند.

منبع: خبرگزاری رسمی حوزه



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 کر کلو 1402/9/20 23:14:51

    اگر زهله ایکنی یکساعت برو تو یک دانشگاه صحبت کن.. دلت خوشه شبانه تو خونه این و اونی و خاله زنک بازی. بقرآن حق مردم‌این نیست

    پاسخ
  • 2 #مطالبه گر 1402/9/20 16:38:23

    مطالبه ی جوانان در عرصه ی مطالبه گری اعم از حق شغل ، رفع بیکاری ، تورم ، آزادی بیان و... فتنه خوانده شود آیا کر قشنگی هست؟ متأسفم

    پاسخ
  • 3 پرواز 1402/9/20 14:20:5

    دقیقا فتنه۱۴۰۱کدوم بود؟؟ایقد تعدادفتنه هازیاد بوده یادمون نمیاد۱۴۰۱کدومشه🤣🤣🤣🤣

    پاسخ
  • 4 ایرانی 1402/9/20 13:41:48

    جناب بیسواد تو اول برو فارسی صحبت کردن رایاد بگیر بعد بیا درخصوص فتنه وفرهنگ افاضاتی بفرما آن روزی که تووهم فکران تو نماینده شده اند فتنه بپا شد! توخودت عین فتنه ای!

    پاسخ
    • 4 - 1 وجدان بیدار پاسخ به : ایرانی 1402/9/20 15:58:45

      تاسف باید خورد از این حجم کینه و کدورت شخصی شما از نماینده محترم مردم.و تاسف باید خورد از فرهنگ شخصیتی پایین تو که اینقدر وقیحانه به منتخب مردم و طلاب انقلاب ایران توهین میکنی. باید تاسف خورد برای امثال تو با این تفکرات منفعتی شخصی و ایلی خودت و عدم همکاری با منتخب مردم بخاطر توقعات شخصی خودت

  • 5 دنا 1402/9/20 13:28:24

    این طلاب خیلی محترم بعنوان مطالبه گر از این نماینده فک و فامیل پرست نپرسیدند که تو چرا شده ای نماینده خاص بستگان نسبی و سببی و قوم خو یشان خودت ؟؟!!! نماینده بقیه مردم کجا رفته ؟؟!!! مردم شریف تیرتاجی ، قاید گیوی ، اقایی ، سیسختی ، کاکانی ، بادلانی ، زیلایی ، سادات مختلفه ، کاکان ، چیتابی ، کبکیانی ها ، قوم نویی ،.......... نمایندشون کیه ؟؟!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها