یادداشت
گفتگو و گزارش

انتصاب های جدید وزیر در مدیریت دانشگاه های علوم پزشکی کشور؛ قطار تغییرات به یاسوج می رسد؟

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در ایام اخیر برخی ریاست برخی دانشگاه های که خود منصوب کرده بود را تغییر داد. باید دید با توجه به حواشی متعدد و بی پایان در دانشگاه علوم پزشکی استان آیا سرپرست این دانشگاه تغییر خواهد کرد.

انتصاب های جدید  وزیر در مدیریت  دانشگاه های علوم پزشکی کشور؛ قطار تغییرات به یاسوج می رسد؟

اَفتونیوز| بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در ایام اخیر برخی ریاست برخی دانشگاه های که خود منصوب کرده بود را تغییر داد.

دو نمونه متاخر تر آن دانشگاه های علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری و زنجان بود.

طی این احکام دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ۲۸ آبان  ماه طی حکمی دکتر محمد حسین اعرابی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری منصوب کرده بود.

این در حالی است که علاوه براین، در ۲۳ آذر  ماه  وی در در حکمی دکتر حسین دین محمدی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان منصوب کرد.

مساله به همین جا ختم نمی شود، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد   که  از مدیران منصوب شده خود عین الهی بود برکنار شد.

طبق اطلاعات بدست آمده از وزارت بهداشت طی هفته های پیش رو رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و چند دانشگاه دیگر نیز عزل خواهند شد.

با توجه به حواشی متعدد و بی پایان در دانشگاه علوم پزشکی استان، عدم رضایت شخص  استاندار و نمایندگان استان، مسائل بیمارستان جلیل، نارضایتی های کارکنان و اعضای هئیت علمی، حواشی منازل سازمانی‌، بیانیه تند بسیج دانشجویی، استعفای برخی معاونین، حواشی جذب موردی اعضای هئیت علمی و در نهایت طولانی مدت شدن حکم سرپرستی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد  آیا عین الهی رئیس جدید دانشگاه را معرفی خواهد کرد یا خیر؟



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 دنا 1402/9/26 10:6:59

    جنجال، دعوا، دست به یقه شدن معاون بهداشتی شبکه دنا با کارمندان که اعتقاد دارند .......... در صندوق باب الحوائج که سالهاست در دست این معاون میباشد و ایشون با اون سابقه اش فردی .... میدونن. نظم اداری این شبکه رو بهم زده بیشتر به چاله میدون شبیه تا اداره لطفا مسئولین دانشگاه دخالت کنند

    پاسخ
  • 2 ب. 1402/9/26 9:38:30

    سلام متخصص عفونی ، فردی کاریزماتیک ، خوش بیان و خوش چهره ، سوابق مدیریتی طولانی و کهن از بندر عباس و. بیمارستانها ی ان و بهزیستی تا قهرمانی کرونا و ریاست جلیل یاسوج ، با درایت و عاقل و و سیاست مدار و مرتبط با تمام ارگانها ، و انعکاس دائم گفتمان انقلاب و رهبری دیگه چی میخواید حاشیه سازی نکنید براش سلامت متحول خواهد شد ، شما اینقد حاشیه سازی میکنید ودشمنی و وقتشو میگیرید.

    پاسخ
    • 2 - 1 یحیی پاسخ به : ب. 1402/9/27 11:30:29

      خوش بیان برا فاتحه خوانی نه برا مدیریت ..دانشگاه را نابود کرده ..واقعا حیف گونی برنج ...آخ سی غلام نژاد که واقعا آدم شناس بی

  • 3 دنا 1402/9/25 22:2:31

    ملا افتونیوز !! آرزو بر جوانان عیب نیست . دکتر جاودان سیرت ماندنی است ، بفکر نان باش که خربزه و هندوانه و گوجه و ..... همه آبند.

    پاسخ
  • 4 بهار 1402/9/25 14:42:37

    چقد تومریضی چقد توپست وبی شرفی

    پاسخ
  • 5 کارمند 1402/9/25 11:44:52

    ای علمای استان ای سازمان بازرسی ای استاندار استان ای سیاسیون ای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ای وزیر بهداشت ای کسانی که می توانید کاری بکنید شما را به خدا قسم به داد علوم پزشکی استان دستگاه متولی سلامت استان برسید اینجا به تنها چیزی که توجه نمی شود سلامت هست سرپرست دانشگاه که طبق نامه دیوان محاسبات به صورت غیر قانونی مسئولیت دانشگاه را دارد این روزها دست به انتصابات فامییلی میزند که تبعات ان گریبان رئیس بعدی را خواهد گرفت حداقل اگر نمی توانید برکنارش کنید جلوی اقدامات غیرقانونی اش را بگیرید بی توجهی به سلامت مردم دودش به چشم همه خواهد رفت اینجا دیگر دانشگاه علوم پزشکی نیست اندک مديرانی هم که به فکر خدمت هستند بی انگیزه می‌شوند و فریاد رسی نیست!!! بر اساس حدیث شریف نبوی همه شما نسبت به آنچه عهده دار شده اید مسؤل هستین و بازخواست خواهید شد پس تا دیرتر نشده اقدامی کنید که جان و سلامت مردم در خطر هست.

    پاسخ
  • 6 کارمند دانشگاه 1402/9/25 11:13:6

    ستاندار به دلیل ترس از گروه سیاسیون گچساران مقابل تغییر غلام نژاد مقاومت نکرد واین درحالی بود که همیشه مدافع غلام نژاد بود و ایشان راقبول داشت.این نمونه بی تقوایی ایشان بود نباید می گذاشت یک انسان مشکل دار را جایگزین فردی سلیم النفس می کردند وتسلیم خواست نمایندگان شد والان هم همه به نتیجه رسیدند که چه اشتباهی رخ داد. استاندارالان هم محافظه کاری می کند وموضع مستقیم ندارد. علیرغم صحبتهای مکرر ایشان ولی غلام نژاد بدون تایید و اکی خودش برداشته نمی شد

    پاسخ
  • 7 هیات علمی 1402/9/25 11:2:24

    قسم میخورم دانشگاه علوم پزشکی درپایین ترین جایگاه ممکن از زمان تاسیس قرار دارد. غلام نژاد نمونه کوتاه ولی بی نظیر اقتدار مدیریتی بود ونمایندگان را کاملا کنار گذاشت وحتی نماینده حامیش نیز پیش ایشان چیزی نبافت. دانشگاه الان درحال غارت است وتلی ازخاکستر شده است

    پاسخ
  • 8 عبدالله 1402/9/25 10:32:45

    به امید خدا و درایت وزیر محترم بهداشت، به زودی مسئولین دانشگاه رو سیاه خواهند شد!!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها