یادداشت
گفتگو و گزارش

تلاش نامتعارف یک مرکز زیبایی پلمپ شده برای بازگشایی زودهنگام

اما بر اساس اطلاعاتی که به این پایگاه خبری رسیده یکی از این مراکز که طی سالهای اخیر نامی در شهر برای خود دست و پا کرده و به در آمدهای نجومی رسیده طی روزهای ساعت گذشته با نفوذی که بر روی دانشگاه علوم پزشکی و سایر سازمان ها و افراد صاحب نفوذ دارد تلاش زیادی برای راه اندازی مجدد این کلنیک بکار بسته است.

تلاش نامتعارف  یک مرکز زیبایی پلمپ شده برای بازگشایی زودهنگام

اَفتونیوز| روز گذشته خبری مبنی بر  پلمپ پنج مرکز درمانی غیرمجاز شامل چهار محل غیرمجاز زیبایی و یک محل غیرمجاز طب سنتی در شهر یاسوج منتشر شد.

دادستان مرکز استان در این خصوص گفته بود، هرگونه مداخله در روند درمان و انجام اقدامات پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، کاشت مو و زیبایی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع است و حسب قانون مربوط به مقررات امور پزشکی ودارویی ومواد خوردنی واشامیدنی ،بلافاصله محل مذکور توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعطیل و شخص متخلف به پرداخت جزای نقدی محکوم خواهد شد.

اما بر اساس اطلاعاتی که به این پایگاه خبری رسیده یکی از این مراکز که طی سالهای اخیر نامی در شهر برای خود دست و پا کرده و به در آمدهای نجومی رسیده،  طی روزهای  اخیر  با نفوذی که بر روی دانشگاه علوم پزشکی و سایر سازمان ها و افراد صاحب نفوذ دارد تلاش زیادی  برای راه اندازی مجدد این کلنیک بکار بسته تا از طریق راه های نامتعارف و زود تر از موعد، این مرکز را بازگشایی کند. 

به گفته مطلعین، تخلفات این مرکز  محرز است و با درایت مسولان قضایی پلمپ شده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها