یادداشت
گفتگو و گزارش

نامه دیوان محاسبات استان خطاب به دانشگاه علوم پزشکی؛


حکم سرپرستی جاودان سیرت قانونی نیست!

براساس سند رسیده به این پایگاه خبری دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای خطاب به مسولین دانشگاه علوم پزشکی نوشته حکم سرپرست سعید جاودان سیرت در دانشگاه علوم پزشکی استان قانونی نیست.

حکم سرپرستی جاودان سیرت قانونی نیست!

اَفتونیوز| حواشی اخیر بیمارستان شهید جلیل  نشان داد وضعیت سلامت و درمان استان بسیار وخیم تر از آن چیزی است که حتی ما منتقدین فکر می کردیم.

دانشگاه علوم پزشکی  ماه‌هاست با حکم سرپرستی مدیریت می شود و در اقداماتی  عجیب اخیرا سرپرست دانشگاه با هدف قرابت به سیاسیون و نمایندگان به انتصابات قومی و سیاسی روی آورده که با این شرایط وضعیت بیش از پیش رو به وخامت می‌رود.

بیانیه صریح الحن بسیج دانشجویی و اشاره به انتصابات قومیتی و وضعیت خوابگاه های دانشجویی و منازل سازمانی نیز صحه و مهر تاییدی بر این مسائل بود.

دانشگاه های علوم پزشکی استان ماه‌هاست کوپنی و با  حکم سرپرستی در سایه سکوت و بی طرفی استاندار مدیریت می شود که همین موضوع سبب واکنش های مختلفی در افکار عمومی و رسانه ها شده است‌.

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی حکم ریاست دانشگاه و اداره شدن امور توسط سرپرست، اعتراضات به سرپرستی بلند مدت جاودان سیرت از سطح رسانه ها و افکار عمومی به مکاتبات اداری و نظارتی رسیده است.

براساس سند رسیده به این پایگاه خبری دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای  نوشته حکم سرپرستی سعید جاودان سیرت در دانشگاه علوم پزشکی  استان قانونی نیست.

 مطابق مفاد ماده ۹۴قانون خدمات کشوری موضوع لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ تصدی بیش از یک پست سازمانی برای کلیه کارمندان دولت ممنوع است، در موارد ضروری با تشخیص مقام مسول مافوق تصدی موقت پست سازمان مدیریتی یا حساس بصورت سرپرستی بدون دریافت حقوق و مزایا با حداکثر شش ماه مجاز می باشد و به استناد تبصره ماده قانونی مذکور عدم رعایت مفاد ماده فوق الذکر توسط هر یک از کارمندان دولت اعم از  قبول کننده پست دوم یا مقام صادر کننده در حکم تخلف محسوب خواهد شد.

اکنون باتوجه به درازا کشیده شدن سرپرستی سعید جاودان سیرت به حدود ۹ ماه بدیهی است تخلفی اشکار در حال انجام است که می بایست توسط نهاد های نظارتی و بازرسی مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

(سند را در باکس پایین روئیت کنید.)



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 فتاح 1402/9/27 11:18:57

    جاودان سیرت خاری در چشم مخالفان......یه مدیر با دانش در دولت داریم تویه استان اونم هی بدشو بگین.والله ایشون الان باید وزیر میبودن ولی از خود گذشتگی کردن و دارن با مافیایه علوم پزشکی استان میجنگه.......یکم حیا داشته باشین

    پاسخ
  • 2 کارمند 1402/9/25 17:37:45

    ای علمای استان ای سازمان بازرسی ای استاندار استان ای سیاسیون ای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ای وزیر بهداشت ای کسانی که می توانید کاری بکنید شما را به خدا قسم به داد علوم پزشکی استان دستگاه متولی سلامت استان برسید اینجا به تنها چیزی که توجه نمی شود سلامت هست سرپرست دانشگاه که طبق نامه دیوان محاسبات به صورت غیر قانونی مسئولیت دانشگاه را دارد این روزها دست به انتصابات فامییلی میزند که تبعات ان گریبان رئیس بعدی را خواهد گرفت حداقل اگر نمی توانید برکنارش کنید جلوی اقدامات غیرقانونی اش را بگیرید بی توجهی به سلامت مردم، دودش به چشم همه خواهد رفت

    پاسخ
    • 2 - 1 🤷 پاسخ به : کارمند 1402/10/1 21:0:54

      بی زحمت شفاف توضیح بیه ک خلافلش چنه؟؟! هرکسی رو بذاره یطوری قوم یکی‌میشه! یا شهرستان بویراحمد ک انگ وابسته و قومیتی ب خودشه! یا کهگیلویه‌ای،یا هم گچساران و باشتیه! خب بگین از کجا بیاره؟! نماینده ها هم فشار میارن ک‌ نیروی خودشون را بذاره؟! شما به عنوان یک شهروند آگاه از همین رسانه توضیح بفرمایین ک‌ چه کار باید کرد؟

  • 3 بهداشت 1402/9/25 12:45:55

    اتفاقاً دکتر ملک زاده هم هنوز یک سال و نیم که سرپرست هست

    پاسخ
  • 4 مرد قانون 1402/9/24 16:1:53

    چطور زمان کرونا ک جناب جاودان سیرت از جونش مایه میزاشت از خودشو و خانواده اش می‌گذشت خوب بود الان بد شد

    پاسخ
  • 5 🤔🤔 1402/9/24 14:26:9

    هر دو هفته ی بار شما این خبر رو میزنین ک ایشون هنوز سرپرست است و مشکلاتم همش بخاطر اینه و سرپرستیش ب درازا کشیده و... انتصاباتش همش سیاسی و قومی بوده... حکم سرپرستی رئیس قبلی دانشگاه ک بیشتر از ایشون طول کشید. برای مورد دوم هم کی رو بذاره ک این برچسبی ک شما زدین رو نزنین؟!میخای ی لیستی بده تا همه پست ها رو بر اساس نظر شما بچینه!🤷

    پاسخ
  • 6 باشتی 1402/9/23 23:24:12

    کسی نیست به وضع فاجعه بار شبکه بهداشت و درمان باشت برسه افتضاح

    پاسخ
  • 7 علی 1402/9/23 14:32:17

    سایت های جيره خوار و کپنی دنبال استخوان گرد

    پاسخ
  • 8 دانشجو 1402/9/23 14:14:3

    چه دانشگاه گل وبلبلی شده بزرگترین نهادکه باسلامتی مردم سروکار داره

    پاسخ
  • 9 All,r 1402/9/23 13:57:43

    تخلف میخوای ببینی بیاشبکه بهداشت دنا،جایی که دیپلمه وسیکل نیروی خدمات نظافت چی پرونده دار ........ و.....رئیس درمانگاهن دکتراهاش خدماتی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها